kan ik inkomen jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef Sturmvogel het volgende:
Koop gewoon een nieuw huis, schooier![]()
Je woont in een kartonnen doos?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Beach het volgende:
Mijn dak lekt.
En dat merk ik nu goed.
Precies waar mn pc en randapparatuur staat, druppelt het.
Net de printer schuin gehouden en daar kwam serieus een stroompje water uit![]()
Afgezien van het ongemak is het natuurlijk ook harstikke gevaarlijk.![]()
Ja en daar heb ik een pc+internet inquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Je woont in een kartonnen doos?
Tof zeg. Zou ik mijn doos ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik een pc+internet in
![]()
Het is ook niet erg handig om je computer recht onder een lek in het dak neer te zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Beach het volgende:
Mijn dak lekt.
En dat merk ik nu goed.
Precies waar mn pc en randapparatuur staat, druppelt het.
Net de printer schuin gehouden en daar kwam serieus een stroompje water uit![]()
Afgezien van het ongemak is het natuurlijk ook harstikke gevaarlijk.![]()
Of zijn pc gewoon ergens anders neerzetten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Er komt nog veeeel meer regen. Kan je niet je dak inpakken in plastic tot je nieuwe dakkapél er is?
Ik verwacht fixe schiimmelquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:22 schreef Beach het volgende:
Fuck hey, nu loopt het gewoon op verschillende plekken in kleine straaltjes van de muren![]()
![]()
ook pb?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef GioStyle het volgende:
Kutregen ook.![]()
Ik moet zometeen door dat baggerweer fietsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |