Jij hoopt nog steeds op "iets"?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica drinkt ook weer door
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408211.jpg]afbeelding][/URL]
muziek! Half uur maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:26 schreef JufJoop het volgende:
Is er nog iets leuks gebeurd vanavond?
hoi trouwens
is het geen water?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Milica drinkt ook weer door
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408211.jpg]afbeelding][/URL]
Hmm.. en áls er iets gebeurt dan is het met die kampsjaak. Zit ik ook niet echt op te wachten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Eigenlijk de hoop al opgegeven
Go Tijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:30 schreef toxikon het volgende:
hey tijn maakt een move naar sabje terwijl plofkop drinken haalt voor de zusjes![]()
Dan stormt Hummie de regiekamer binnen, roepend: "Draai weg die camera!!!!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. en áls er iets gebeurt dan is het met die kampsjaak. Zit ik ook niet echt op te wachten.
Of.... Milica moet de TT even lenen en een mooi plekje voor een camera opzoeken.![]()
Ze speelt hard to get tegenover de Playert.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zit Milica veel bij Janine....... vanmiddag ook al
Lijkt eerder op een Pritt-stift.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:30 schreef scanman01 het volgende:
"Genotsknots is een groot woord trouwens. Was meer een genotsstaafje
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja die wou in bad. Maar niemand wou met r mee...
Ze zit al flink onder de plak... arme arme Milicaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zit Milica veel bij Janine....... vanmiddag ook al
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja die wou in bad. Maar niemand wou met r mee...
Nee die mekkert als een geit met een vibo in haar aars.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Provenio het volgende:
janine zing niet!
Formaat pocket-rocket dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een Pritt-stift.
Whahaha. Hoe was de weddenschap ook alweer? Binnen twee wekenquote:
Hij is vast onder de indruk van het formaat van die vibratorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Semih ligt wat achterover op de bank, en zegt niets
Ja je kan zo tussen die tietuh kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Tijn geniet duidelijk van het uitzicht
Ik kan me wel voorstellen dat het voor de regie moeilijk is om alles te volgen met dat kippenhok dus ze doen toch wel hun bestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Die regie is om stapelgek van te worden.
Ik denk dat het niet langer dan drie weken duurt voordat Eti3n een van de blonde zusjes doet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef rubstar het volgende:
een vraag: gaan er dit jaar in het BB huis sexsuele handelingen plaats vinden? (en dan buiten die van semtex en ze vriendin)
Tellen solo handelingen ook mee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef rubstar het volgende:
een vraag: gaan er dit jaar in het BB huis sexsuele handelingen plaats vinden? (en dan buiten die van semtex en ze vriendin)
ja dat zie ik ook wel gebeuren.. helemaal als die oude zus weg is, en Sabrina alleen overblijftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet langer dan drie weken duurt voordat Eti3n een van de blonde zusjes doet.
Die ene is getrouwd en die ander kan zijn moeder zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet langer dan drie weken duurt voordat Eti3n een van de blonde zusjes doet.
Dat vraag ik me ook al een week afquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:38 schreef Domenica het volgende:
Er gaan nu mensen naar de badkamer!Hoe kom ik daar?
Ja Scope...ze gaan nu in bad...maar omdat jij morgenochtendvroeg om 7 uur je eerste bypass-operatie moet verrichten lijkt het me toch verstandig dat je nu gewoon naar bed gaat.quote:
crap opeens komt Janine te voorschijn... ik hoorde der niet aankomen hoor..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:40 schreef Kinga het volgende:
Oe rik en marlies...ook boeiend gesprek
En Janine dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Rik constateert tegen Marlies, dat er al groepje zijn, en dat het fijn is dat iedereen in één van de groepjes past
En niemand er dus buiten valt.
ik zag die kale kano ook.. maar het ging te snel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft iemand dat poesje van Milica snel gecapt???
Regie wist iig niet hoe snel ze het beeld moesten veranderen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef ThaSandman het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:42 schreef ThaSandman het volgende:
quote:
ik dacht dat Rik dat zeiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
Milica gaat iemand met een E nomineren!!!!
Rara wie zou dat zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
Tnx, maar het is was geen goeie beavershot jammer genoeg. Niet jouw schuld, maar die cameramannen daar.quote:
Surprisequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
Egbert denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
E..... SJAANquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Kinga het volgende:
Of Etiennequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:46 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja zo te horen is Egbert de lul met de nominaties...
Ja, helaasch... Ik kon niet veel anders doen dan op Print Scrn meppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:46 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tnx, maar het is was geen goeie beavershot jammer genoeg. Niet jouw schuld, maar die cameramannen daar.
Ja zou kunnen.... maar ik denk dat ze toch meer met E10 hebben dan met Egbert... die egbert speelt zo het baasje in huis....quote:
Ja, die worden met heel strakke hand onder de duim van Hummie gehouden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:46 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Tnx, maar het is was geen goeie beavershot jammer genoeg. Niet jouw schuld, maar die cameramannen daar.
dat mag ze niet zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
OMG MARLIES "ik denk niet dat ik ie joker ga gebruiken stel ik word genomineerd" JE BENT AL GENOMINEERD DOMBO
Het komt haast slijmerig over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef rubstar het volgende:
Marlies speelt het wel goed.. want ze is al genomineerd toch? ze praat wel lekker mee
Sja, dat kan zo omslaan in het huis.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef ThaSandman het volgende:
Janine was toch boos op Marlies. Nu kan ze weer goed met haar opschieten.
Ja ze zegt dat omdat de rest van de bewoners et niet mogen weten dat ze genomineerd is....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
OMG MARLIES "ik denk niet dat ik ie joker ga gebruiken stel ik word genomineerd" JE BENT AL GENOMINEERD DOMBO
Dat mag ze niet zeggen van BBquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef Kinga het volgende:
Juist... als het uiteindelijk Janine maar isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kan ook heel cryptische zijn ..janinE
Is ze toch ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef ruby het volgende:
Hilde wordt een heerlijk mens gevonden.
wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Scope het volgende:
En hoezo... vriendengroep. Sjaan kan Marlies' bloed wel drinken.
valt allemaal toch nog wel mee met je broertje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:49 schreef buyukAbi het volgende:
Trouwens ...ik zit met een dillema.....was bezig om mensen te charteren om er voor te zorgen dat m'n broertje erin blijft, totdat ik besefte dat ik dan nog langer naar de streams en nog erger naar TALPA moet kijken. Dus was ik bezig om mensen te charteren om hem eruit te krijgen....maarja dan zit ik weer irl met hem opgescheept. Wat te doen?
Vast niet, is een rasecht gevoelsmens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:49 schreef rubstar het volgende:
die marlies is degene die je in de gaten moet houden.. want die praat echt met iedereen mee.. ze doet aardig maarre.. dat kan echt een biaatch zijn denk.
Klopt, dat mocht voorgaande edities niet dacht ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef Kinga het volgende:
wel dom dat BB ze een brief geeft om over de nominaties te praten, hebben zeker weer beeldmateriaal nodig...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:49 schreef buyukAbi het volgende:
Trouwens ...ik zit met een dillema.....was bezig om mensen te charteren om er voor te zorgen dat m'n broertje erin blijft, totdat ik besefte dat ik dan nog langer naar de streams en nog erger naar TALPA moet kijken. Dus was ik bezig om mensen te charteren om hem eruit te krijgen....maarja dan zit ik weer irl met hem opgescheept. Wat te doen?
zorgen dat hij eruit gaat! Hij is saai en bazigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:49 schreef buyukAbi het volgende:
Tijn ziet haar alleen als zijn coole gabber (eentje met lang haar dan, volgens hemzelf).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:50 schreef the_fucker het volgende:
Als Thijn slim is maakt hij vannacht even werk van Marlies. Best een neukbaar vrouwtje.![]()
Ik heb het feestje gemist, ook ergquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik wilde naar bed gaan... maarpraten over nominaties zijn wel leuk. Aan de andere kant moet ik morgen weer om 7 uur op
Hmmmzzzzzzz........
dan wordt het hoog tijd dat Semih eruit gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn ziet haar alleen als zijn coole gabber (eentje met lang haar dan, volgens hemzelf).
Dus dat zit er niet in. Hij wil Micheline eigenlijk, maar ja....
Denk alleen dat E10 hem dan voor is, ik vind hem toch zo'n playerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan wordt het hoog tijd dat Semih eruit gaat![]()
En dan moet dat ook zo gebeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert heeft besloten dat iedereen 3 dagen moet doen, met zijn/ haar grote en kleine handdoek.
ik niet echt, ik kom eindelijk weer tot rust, wat een lul die plofkopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef rubstar het volgende:
ik mis de escapades van E10 een beetje..
En als je écht diep in Tijn's hartje kijkt, dan wil-ie hetzelfde als zijn broertje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn ziet haar alleen als zijn coole gabber (eentje met lang haar dan, volgens hemzelf).
Dus dat zit er niet in. Hij wil Micheline eigenlijk, maar ja....
echt vervelend hey.. de eerste paar dagen zag je alles recht toe recht aan bim bam.. en nu veranderd de cam positie steeds.. hoe naar..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Scope het volgende:
Jeez, BB, wat is dit voor preuts gedoe!
Gelukkig hebben we hier capper die de 1/10e seconde waarin Mili's poes te zien is, weten vast te leggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Scope het volgende:
Jeez, BB, wat is dit voor preuts gedoe!
Van Marliesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Scope het volgende:
Mooie borsten idd, met dank aan de chirurg.
Diep triest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Blote piemels mogen wel rustig van dichtbij in beeld, maar als er een vrouw bloot staat wordt er nerveus weggezapt??
hehehe, dat is mooi werk inderdaad.. wat moet je toch zonder ze he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier capper die de 1/10e seconde waarin Mili's poes te zien is, weten vast te leggen.![]()
Ik had even het idee dat ze het lidteken van de plastisch chirurg zag ondanks het feit dat Marlies even daarvoor beweerde dat ze echt warenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef ThaSandman het volgende:
Wat zag ze??? Een piemul??
ja prachtig he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier capper die de 1/10e seconde waarin Mili's poes te zien is, weten vast te leggen.![]()
Dat dacht ik toch ook echt van Joost vorig jaar... En nog steeds eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je écht diep in Tijn's hartje kijkt, dan wil-ie hetzelfde als zijn broertje.![]()
Puur natuur.quote:
Ah owkee...ik heb er nog niet echt op gelet; maar ik vind (ff haar gigalengte buiten beschouwing gelaten) dat bij Marlies wel de hele zooi goed in proporties is.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
juist door haar lengte denk ik dat de boobies nep zijn.. nog nooit een lange vrouw gezien met bijna perfecte borsten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah owkee...ik heb er nog niet echt op gelet; maar ik vind (ff haar gigalengte buiten beschouwing gelaten) dat bij Marlies wel de hele zooi goed in proporties is.
Bij Marlies is het wel vrij redelijk mislukt jaquote:
Wat denk jij dan? Kun je anders niet even een polletje organiseren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Bij Marlies is het wel vrij redelijk mislukt ja
Ja Janine, prop die dildo 's een keer in Egbert z'n waffel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
Egbert... klep maar weer dicht met je big brodderliedje.
Ja, het moment waarop hij dat rijmpje deed, voelde je een generatiekloofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef rubstar het volgende:
die egbert zit er ook een beetje voor jan met de korte achternaam bij..
Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vind het absoluut geen type die daarover zou liegen.quote:
nep !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Scope het volgende:
Ik twijfel overigens aan de borsten van Milica. Denk dat die wel echt zijn, maar helemáál zeker weet ik het niet.
Daar hebben ze niet eens een kwartje voor nodig... t zijn meer van die oplaadbare duracellkonijntjes... snachts laaien ze op en overdag zijn ze steeds aan het pratenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Apache4U het volgende:
Tjongejonge..ik lig echt altijd in een scheur om die zussen. Gooi d'r een kwartje in en het blijft maar lullen.
ik heb het niet kunnen kijken maar bij voorbaat zag ik niemand in deze groep die uit zijn dak zou gaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Afijn, na een avond met drank en een half uur muziek kunnen we wel alvast concluderen dat we van deze groep geen uitspattingen hoeven te verwachten.
Heb je het over "geen kont hebben" en dan noem je in adem Sabrina...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:02 schreef LeonII het volgende:
Marlies heeft geen kont, ben eerder benieuwd naar Sabrina in het zwembad.
Hoezo? Ze heeft toch ook gezegd dat ze als meisje geboren is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vind het absoluut geen type die daarover zou liegen.
Ik ben er ook teleurgesteld over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Afijn, na een avond met drank en een half uur muziek kunnen we wel alvast concluderen dat we van deze groep geen uitspattingen hoeven te verwachten.
Ja heerlijk! En dat accent dan ook... en dan waar ze het over hebben.... maakt me avond altijd weer beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Apache4U het volgende:
Tjongejonge..ik lig echt altijd in een scheur om die zussen. Gooi d'r een kwartje in en het blijft maar lullen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef Apache4U het volgende:
Hoezo? Ze heeft toch ook gezegd dat ze als meisje geboren is?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef pullup het volgende:
Dat was een raar moment![]()
De borsten van Marlies werden besproken en er werd aan haar gevraagd of ze echt waren.
Ze bevestigde dit maar even later riep ineens millica naar Marlies kijkend "hey je hebt het wel" (ik had het idee dat ze een lidteken zag of siliconen. Er werd snel door marlies overheen gepraat. Of ben ik de enige die zoiets zag en zag ik spoken![]()
Nee je bent niet de enige, maar ik d8 dat ze een piemul had gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:04 schreef pullup het volgende:
Dat was een raar moment![]()
De borsten van Marlies werden besproken en er werd aan haar gevraagd of ze echt waren.
Ze bevestigde dit maar even later riep ineens millica naar Marlies kijkend "hey je hebt het wel" (ik had het idee dat ze een lidteken zag of siliconen. Er werd snel door marlies overheen gepraat. Of ben ik de enige die zoiets zag en zag ik spoken![]()
Nogmaals: mooi!quote:
Ow heb ik blijkbaar al iets gemistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je het over "geen kont hebben" en dan noem je in adem Sabrina...![]()
![]()
Op zich zijn mensen die het belangrijk vinden om zich te beheersen, niet meteen onnatuurlijk bezig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij blijft Semih zijn gehele BB verblijf volledig in control.
Een soort onnatuurlijke beheerstheid.
Wat mij betreft niet...vrij vormloos met opgeplakte borsten...ik kan er niet warm of koud van worden iig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef LeonII het volgende:
[..]
Ow heb ik blijkbaar al iets gemistdus niets om naar uit te kijken?
![]()
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, maar ik d8 dat ze een piemul had gezien.
ja die viel hier ook ineens wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef avonne het volgende:
Shit
ik kan Janine en Etienne niet goed horen
gaat over allochtone vriendinnetjes
E "ik heb heel wat meisjes... marokkaans....
... met surinaamse heb ik gewoon geen problemen mee"
J "ja, wij (surinamers) zijn heel relaxed... (stream draait weg)
J vat het niet op als racisme, yet.
Jammer dat stream wegvalt
De siliconen lachen je tegemoetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef rubstar het volgende:
Domme Duo zijn aardig bedeelt aan de bovenkant.. maarja al kinderen gekregen natuurlijk.
Tijdje terug al. Ging over het bieden op de Joker voor de nominaties. Marlies raadde Janine af om iets te doen, om exact datzelfde juist wel zélf te doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Er werd in dit topic gesproken over dat Janine en Marlies en aanvaring hebben gehad ! Heb ik dat gemist ? Ik dacht dat het met micheline was !
ik dacht ook dat het E10 was, maar die zat volgens mij de hele tijd op stream 2 en stream 1, in die zitkamert..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef Scrupules het volgende:
[..]
ja die viel hier ook ineens weg
sjaan begon net op te scheppen over de aandacht die ze kreeg op de pc hooft
Marlies had zich niet aan een "afspraak" gehouden met Janine...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Er werd in dit topic gesproken over dat Janine en Marlies en aanvaring hebben gehad ! Heb ik dat gemist ? Ik dacht dat het met micheline was !
Het ging om die joker. Dat was ook op tv te zien. Was trouwens geen aanvaring, maar achter haar rug op haar flippen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Niet persé.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn mensen die het belangrijk vinden om zich te beheersen, niet meteen onnatuurlijk bezig.
Zouden mensen die vinden dat ze alles er altijd meteen maar uit moeten gooien, volgens die theorie dan "natuurlijk" zijn?
Als je het nou over opgeplakte bollen hebt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef rubstar het volgende:
Domme Duo zijn aardig bedeelt aan de bovenkant.. maarja al kinderen gekregen natuurlijk.
quote:
ahhh ok Thanxquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef Scope het volgende:
[..]
Tijdje terug al. Ging over het bieden op de Joker voor de nominaties. Marlies raadde Janine af om iets te doen, om exact datzelfde juist wel zélf te doen!
Het is nu al niet bij te houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Scope het volgende:
Volgend jaar moeten ze maarr 6 streams doen.
Ben het niet met je eens Peter...hij heeft van de week tijdens zijn aanvaring met Hilde veel meer van zijn emotionele/ego/trots kant laten zien dan hem waarschijnlijk zelf lief is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet persé.
Maar als Semih zijn hele BB periode de beheerstheid en keurigheid blijft houden die hij nu heeft, denk ik dat het te perfect is.
Een beetje alsof hij zichzelf constant observeert.
God, ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Scope het volgende:
Jemig, en dan te bedenken dat ik een uur geleden al naar bed wou...
Johquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zie al groepjesvorming.
Dat valt niet te ontkennen, als je die helemaal moet voelen,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt het ongelofelijk dat ze met z'n allen De Vlieger zaten te zingen.
Dit moet wel "iets" zijn.
Tevens voelt Hilde heel veel aan.
Dat is duidelijk een groepjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408236.jpg]afbeelding][/URL]
Ja Hilde, heel verassend dat als je 15 sjonnies en anita's bij elkaar zet, dat ze dan De Vlieger gaan zingen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt het ongelofelijk dat ze met z'n allen De Vlieger zaten te zingen.
Dit moet wel "iets" zijn.
Tevens voelt Hilde heel veel aan.
Ik zie alleen wat geeksquote:
Hij heeft zich al een keer laten gaan, door overdreven geïrriteerd te reageren op Hilde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet persé.
Maar als Semih zijn hele BB periode de beheerstheid en keurigheid blijft houden die hij nu heeft, denk ik dat het te perfect is.
Een beetje alsof hij zichzelf constant observeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |