Tja, ik vind het niets..... maar nu even wel...quote:
Er is genoeg drank.. maar ze willen er lang mee doen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
Klinkt gezellig. Hebben ze genoeg drank gekregen zodat er vanavond een aantal loos gaan?
Nah, met Hilde in huis gaat dat niet lang lukken ben ik bang.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er is genoeg drank.. maar ze willen er lang mee doen..
Dus....
Hopelijk, dan wordt het misschien nog wat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:46 schreef ruby het volgende:
Klinkt gezellig. Hebben ze genoeg drank gekregen zodat er vanavond een aantal loos gaan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Scope het volgende:
Schudden met die heupen, Milica...
OMFG... het is Rik...
ja he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Marcia klein! Valt me nu pas op
Heerlijk als mensen uit de maat durven mee te dansen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Aandoenlijk zoals Egbert staat mee te dansen.
Werkt zelfs aanstekelijk bij z'n dochter.![]()
Waarvan is die lijst dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef rubstar het volgende:
voor de mensen die nu inschakelen.. we werken dit lijstje af we zijn bij nummertje 8
8. Ali B, The Partysquad & Yes-R - Rampeneren
9. Chipz - Gangstertown
10. Bon Jovi - Who Says You Can't Go Home
11. Coldplay - The Hardest Part
12. Postmen & Anouk - Downhill
13. The Sheer - The Girl That Lost Her Mind
14. Pussycat Dolls ft. Will.I.Am - Beep
15. Rafaela & Paul de Leeuw - Houten Hart
16. Beatfreakz - Somebody's watching me
17. Ne Yo - So Sick
18. Kelly Clarkson - Breakaway
19. Henkie - Lief Klein Konijntje
20. Guus Meeuwis - Ik Wil Het Land Zien Juichen
21. Café De Wereld - Café De Wereldcup
22. Andre Hazes & Ali B - Wij Houden van Oranje 2006
Ach, een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
Wel tíkkeltje zwak van BB om gewoon simpelweg een CD in de speler te flikkeren en er verder geen aandacht meer aan te besteden...
Daar én hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
(ik ben ff weggeweest (( eten, kids naar bed, visite)) lijkt wel een kinder disco)!!!!!!!!
Beetje bijlichten, doe ik ook in 5 van de 10 gevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Tja, caps zijn niet meer scherp te krijgen.. maar who cares
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408197.jpg]afbeelding][/URL]
is dat dat nummer van de Poema's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
Bij nummer 15 gaan ze allemaal janken, wedden
En wij maar denken dat die nummers zeer zorgvuldig tijdens een urenlange vergadering worden uitgekozen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
Wel tíkkeltje zwak van BB om gewoon simpelweg een CD in de speler te flikkeren en er verder geen aandacht meer aan te besteden...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef rubstar het volgende:
voor de mensen die nu inschakelen.. we werken dit lijstje af we zijn bij nummertje 8
8. Ali B, The Partysquad & Yes-R - Rampeneren
9. Chipz - Gangstertown
10. Bon Jovi - Who Says You Can't Go Home
11. Coldplay - The Hardest Part
12. Postmen & Anouk - Downhill
13. The Sheer - The Girl That Lost Her Mind
14. Pussycat Dolls ft. Will.I.Am - Beep
15. Rafaela & Paul de Leeuw - Houten Hart
16. Beatfreakz - Somebody's watching me
17. Ne Yo - So Sick
18. Kelly Clarkson - Breakaway
19. Henkie - Lief Klein Konijntje![]()
20. Guus Meeuwis - Ik Wil Het Land Zien Juichen
21. Café De Wereld - Café De Wereldcup![]()
22. Andre Hazes & Ali B - Wij Houden van Oranje 2006![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
Bij nummer 15 gaan ze allemaal janken, wedden
Ja maar dan door iemand anders dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Flujas het volgende:
[..]
is dat dat nummer van de Poema's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |