Grutjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik word helemaal zielig van die tekeningen. Wat een janktroep. Een blinde zou nog meer vooruitkomen.
Dat geft niks, hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Sorry.
een josti dan???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik word helemaal zielig van die tekeningen. Wat een janktroep. Een blinde zou nog meer vooruitkomen.
Óf, en dit is een echt goed idee, ik ga niet werkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:03 schreef caartyaait het volgende:
of je gaat werken met je luie donder
Ik respecteer ze stuk voor stukquote:sorry hoor
jezelf een beetje vermaken ten koste van mensen die onderaan de maatschappij staan
![]()
bij tha_erik staan die mensen bovenaan hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:03 schreef caartyaait het volgende:
sorry hoor
jezelf een beetje vermaken ten koste van mensen die onderaan de maatschappij staan
![]()
Jammer, werken geeft je ruggegraat. Dus het is een inverstering in jezelf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Óf, en dit is een echt goed idee, ik ga niet werken.
[..]
Het lijkt me nogal duidelijk dat die mensen onderaan de maatschappij staan, daar is geen discussie over nodig, lijkt mij.quote:Ik respecteer ze stuk voor stuk. En ik zeg nergens dat ze aan de onderkant van de maatschappij staan. En waarom mag je geen plezier met mensen maken? Dus
.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik was eens ziek, toen heb ik mijn bed voor een groot raam gezet.
En toen maar naar buiten kijken inderdaad
Oh, erik.. Dit is een te tof topic voor ONZ
Bedankt voor 't gratis advies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:28 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Jammer, werken geeft je ruggegraat. Dus het is een inverstering in jezelf.
Neen.quote:[..]
Het lijkt me nogal duidelijk dat die mensen onderaan de maatschappij staan, daar is geen discussie over nodig, lijkt mij.
Tekeningen van mensen maken en dan op een publiek forum posten is dat niet tegen de wet?
heb jij een keutel dwars zitten ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:28 schreef caartyaait het volgende:
Het lijkt me nogal duidelijk dat die mensen onderaan de maatschappij staan, daar is geen discussie over nodig, lijkt mij.
Tekeningen van mensen maken en dan op een publiek forum posten is dat niet tegen de wet?
Laat me raden, jij zit nu op je werk te Fok!ken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:28 schreef caartyaait het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Het lijkt me nogal duidelijk dat die mensen onderaan de maatschappij staan, daar is geen discussie over nodig, lijkt mij.
neuh jij plaatst ze zelf aan de onderkant, ligt dus geheel aan jouw perceptiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:28 schreef caartyaait het volgende:
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |