Is dat alles? En die vent heet Søren Lerby. Met een ø dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
John de Mol en Sören Lerby?
Yep. Hint: The Jumping Jewelsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef geenaam het volgende:
Zover kwam ik ook..maar volgens mij was er nog één.
Feli. Zelf gebouwd?quote:
vind je het niet genoeg?quote:
Dus.....quote:En die vent heet Søren Lerby. Met een ø dus.
Dat laatste wist ik niet, maar zit bij deze in m'n geheugen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef BwennieBren het volgende:
Joop Oonk, hij had ook een zonnecentrum in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam
In principe wel. Je kunt 'm beter even aan jezelf sturen, dan krijg je de link zelf ook nog in je mailbox. Maar ik weet niet of Hotmail 't bestempelt als spam. Ik gebruik Hotmail nooit. Gewoon provider-mailadres gaat gemakkelijker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Daf die yousendit he? Gewoon email van hotmail en dan uploaden maar?
Ja maar mijn explorer houdt die elke x tegen en dan moet ik m weer bewaren enzo, toestand. Yousendit kan ik gewoon openen en sneller afspelen, hoef ik niet te bewarenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef geenaam het volgende:
Ik gebruik yousendit nooit. Keepmyfile doet het goed en hoef je niks aan te melden ofzo.
okidoki, hij laadt wel langzaam in nu maar goed ff andere vraag dan en weer op de kindertv seriesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In principe wel. Je kunt 'm beter even aan jezelf sturen, dan krijg je de link zelf ook nog in je mailbox. Maar ik weet niet of Hotmail 't bestempelt als spam. Ik gebruik Hotmail nooit. Gewoon provider-mailadres gaat gemakkelijker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maja de Bij
Seabert
Snorkels
Ti-Ta Tovenaar
Paulus de Boskabouter (stripverhaal, de serie is met poppen)
Alfred Joducus Kwak
De Fabeltjeskrant
Niels Holgersson
Beertje Colargol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |