Nou, Mathias Reim is het zeker niet. En nu je hebt geluisterd weet je ook dat de titel niet klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef dartfanaat het volgende:
Matthias Reim - Du bist Alles
tot morgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
ga ik niet meer ophalen
tot morgen
Nee, 't is niet Choelio in z'n Regenjas. Die kerel is de broer van deze quizmaster:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef Duckman het volgende:
Julio Iglesias of zo? Ik ken deze alleen als Duits nummer...
Jij mag nooit meer raden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
Dan zal het wel "Tu" zij toch?
Ik hoorde de intro en begon meteen dat Duitse mee te zingen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je al weet hoe de titel van de Duitstalige plaat is, dan is dit toch reuzesimpel?
Troost je; ik heb dezelfde plaat ook van André Hazes liggen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoorde de intro en begon meteen dat Duitse mee te zingen......
Maar ja, het zou reuzesimpel moeten zijn
Vind ik leuke vragen dit, maar A.H. is echt niet nodig........ (hoewel, liever dan FB)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Troost je; ik heb dezelfde plaat ook van André Hazes liggen...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
Koning Boudewijn IV
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Boudewijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |