Als het goed is heb ik nog ergens een keyboard en muis van mijn oude Mac LC. Moet passen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:12 schreef teckna het volgende:
lol en ineens zijn er drie mensjes.. ik kan er maar een blij maken geloof ik
haha dr crouton, ga je gang, jonathan apenstaartje barafranca.com hij is wel zonder keyboard en muis he! die zijn verdwenen oid![]()
droge wijn![]()
hij is wel een beetje gelig geloof ik als ik er zo even naar kijk, maar 't is donker he![]()
Aan de ene kant: Ja, je hebt gelijk. Aan de andere kant: Mén, je wist niet eens wat het ding was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:03 schreef MdMa98 het volgende:
laat maar, blijkbaar niet wie het eerst komt wie t eerst maalt hier...
Gelukkig was mijn interresse groter , dan de gifte die jij wilde doen voor deze computer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Aan de ene kant: Ja, je hebt gelijk. Aan de andere kant: Mén, je wist niet eens wat het ding was.
Nou poe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef MdMa98 het volgende:
Gelukkig was mijn interresse groter , dan de gifte die jij wilde doen voor deze computer.
Ik geloof dat 'ie er een carputer van wou maken, voor in dat oosterse barrel van 'm. Zou ook sonde wezen, niettan?quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn interresse groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |