Hij flapt er soms zaken uit die niet passen bij zijn ideale schoonzoon act.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijn wil heel politiek correct overkomen, maar zijn ware aard kan hij niet goed verbergen lijkt het.
Nee inderdaad, viel mij ook al op, om te kotsen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
wat is Semih bazig aan het doen over de boodscahppen... graag als eerste exit! Wat een eikel!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Damn, verkeerde nummer. Isa, kun je even herstellen?
Precies!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij de vorige groep werd het altijd meteen een zuippartij als de boodschappen er waren
hij zorgt er wel voor dat alles morgen niet al op isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee inderdaad, viel mij ook al op, om te kotsen!
Ja, PGB (persoonsgebonden budget)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
heeft iedereen wat apart besteld ofzo? ik hoor sommige roepen, dat is van mij en kijk is dit is voo rjou (net in de voorraadkamer)
Valt me nog mee dat Egbert en hij geen ruzie hebben gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef the_hunter het volgende:
Semih is heel bazig ja. Daar kunnen nog wel eens irritatie's over komen
Ja LOL... heb ik eindelijk een keer een topic (LS is me meestal voorquote:
Dat wel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
De vorige groep (bb5) mocht dan wel meteen gaan zuipen, deze groep is vele malen explosiever
Psychopaat weet ik niet, maar het lijkt me wel een typ dat de controle totaal kan verliezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:33 schreef Scope het volgende:
Tijn zou bestwel eens een psychopaat kunnen zijn. Soms kijkt ie zo eng uit zn ogen!
Inderdaad. Egbert voelt zich ook erg belangrijk. Té belangrijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Egbert en hij geen ruzie hebben gehad
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
De vorige groep (bb5) mocht dan wel meteen gaan zuipen, deze groep is vele malen explosiever
Inderdaad, het gaat er ALLEEN maar over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef rubstar het volgende:
weer zeiken over roken en drank.. deze groep lult elkaar gewoon de dood in
Ik moest hier toch even over nadenkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Damn, verkeerde nummer. Isa, kun je even herstellen?
Wat was die suffe reden ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Psychopaat weet ik niet, maar het lijkt me wel een typ dat de controle totaal kan verliezen.
Ik ben, zoals Coos ook al aangaf, wel benieuwd waarom hij weg is gegaan (moest gaan?) bij de politie. Hij had daar wel een of andere suffe reden voor opgegeven, maar dat kwam op mij niet zo geloofwaardig over.
Hij is toch ook de taekwondo-man?
Ik vertrouw hem voor geen meter, met zijn "zachte" gedoe.
Ik vind het prima, laat de boel maar even goed op spanning komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:44 schreef poohy het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat er ALLEEN maar over.
Hij zei dat de meeste politieagenten zo patserig waren en stoer deden enzo en hij was niet zo dus hij voelde zich daar niet fijn bij en is daardoor gestopt... Het ging daar voornamelijk om imago dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Psychopaat weet ik niet, maar het lijkt me wel een typ dat de controle totaal kan verliezen.
Ik ben, zoals Coos ook al aangaf, wel benieuwd waarom hij weg is gegaan (moest gaan?) bij de politie. Hij had daar wel een of andere suffe reden voor opgegeven, maar dat kwam op mij niet zo geloofwaardig over.
Hij is toch ook de taekwondo-man?
Ik vertrouw hem voor geen meter, met zijn "zachte" gedoe.
Verpest door de telefoonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:45 schreef poohy het volgende:
Etienne gaat weer een poging wagen..
Wat heb jij een dirty mind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Je gaat toch hele vreemde dingen denken bij zo'n plaatje
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408177.jpg]afbeelding][/URL]
Een lang verhaal over dat hij meer dienstverlenend wilde bezig zijn, maar daar was geen tijd voor en toen wilde hij nar een ander corps waar wel de tijd was, maar dat kon niet of zo en toen kwam hij op het idee om dove èn blinde kinderen therapie te gaan geven (ooohm wat goed van je!!) om daar wel voldoening uit te halen. Zoiets.quote:
Eiuw yek. Dubbel figuurtje, die Tijn.... Met zijn Anal planetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een lang verhaal over dat hij meer dienstverlenend wilde bezig zijn, maar daar was geen tijd voor en toen wilde hij nar een ander corps waar wel de tijd was, maar dat kon niet of zo en toen kwam hij op het idee om dove èn blinde kinderen therapie te gaan geven (ooohm wat goed van je!!) om daar wel voldoening uit te halen. Zoiets.
Heb jij dat niet danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:49 schreef Scope het volgende:
Wat is dat toch met die plofkop. En nu zegt ie weer dat ie zo maar 20.000 euro over heeft voor een naaktrepo van Milica.
Idd, die mag wmb als eerste wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
Jeroen zakt ook op me lijstje, zo saai, mengt zich nooit tussen de leuke mensen en boeiende gesprekken...
Janine nam ik wel op de koop toequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
Als Janine door iemand anders werd vervangen wil ik nu Etienne zijn ,
VOnd hem in het begin ook leukerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
Jeroen zakt ook op me lijstje, zo saai, mengt zich nooit tussen de leuke mensen en boeiende gesprekken...
quote:
dat heb ik nou ook met Marcelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt amper door dat er een Jeroen in het huis zit...
Is ook niet veel aan nee....quote:
Maar op de een of andere, voor mij absoluut ondoorgrondelijke manier, windt hij ze om zijn vingers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Tamaartje het volgende:
Etienne denkt echt dat hij slim is enzo.. hij is pas 19
nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Marcel een beetje een creep vind?
Het eten en de drank is gearriveerd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef frankium het volgende:
Ik ben er weer even is er nog wat bijzonders gebeurd?
Geen bier en geen wijn lusten.... wat een kutlevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef the_hunter het volgende:
Begint dat kutwijf weer te zeiken
neuckenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Flyduck het volgende:
wat ziet die milica toch in die e10...????
Rikkert.... ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen boeiende tv. Hij is niet irritant, vervelend, geil, verliefd, heel dom, racistisch etc. Hij is gewoon Jeroen. Goeie kans dat niemand hem dus opmerkt om te nomineren![]()
Volgens mij is het te druk voor Jeroen. Misschien komt hij los als de groep wat kleiner is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
VOnd hem in het begin ook leuker
Ze Ziet hem als haar broertje zei ze netquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Flyduck het volgende:
wat ziet die milica toch in die e10...????
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
ongelooflijk ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
Moet je nou toch eens zien, Janice zit over z'n knie te wrijven en Milica zit aan z'n borst te frutten..
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n vriendin. Niet echt super knap, paait met alle mannen om ze vervolgens als voetveeg te gebruiken en ze doen alles voor haar. Ze dumpt ze binnen korte tijd als ze ze zat is. En élke keer weer trappen mannen er in. Elke keer weer! Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar ik heb geen flauw idee wat die mannen denken/hopen. En dat zie ik nu ook bij Etienne. Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar blijkbaar heeft hij iets wat wel werkt bij die domme dozen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Gert het volgende:
Maar op de een of andere, voor mij absoluut ondoorgrondelijke manier, windt hij ze om zijn vingers.
OK, het is een enórme vleier, maar het lijkt mij nogal doorzichtig allemaal. Maar ja, het werkt blijkbaar.![]()
Zij lijkt mij, samen met Tijn, de onberekenbare factor in het huis.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef Bocaj het volgende:
In Janine zit veel woede, niet normaal gewoon!
Bij mij werkte het nooit vroegerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar op de een of andere, voor mij absoluut ondoorgrondelijke manier, windt hij ze om zijn vingers.
OK, het is een enórme vleier, maar het lijkt mij nogal doorzichtig allemaal. Maar ja, het werkt blijkbaar.![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zij lijkt mij, samen met Tijn, de onberekenbare factor in het huis.
Ik zie Janice er wel voor aan dat ze zó kwaad wordt dat ze een waas voor dr ogen krijgt en iemand zomaar met een stoel op het hoofd slaat of zo. Tijn idem.
IK zie Janine met gemak in een hysterische buiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Gert het volgende:
Zij lijkt mij, samen met Tijn, de onberekenbare factor in het huis.
Ik zie Janice er wel voor aan dat ze zó kwaad wordt dat ze een waas voor dr ogen krijgt en iemand zomaar met een stoel op het hoofd slaat of zo. Tijn idem.
Na zijn verblijf kan hij er gratis en voor niets één bekijken op FOK!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:49 schreef Scope het volgende:
Wat is dat toch met die plofkop. En nu zegt ie weer dat ie zo maar 20.000 euro over heeft voor een naaktrepo van Milica.
HAHAHAHA, oke dat ligt er maar aan hoe je dat leest, wel grappig....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef Andrea001 het volgende:
Etienne: "ik vind het zo fijn als ik bij een meisje een hart hoor kloppen..."![]()
Nou 1 ding is zeker: hij is geen necrofiel...![]()
Ze eigent zich de moederrol toe. En niemand mag daar aan tornen. Kijk mij eens (borrel)wijsheid hebben. Zo was ze gisteren ook met de kofferopdracht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef poohy het volgende:
Hilde zit als een koningin in haar stoel ..
En is die vriendin van jou tenminste nog wél lékker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriendin. Niet echt super knap, paait met alle mannen om ze vervolgens als voetveeg te gebruiken en ze doen alles voor haar. Ze dumpt ze binnen korte tijd als ze ze zat is. En élke keer weer trappen mannen er in. Elke keer weer! Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar ik heb geen flauw idee wat die mannen denken/hopen. En dat zie ik nu ook bij Etienne. Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar blijkbaar heeft hij iets wat wel werkt bij die domme dozen.
Of die domme dozen gebruiken hemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriendin. Niet echt super knap, paait met alle mannen om ze vervolgens als voetveeg te gebruiken en ze doen alles voor haar. Ze dumpt ze binnen korte tijd als ze ze zat is. En élke keer weer trappen mannen er in. Elke keer weer! Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar ik heb geen flauw idee wat die mannen denken/hopen. En dat zie ik nu ook bij Etienne. Onbegrijpelijk als je toekijkt, maar blijkbaar heeft hij iets wat wel werkt bij die domme dozen.
Schijnt toch ruzie te zijn geweest tussen Tijn en Janine, waar Janine al brullend weg liep, hebben ze niet uitgezonden op tv...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
IK zie Janine met gemak in een hysterische buiKan leuk worden.
Als je het vorig jaar gevolgd hebt in BB: ik had het over de Idols kandidaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
En is die vriendin van jou tenminste nog wél lékker?
Want dat zou een hoop verklaren.
Etienne heeft het hoofd van een vrachtwagenchauffeur die al 20 jaar dagelijks vette snacks langs de weg vreet.
Ik zat er dus niet ver naast met de vergelijking naar Chantal van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze eigent zich de moederrol toe. En niemand mag daar aan tornen. Kijk mij eens (borrel)wijsheid hebben. Zo was ze gisteren ook met de kofferopdracht.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze eigent zich de moederrol toe. En niemand mag daar aan tornen. Kijk mij eens (borrel)wijsheid hebben. Zo was ze gisteren ook met de kofferopdracht.
Oooh, dat heb ik dan gemist! Shit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Kinga het volgende:
Schijnt toch ruzie te zijn geweest tussen Tijn en Janine, waar Janine al brullend weg liep, hebben ze niet uitgezonden op tv...
Dat zal niet meer zo lang duren, denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Isabeau het volgende:
IK zie Janine met gemak in een hysterische buiKan leuk worden.
Ook de ruzie van Hilde met Semih werd onderbelicht gelaten....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Schijnt toch ruzie te zijn geweest tussen Tijn en Janine, waar Janine al brullend weg liep, hebben ze niet uitgezonden op tv...
Euh nee, vorig jaar Idols helemaal niet meer gevolgd, op de bloopers na.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het vorig jaar gevolgd hebt in BB: ik had het over de Idols kandidaat.
en de pens is al onderweg. gatverdamme. plofkop met haarbandje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En is die vriendin van jou tenminste nog wél lékker?
Want dat zou een hoop verklaren.
Etienne heeft het hoofd van een vrachtwagenchauffeur die al 20 jaar dagelijks vette snacks langs de weg vreet.
plofkop is goed om te kriebelen en het sexen laat ze aan echte kerels over, dus daarom janine.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind Milicatrouwens iets te close worden met Janine
![]()
Geloof ik.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef Canisfire het volgende:
![]()
Geloof ik.
goeie BB!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik zeg niets meer
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408179.jpg]afbeelding][/URL]
Laten we het hopen lieverdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef golfer het volgende:
Dat zal niet meer zo lang duren, denk ik.
De blonde ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het vorig jaar gevolgd hebt in BB: ik had het over de Idols kandidaat.
Nog beter close met Janine dan close met Etiennequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef Canisfire het volgende:
![]()
Geloof ik.
Geen van beide,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog beter close met Janine dan close met Etienne
Ze zei lieverd tegen me.quote:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/zwolle/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef Gert het volgende:
Euh nee, vorig jaar Idols helemaal niet meer gevolgd, op de bloopers na.
hmm goeie analyse, alhoewel als ik zon pens had , dan had ik mezelf opgesloten in de sportschool tot ie weg was en dan pas weer met vrouwen gepraat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef Scope het volgende:
Het geheim van Etiënne is denk ik dat ie er compleet 100% -bewust én onbewust- van overtuigd is dat ie écht een player is. Doordat hij hiervan zo overtuigd is straalt hij dat ook uit. Een enorm zelfvertrouwen in zijn eigen 'player' zijn dus. En blijkbaar hebben (bepaalde) vrouwen hier een soort zwak voor... denk ik.
Mag dat niet tegen je eigen zwager dan?quote:
Jep.. is leuk en lief enzo... maar niet voor BB. Hilde en Egbert moeten toch maar snel exitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
Marcia zit echt bijna altijd bij haar vader he?
whahah ja die was leuk ...toveren kon tooooooooverenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idols3/audities/zwolle/
Video preview "play". Veel plezier![]()
Ja idd... zo is het een beetje saai...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. is leuk en lief enzo... maar niet voor BB. Hilde en Egbert moeten toch maar snel exit
Die windt dus alle mannen met gemak om haar vinger. Je begrijpt er niets van als je toekijkt. Net als bij Etienne.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:07 schreef BBoon het volgende:
whahah ja die was leuk ...toveren kon tooooooooveren![]()
![]()
Daar heb je een goed punt denk ik. Ik ken ook een vent die echt vrij dik is (100+ kilo), maar iheel zeker van zichzelf en een enorme charmeur. De vrouwen lijken ook voor hem te vallen bij bosjes.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef Scope het volgende:
Het geheim van Etiënne is denk ik dat ie er compleet 100% -bewust én onbewust- van overtuigd is dat ie écht een player is. Doordat hij hiervan zo overtuigd is straalt hij dat ook uit. Een enorm zelfvertrouwen in zijn eigen 'player' zijn dus. En blijkbaar hebben (bepaalde) vrouwen hier een soort zwak voor... denk ik.
ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die windt dus alle mannen met gemak om haar vinger. Je begrijpt er niets van als je toekijkt. Net als bij Etienne.
Haar ex waar ze 7 jaar bij wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef Taz10 het volgende:
kijk dat \zitten die marlies, met de rbloteschouder, : " ik hou zo veeeeeel van hem ", en die stem , hahaha, maarree over wie heeftzehet eigenlijk ??
Haar ex. Wel blijven opletten, hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef Taz10 het volgende:
kijk dat \zitten die marlies, met de rbloteschouder, : " ik hou zo veeeeeel van hem ", en die stem , hahaha, maarree over wie heeftzehet eigenlijk ??
over haar ex-vriendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef Taz10 het volgende:
Nog steeds met dat zeil bezigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2408187.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Mag dat niet tegen je eigen zwager dan?![]()
Wat een gekakel eigenlijk over niets op de streams.
Ik heb ook een te dik vriendje gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Daar heb je een goed punt denk ik. Ik ken ook een vent die echt vrij dik is (100+ kilo), maar iheel zeker van zichzelf en een enorme charmeur. De vrouwen lijken ook voor hem te vallen bij bosjes.
Ik heb er al een paar keer met open mond bij staan kijken.
Vrouwen die zich emotioneel op hetzelfde niveau bevinden. Een beetje volwassen vrouw kijkt er direct doorheen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef Scope het volgende:
Die gaan dan helemaal losquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef Canisfire het volgende:
Hoe irritant gaat een van die zusjes doen als die andere er uit is?![]()
Tijn vertelde gisteren nog dat ie na 4 biertjes in een café al kotsend boven de WC hangt, dus dat kan nog leuk worden als ie doordrinkt.quote:
Dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijn vertelde gisteren nog dat ie na 4 biertjes in een café al kotsend boven de WC hangt, dus dat kan nog leuk worden als ie doordrinkt.
hehehe zeker nooit een diepgaande discussie tussen die twee gezien? ik blijf er speciaal voor op, als die in bed liggen gaan ze helemaal losquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Van die 2 zusjes krijg ik ook steeds meer jeuk.
Die kunnen echt geen moment zonder elkaar.
Ja, dat zou je dus denken. Tenminste, dat denk je net als heel veel andere mannen. Ik ben pas écht een 'player' als ik die buik kwijt ben! Maar voor Etiënne geldt dat dus niet. Die heeft zichzelf ingeprent dat hij sowieso hot is... en dat straalt ie uit. En dáár vallen vrouwen voor... blijkbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef toxikon het volgende:
hmm goeie analyse, alhoewel als ik zon pens had , dan had ik mezelf opgesloten in de sportschool tot ie weg was en dan pas weer met vrouwen gepraat.
De vraag is even in hoeverre deze meiden erin trappen natuurlijk. Ze vinden hem wel leuk en grappig enzo... Maar misschien is hij wel volkomen kansloos om bij hun in bed te belanden. Dan lullen ze dus gewoon lekker met hem mee, maar aan het eind van de avond kan hij gewoon weer alleen naar bed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vrouwen die zich emotioneel op hetzelfde niveau bevinden. Een beetje volwassen vrouw kijkt er direct doorheen.
mwa...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik val er net in. Zijn ze goed voorzien van alcohol?
Deze BB is dan ook niet toegespitst op de geheime opdrachtenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel magertjes qua geheime opdrachten, en die telefoon mag ook wel eens gaan nou....
Welke?quote:
Toch genoeg dacht ik om een paar Linda momenten te doen herlevenquote:
Ow ok, my badquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze BB is dan ook niet toegespitst op de geheime opdrachtenEr zullen heus wel een paar komen maar vorig jaar was het thema duidelijk "BB van de geheimen"
Milicaquote:
JAAAAAAAA Linda momenten , heerlijk. Dat waren wel de beste momenten uit BB5quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch genoeg dacht ik om een paar Linda momenten te doen herleven
Wat gaat er dan gebeuren ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het saai om naar kokende mensen te kijken. Maar gelukkig nog maar een kwartiertje wachten
Wanneer was ze dan gestoptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Janine begint te schreeuwen.
Tja ook in de echte wereld. Als je je maar lang genoeg wijsmaakt dat je met meer dan 20 meisjes het bed hebt gedeeld, dan ga je het vanzelf geloven. Ook al zijn het er irl maar 2 geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is even in hoeverre deze meiden erin trappen natuurlijk. Ze vinden hem wel leuk en grappig enzo... Maar misschien is hij wel volkomen kansloos om bij hun in bed te belanden. Dan lullen ze dus gewoon lekker met hem mee, maar aan het eind van de avond kan hij gewoon weer alleen naar bed.
(in dit huis sowieso, maar ik bedoel dus in de 'echte' wereld)
Yep, erg mooie vrouwquote:
Dan begint Housequote:
de hele groep!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:19 schreef toxikon het volgende:
wat houdt die plofkop z'n biertje irritant stoer vast, hopelijk wordt hij het pispaaltje van tijn.
Denk wel dat die 2 een leuke discussie kunnen hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:19 schreef toxikon het volgende:
wat houdt die plofkop z'n biertje irritant stoer vast, hopelijk wordt hij het pispaaltje van tijn.
Woont ze nu richting Centraal Station?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:19 schreef Kinga het volgende:
Janine hou in godsnaam op met dat overdreven gedoe..
Je bedoelt zijn explosieve aard ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:18 schreef Bocaj het volgende:
Zie ze allemaal eens kijken hoe semtex kookt
Is ook zo. Een beetje een combi van spel en het toch wel leuk vinden misschien. Maar je ziet toch vaak dat vrouwen die erg gevoelig voor zo'n imago zijn zelf ook nog erg 'kinderlijk' zijn. Denk dat Etiene het bijvoorbeeld ook niet bij Marlies zal proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is even in hoeverre deze meiden erin trappen natuurlijk. Ze vinden hem wel leuk en grappig enzo... Maar misschien is hij wel volkomen kansloos om bij hun in bed te belanden. Dan lullen ze dus gewoon lekker met hem mee, maar aan het eind van de avond kan hij gewoon weer alleen naar bed.
Ik vind Micheline mooierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Canisfire het volgende:
En Marcia is trouwens net zo mooi![]()
Dan moet papie er denk ik eerst uitquote:
ik krijg ookjeuk als ikme ogendicht doe, dan voel ik dat ik er tussen staquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Van die 2 zusjes krijg ik ook steeds meer jeuk.
Die kunnen echt geen moment zonder elkaar.
Tssskk...en dat voor een blauwe....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan begint House
En tomaat voorkomt prostaatkanker (voor wie het wilde weten)
[CRACKHOER] Het verschil tussen een zeekoe en een aapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn explosieve aard ?
Ze heeft net hele route beschrijving gegeven, plus welke tram zij pakt naar huis etc..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Woont ze nu richting Centraal Station?![]()
Hmmm.. nou vanavond mogen ze voor mij wel even doorzakken. Ben wel klaar voor wat toestanden.quote:
Nee daar werkt ze, bij de achteringang...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Woont ze nu richting Centraal Station?![]()
prison breakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan begint House
En tomaat voorkomt prostaatkanker (voor wie het wilde weten)
Die was lekker droog..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee daar werkt ze, bij de achteringang...
Hey, dit is niet mijn forum hoorquote:
Ze werkt in de bouw ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee daar werkt ze, bij de achteringang...
Dat is zelfs een techniek, die mensen kunnen leren: NLP (neurolinguistisch programmeren).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef Scope het volgende:
Aaah, daar ken ik dr van...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
prison break![]()
Janine is alrtijd op het "Leidse"..vermijden dus![]()
Ik denk dat de behoefte aan een "maatje" groot is in het huis. Iemand die je vertrouwen kunt.... Bij de andere mannen krijgt ze geen aandacht. Alléén de player kan haar dat geven. Volgens mij is het een kwestie van beter een half ei dan een lege dop...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:21 schreef lissette72 het volgende:
Sabrina wil niks met E10..maar ondertussen staat ze wel*heupwiegend* en *kontjuhdraaiend* om aandacht te vragen naast hem![]()
Nee op die veerbootpont...quote:
Be who you wanna bequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef Gert het volgende:
Dat is zelfs een techniek, die mensen kunnen leren: NLP (neurolinguistisch programmeren).
Als je jezelf overtuigt, overtuig je ook anderen.
Etienne heeft dat uit zichzelf.
wie was de gelukkige?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef toxikon het volgende:
hehe en weer voor schut gezet door tijn.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef Zody het volgende:
Ik ben wel 31... al zie ik er niet zo uit, ik ben wel 31
Janine..
Die draak? Ik zit met het geluid uit te kijken...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Taz10 het volgende:
Ik hou van jullieeeeeee, raden wie dat zei ? , * moet ff overgeven *
Here too !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmmm.. nou vanavond mogen ze voor mij wel even doorzakken. Ben wel klaar voor wat toestanden.
Is hint twee: ze noemt iedereen schatje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Taz10 het volgende:
Toch eens proberen danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Be who you wanna be
En het werkt!
ze vergat nog "sgaaaatjesss"erachter aan te roepenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Taz10 het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Be who you wanna be
En het werkt!
je mag niet meerradenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is hint twee: ze noemt iedereen schatje?
Idd, etenstijd. Kunnen de streams even uit en loopt de DL van The Sentinel tenminste goed doorquote:
Aint gonna happen kale.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert "zo nou de tuindeur nog open en dat is het leven perfect"
Hij vond Micheline vanochtend nog een perfecte vrouw qua uiterlijk en hoe ze doetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef Kinga het volgende:
Tijn is dus niet verliefd op Marlies? Andersom volgens mij toch wel...
Scanman schreef het volgende:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef Kinga het volgende:
Tijn is dus niet verliefd op Marlies? Andersom volgens mij toch wel...
quote:Marcia: "Ben je een beetje verliefd op Marlies?"
Tijn: "Nee helemaal niet
Marcia: "Jij vindt haar wel leuk"
Tijn: "Ze is wel hartstikke mooi maar.... nee, ik heb haar in bad niet eens aangeraakt. Marlies is niet echt mijn typ. Als ik op iemand verliefd zou worden, dan zou het Micheline worre.... "
Marcia: "Okee, dat wilde ik even weten. Ik mis het ook wel. Ik doe het alleen niet veel, dat aanraken, omdat ik niet wil dat mijn vriendje thuis dat te zien krijgt."
Tijn: "Ik denk dat ik er ook rekening mee moet houden"
Marcia: "Ik mis het nu al... dus het gaat wel komen dat je het gewoon fijn vindt. Voor Semih en Micheline is het heerlijk. Die maken het samen mee"
Tijn: "Ik vind Marlies eigenlijk gewoon een coole gast met lang haar"
Hey idd, das een goeie, bijna mijne vergeten..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, etenstijd. Kunnen de streams even uit en loopt de DL van The Sentinel tenminste goed door
Bijna vergeten, ik ga ook maar even wat aanzetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, etenstijd. Kunnen de streams even uit en loopt de DL van The Sentinel tenminste goed door
Valt mij ook op, toch denk ik wel dat ze vader/zoon zijn alleen geen hechte band, ze gaan ieder hun eigen gangquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef Bocaj het volgende:
E-10 en Marcel praten wel weinig met alkaar als vader/zoon....
Op dit moment gaat het hier wel goed, maar soms loopt FOK! volledig vast, al heb ik dat nu niet meer gehad (vanavond)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
Loopt Fok bij jullie ook zo traag?
Hoop nog niet te snel, keep your fingers crossedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Het is 21:30 (ik mag geen dag zeggen hier).
Ik kom straks het drankfeestje aanschouwenHeb er nu al zin in! Ik hoop dat Janine lekker los gaat
Hier gaat het nu ook wel aardig, net wel even traagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het hier wel goed, maar soms loopt FOK! volledig vast, al heb ik dat nu niet meer gehad (vanavond)
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom straks het drankfeestje aanschouwenHeb er nu al zin in! Ik hoop dat Janine lekker los gaat
FOK is best wel een klein drama dit jaar. Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
Loopt Fok bij jullie ook zo traag?
En het nadeel is dat het de kinderlijke meisjes zijn die gaan sms'en om hem er in te houden zodra hij op de bank komt te zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is ook zo. Een beetje een combi van spel en het toch wel leuk vinden misschien. Maar je ziet toch vaak dat vrouwen die erg gevoelig voor zo'n imago zijn zelf ook nog erg 'kinderlijk' zijn. Denk dat Etiene het bijvoorbeeld ook niet bij Marlies zal proberen.
Dan grijpt BB keihard in denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef cpuntb het volgende:
Gaan ze na het eten eindelijk ffies flink los, zuipen ze alle drank op om vervolgens de tuindeur open te breken?
Wel minder als vorig jaar met BB.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK is best wel een klein drama dit jaar. Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen.
Melk is ook niet zo goed voor de (volwassen) mens...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef Tamaartje het volgende:
Janine kent niemand in haar omgeving die melk drinkt?
Ik drink er anders liters vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Melk is ook niet zo goed voor de (volwassen) mens...
Het viel mij op dat op tv wel is getoond dat hij zei 'het' met meer dan 10 meisjes te hebben gedaan. Ze lieten niet meer zien dat hij uiteindelijk zei dat het er 25 waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En het nadeel is dat het de kinderlijke meisjes zijn die gaan sms'en om hem er in te houden zodra hij op de bank komt te zitten![]()
Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoe ze hem neerzetten in het tv-programma!
meer dan 20 is op tv ook nog gezegdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel mij op dat op tv wel is getoond dat hij zei 'het' met meer dan 10 meisjes te hebben gedaan. Ze lieten niet meer zien dat hij uiteindelijk zei dat het er 25 waren.
Ik denk dat Etienne één van de zes is waar iedere BB volgens Egbert om draait.
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/melk1.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik drink er anders liters van![]()
Ze hebben de eerste al verknald door het goed te raden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:37 schreef Tamaartje het volgende:
Egbert zegt: Wij zijn de eerste BB die alle opdrachten gaan halen
hahaha
Dream on!
De manipulatiemachine begint alweer te draaien.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel mij op dat op tv wel is getoond dat hij zei 'het' met meer dan 10 meisjes te hebben gedaan. Ze lieten niet meer zien dat hij uiteindelijk zei dat het er 25 waren.
Ze zitten nu toch precies een week in het huis? Juist tijd voor een feestje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:39 schreef intoyou het volgende:
ah geen feest.. ze gaan maar twee of drie biertjes drinken
Is dat zo? Dat heb ik dan gemist. Okee, nevermind dus...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
meer dan 20 is op tv ook nog gezegd![]()
Ach waar krijg je tegenwoordig niet iets vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/melk1.html
Dus voorlopig zitten we met hem opgescheeptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB zet gewoon muziek op. Wedden dat het dan een feestje wordt ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:39 schreef intoyou het volgende:
ah geen feest.. ze gaan maar twee of drie biertjes drinken
etienne en jeroen hebben net gezegd dat ze niet veel zullen gaan drinken, dus ben bang dat het geen feestje word.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:41 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ze zitten nu toch precies een week in het huis? Juist tijd voor een feestje!
Melk is één van de grootste giffen in de westerse wereld, maar goed, dit is wel heel erg offtopic..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ach waar krijg je tegenwoordig niet iets van
Ontkenningquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ach waar krijg je tegenwoordig niet iets van
JA! Zit niet voor niks te kijken!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:44 schreef Taz10 het volgende:
BB,.... bier muziek ....!!!!
ikhoor een paareikelsdie hebben het over straks fflekker tukkie doen en fflekker liggen
Ze moet weer ruzie maken. Dan is het wel leuk. Zo als ze nu is, is ze irritant...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mag Janine weg? Ik kan er niet meer tegen...![]()
Hey, eerst de drank even afwachtenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Iedere BB heeft volgens mij ook wel 2 of 3 'kleine schandaaltjes' nodig.
Bij deze groep heb ik nog zo m'n twijfels of dat gaat gebeuren.
Smaken verschillen gelukkig, want ik kots op dat kutjongquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
ik vind etienne toch eigenlijk wel een schatje hoor, sorry dat ik het zeg
Hij moet in ieder geval nog wel even blijvenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:46 schreef intoyou het volgende:
ik vind etienne toch eigenlijk wel een schatje hoor, sorry dat ik het zeg
Ze hebben toch nix anders te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:46 schreef Tamaartje het volgende:
zitten ze gewoon om 21.45 te eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |