Tja, dat vind ik niet echt cheatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die $49.164.379 stond zeker zomaar vanuit het niets op je bankrekening.![]()
Ik kan hem even nu niet vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's de nieuwe NAM
Maandje geleden uitgekomen.
Maar dat is het wel. Als jij een bedrijf start met drugsgeld vindt de fiscus dat ook cheaten.quote:
Dat weet ik, maar dat bestandje zie ik nu niet zo snel. En ik ben een oudje daarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
www.simtropolis.com is online hoor. Je moet wel geregged zijn.
Das andere koek. Ik wil gewoon een stad zo mooi mogelijk hebben. Heb nu in Nieuw-Vennep zo'n 75.000 mensen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar dat is het wel. Als jij een bedrijf start met drugsgeld vindt de fiscus dat ook cheaten.
Ja heb je wel gedeeltelijk gelijk in maar tja meestal als je gaat cheaten met dat geld denk je gewoon niet meer na over het welzijn van de mensen en over al die kleine dingetjes waar je als je weinig geld hebt wel aan moet denken... Ik vond vroeger ook me steden die ik had gemaakt zonder cheats veel mooier dan de steden met cheats want bij diegene zonder cheats dacht ik over alles naquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het kan wel
Maar het duurt zo lang. Nu gaat al me tijd zitten in bouwen, en verbouwen. Dan word het grootste gedeelte wachten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja heb je wel gedeeltelijk gelijk in maar tja meestal als je gaat cheaten met dat geld denk je gewoon niet meer na over het welzijn van de mensen en over al die kleine dingetjes waar je als je weinig geld hebt wel aan moet denken...
Dit geld tot op zekere hoogtequote:Ik vond vroeger ook me steden die ik had gemaakt zonder cheats veel mooier dan de steden met cheats want bij diegene zonder cheats dacht ik over alles naover ieder lantarenpaaltje dacht ik over na bij wijze van spreke :p
Zo weinig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef Wouser het volgende:ja ik heb al aan 600mb aan plugins
van SimCity 4
Nou in het menu voor de parken moet ik meestal wel aardig wat scrollen. Af en toe is dat wel eens vermoeiend, maar na een tijdje wen je er aan. Zeker omdat je er leuke/mooie dingen mee kan doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef SnowDoggg het volgende:
Is het nog wel overzichtelijk met al die plugins?
Je hebt zón menu editor om menu's te editen. Kan je wat in haven menu gooienquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou in het menu voor de parken moet ik meestal wel aardig wat scrollen. Af en toe is dat wel eens vermoeiend, maar na een tijdje wen je er aan. Zeker omdat je er leuke/mooie dingen mee kan doen.
Overigens is het ook niet echt bevordelijk voor de opstarttijd van het spel. Dat duurt altijd wel even.
Het belangrjikste wat je moet weten is "een stad wordt nooit groot zonder buursteden".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ik heb echter vroeger wel het tegendeel bewezen... Dit spel is makkelijk zonder cheats te doen... En ook is een reuze stad niet moeilijk om te maken zonder cheats, je moet echter alleen weten hoe je het moet doen. Veel mensen denken klein maar je moet groot denken en dan bedoel ik niet de grootte van je huizen die er staan maar de grootte van je stad.
Universiteit werkt niet regionaal. Wat wel werkt is bijv een map helemaal vol met industrie bouwen en dat de woningen in de map ernaast staan. Snelweg ertussen en klaar. Wat OV kan ik ook aanraden anders krijg je gegarandeerd enorme congestie zelfs met de NAM en veel OV had ik wel eens drie snelwegen naast elkaar nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Frollo het volgende:
Ik snap het nog niet zo heel goed, dat regiosysteem.
Destijds in 2003, toen ik voor het eerst met SC4 ging stoeien, heb ik een paar losse steden gebouwd en dat was het. Maar nu, met mijn glimmend nieuwe exemplaar van DeLuxe, wil ik eindelijk regionaal gaan!
Project 1 - het min of meer nabouwen van de streek waar ik geboren en getogen ben. (Heel origineel ja.) Wat ik nu voor het realistische gehalte wil weten: gaan mensen ook in buursteden naar de universiteit? Ik wilde eigenlijk in een centrale stad een uni neerzetten en dat dan kids uit omliggende steden daarheen gaan. En er moet ook een chic buurstadje komen waar de professoren wonen.
Valt dit te realiseren? Of moet echt elke stad een eigen universiteit hebben omdat anders het opleidingsniveau laag blijft?
OK, ga ik zeker doen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Universiteit werkt niet regionaal. Wat wel werkt is bijv een map helemaal vol met industrie bouwen en dat de woningen in de map ernaast staan. Snelweg ertussen en klaar. Wat OV kan ik ook aanraden anders krijg je gegarandeerd enorme congestie zelfs met de NAM en veel OV had ik wel eens drie snelwegen naast elkaar nodig.
Nope, dat gaat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, ga ik zeker doen!
Maar wat ik eigenlijk wil, een klein stadje dat vol zit met rijke kakkers maar dat zelf geen instellingen voor hoger onderwijs heeft, dat gaat dus niet?
Rand kiep mod is mooi ja, ik gebruik meestal blackhole.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik ook standaard doe is de stinkelectriciteit zooi en vuilnisbelten (als ik niet werk met de *over de rand kiep mod*) in de ene stad en het overschot verkopen aan de andere stad.
Plugins, mappen en savegames kan je gewoon copy pastenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:42 schreef MrX1982 het volgende:
SimCity.
Ik heb een nieuwe computer en mijn SimCity bestanden en plug-ins staan op mijn oude computer. Kan ik dat gewoon kopiëren naar mijn nieuwe computer of moet ik alle plug-ins opnieuw downloaden en installeren?
Zo niet ga ik het weer eens even installeren.
AMD 64 3200+, een gb DDR ram en nog wat rommel.quote:
Ik heb alle plugins nog hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:55 schreef BlaZ het volgende:
PEG OPPS Mod ff downloaden, die haalt bruine boxen weg zodat je duidelijker kan zien welke props je mist en welk gebouw het is...
Misschien aan de aantrekkelijkheid, misdaad, school of werk?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
Bij mij gaan op een gegeven moment die flats verlaten worden, de rijke dan![]()
eh nee, dit is de regio waar ik op speel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:24 schreef Wouser het volgende:
Das het level van tutorial van Rush Hour
Waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
eh nee, dit is de regio waar ik op speel.
Hong Kong
108 grote mappen, genoeg ruimte voor de toekomst.
[afbeelding]
Vanaf dat je 30/50 duizend inwoners hebt komen er volgens mij wolkenkrabbersquote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef timp0e het volgende:
Dank je!
Vraagje, ik wil nou eens eindelijk steden met wolkenkrabbers. Ik doe wat ik moet doen, buursteden plaatsen, OV is perfect, scholen zijn perfect, er staan overal van die rijke villa's. Maar er komen geen flatjes! Argh!
Is er nergens een patch of hack ofzo zodat er sneller wolkenkrabbers komen?![]()
Super Demand Ordinancequote:Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef timp0e het volgende:
Dank je!
Vraagje, ik wil nou eens eindelijk steden met wolkenkrabbers. Ik doe wat ik moet doen, buursteden plaatsen, OV is perfect, scholen zijn perfect, er staan overal van die rijke villa's. Maar er komen geen flatjes! Argh!
Is er nergens een patch of hack ofzo zodat er sneller wolkenkrabbers komen?![]()
Dan komen de torens. Wolkenkrabbers vanaf 80.000 tot 100.000 inwoners.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vanaf dat je 30/50 duizend inwoners hebt komen er volgens mij wolkenkrabbers
Nog bedankt!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=5725
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |