abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:46:53 #256
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46995454
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die $49.164.379 stond zeker zomaar vanuit het niets op je bankrekening.
Tja, dat vind ik niet echt cheaten
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:47:12 #257
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46995469
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Da's de nieuwe NAM

Maandje geleden uitgekomen.
Ik kan hem even nu niet vinden
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:48:29 #258
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_46995534
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:46 schreef X-fi het volgende:

[..]

Tja, dat vind ik niet echt cheaten
Maar dat is het wel. Als jij een bedrijf start met drugsgeld vindt de fiscus dat ook cheaten.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:51:16 #259
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_46995676
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik kan hem even nu niet vinden
www.simtropolis.com is online hoor. Je moet wel geregged zijn.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:56:55 #260
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46996038
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

www.simtropolis.com is online hoor. Je moet wel geregged zijn.
Dat weet ik, maar dat bestandje zie ik nu niet zo snel. En ik ben een oudje daar
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:57:27 #261
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46996069
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Maar dat is het wel. Als jij een bedrijf start met drugsgeld vindt de fiscus dat ook cheaten.
Das andere koek. Ik wil gewoon een stad zo mooi mogelijk hebben. Heb nu in Nieuw-Vennep zo'n 75.000 mensen.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_46996620
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, het kan wel

Maar het duurt zo lang. Nu gaat al me tijd zitten in bouwen, en verbouwen. Dan word het grootste gedeelte wachten.
Ja heb je wel gedeeltelijk gelijk in maar tja meestal als je gaat cheaten met dat geld denk je gewoon niet meer na over het welzijn van de mensen en over al die kleine dingetjes waar je als je weinig geld hebt wel aan moet denken... Ik vond vroeger ook me steden die ik had gemaakt zonder cheats veel mooier dan de steden met cheats want bij diegene zonder cheats dacht ik over alles na over ieder lantarenpaaltje dacht ik over na bij wijze van spreke :p
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:16:03 #263
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_46997085
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ja heb je wel gedeeltelijk gelijk in maar tja meestal als je gaat cheaten met dat geld denk je gewoon niet meer na over het welzijn van de mensen en over al die kleine dingetjes waar je als je weinig geld hebt wel aan moet denken...


Serieus, hoe kom je erbij?

Want dat inwoners het in mijn stad naar hun zin hebben is hartstikke belangrijk. Anders willen ze er niet wonen?
quote:
Ik vond vroeger ook me steden die ik had gemaakt zonder cheats veel mooier dan de steden met cheats want bij diegene zonder cheats dacht ik over alles na over ieder lantarenpaaltje dacht ik over na bij wijze van spreke :p
Dit geld tot op zekere hoogte

Bedenk dat het in de praktijk op alle 2 neerkomt.

Ik weet niet wat er gebeurt, en je SC opstart, pauze, je hele stad bouwd, en fastforward raakt. Ik heb het wel een keer gedaan met SC2K, en toen verzoop ik de markt zodanig dat het nooit meer wat werd.

Dus ja, je begint met een relatief kleine kern, en naarmate je stappen groter worden, wordt het planmatig, Dat is trouwens meer in overeenstemming met de realiteit, om alle grote oude steden liggen smakeloze nieuwbouw wijken
&lt;signature here&gt;.
pi_47005830
@extec dat geldt voor mij tenminsten
pi_47007980
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:29 schreef Wouser het volgende:
ja ik heb al aan 600mb aan plugins van SimCity 4
Zo weinig maar. Ik heb 1,05 GB.
pi_47008304
Is het nog wel overzichtelijk met al die plugins?
pi_47008411
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef SnowDoggg het volgende:
Is het nog wel overzichtelijk met al die plugins?
Nou in het menu voor de parken moet ik meestal wel aardig wat scrollen. Af en toe is dat wel eens vermoeiend, maar na een tijdje wen je er aan. Zeker omdat je er leuke/mooie dingen mee kan doen.

Overigens is het ook niet echt bevordelijk voor de opstarttijd van het spel. Dat duurt altijd wel even.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:28:18 #268
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47013139
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Nou in het menu voor de parken moet ik meestal wel aardig wat scrollen. Af en toe is dat wel eens vermoeiend, maar na een tijdje wen je er aan. Zeker omdat je er leuke/mooie dingen mee kan doen.

Overigens is het ook niet echt bevordelijk voor de opstarttijd van het spel. Dat duurt altijd wel even.
Je hebt zón menu editor om menu's te editen. Kan je wat in haven menu gooien

Vorige week opnieuw simcity 4 opnieuw geinstalleerd aangezien ik nu andere pc heb, op vorige crashte het continu, nu pas 1x gelukkig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:51:12 #269
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47014001
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ik heb echter vroeger wel het tegendeel bewezen... Dit spel is makkelijk zonder cheats te doen... En ook is een reuze stad niet moeilijk om te maken zonder cheats, je moet echter alleen weten hoe je het moet doen. Veel mensen denken klein maar je moet groot denken en dan bedoel ik niet de grootte van je huizen die er staan maar de grootte van je stad.
Het belangrjikste wat je moet weten is "een stad wordt nooit groot zonder buursteden".
Als je ff op 2-3 tiles om een wat grotere tile kleine dorpjes en stadjes bouwt, groeit de grote stad als kool als je daar aan begint .
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:10:15 #270
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47014657
Ik snap het nog niet zo heel goed, dat regiosysteem.
Destijds in 2003, toen ik voor het eerst met SC4 ging stoeien, heb ik een paar losse steden gebouwd en dat was het. Maar nu, met mijn glimmend nieuwe exemplaar van DeLuxe, wil ik eindelijk regionaal gaan!

Project 1 - het min of meer nabouwen van de streek waar ik geboren en getogen ben. (Heel origineel ja.) Wat ik nu voor het realistische gehalte wil weten: gaan mensen ook in buursteden naar de universiteit? Ik wilde eigenlijk in een centrale stad een uni neerzetten en dat dan kids uit omliggende steden daarheen gaan. En er moet ook een chic buurstadje komen waar de professoren wonen.
Valt dit te realiseren? Of moet echt elke stad een eigen universiteit hebben omdat anders het opleidingsniveau laag blijft?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:23:27 #271
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47015182
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Frollo het volgende:
Ik snap het nog niet zo heel goed, dat regiosysteem.
Destijds in 2003, toen ik voor het eerst met SC4 ging stoeien, heb ik een paar losse steden gebouwd en dat was het. Maar nu, met mijn glimmend nieuwe exemplaar van DeLuxe, wil ik eindelijk regionaal gaan!

Project 1 - het min of meer nabouwen van de streek waar ik geboren en getogen ben. (Heel origineel ja.) Wat ik nu voor het realistische gehalte wil weten: gaan mensen ook in buursteden naar de universiteit? Ik wilde eigenlijk in een centrale stad een uni neerzetten en dat dan kids uit omliggende steden daarheen gaan. En er moet ook een chic buurstadje komen waar de professoren wonen.
Valt dit te realiseren? Of moet echt elke stad een eigen universiteit hebben omdat anders het opleidingsniveau laag blijft?
Universiteit werkt niet regionaal. Wat wel werkt is bijv een map helemaal vol met industrie bouwen en dat de woningen in de map ernaast staan. Snelweg ertussen en klaar. Wat OV kan ik ook aanraden anders krijg je gegarandeerd enorme congestie zelfs met de NAM en veel OV had ik wel eens drie snelwegen naast elkaar nodig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:25:44 #272
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47015272
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Universiteit werkt niet regionaal. Wat wel werkt is bijv een map helemaal vol met industrie bouwen en dat de woningen in de map ernaast staan. Snelweg ertussen en klaar. Wat OV kan ik ook aanraden anders krijg je gegarandeerd enorme congestie zelfs met de NAM en veel OV had ik wel eens drie snelwegen naast elkaar nodig.
OK, ga ik zeker doen!

Maar wat ik eigenlijk wil, een klein stadje dat vol zit met rijke kakkers maar dat zelf geen instellingen voor hoger onderwijs heeft, dat gaat dus niet?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:35:22 #273
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47015677
Wat ik ook standaard doe is de stinkelectriciteit zooi en vuilnisbelten (als ik niet werk met de *over de rand kiep mod*) in de ene stad en het overschot verkopen aan de andere stad .
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:35:35 #274
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47015685
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Frollo het volgende:

[..]

OK, ga ik zeker doen!

Maar wat ik eigenlijk wil, een klein stadje dat vol zit met rijke kakkers maar dat zelf geen instellingen voor hoger onderwijs heeft, dat gaat dus niet?
Nope, dat gaat niet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:46:12 #275
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47016090
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik ook standaard doe is de stinkelectriciteit zooi en vuilnisbelten (als ik niet werk met de *over de rand kiep mod*) in de ene stad en het overschot verkopen aan de andere stad .
Rand kiep mod is mooi ja, ik gebruik meestal blackhole.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:55:03 #276
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47024859
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zo weinig maar. Ik heb 1,05 GB.
Hulde !
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47045267
pi_47048502
SimCity .

Ik heb een nieuwe computer en mijn SimCity bestanden en plug-ins staan op mijn oude computer. Kan ik dat gewoon kopiëren naar mijn nieuwe computer of moet ik alle plug-ins opnieuw downloaden en installeren?

Zo niet ga ik het weer eens even installeren.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:17:18 #279
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47049557
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:42 schreef MrX1982 het volgende:
SimCity .

Ik heb een nieuwe computer en mijn SimCity bestanden en plug-ins staan op mijn oude computer. Kan ik dat gewoon kopiëren naar mijn nieuwe computer of moet ik alle plug-ins opnieuw downloaden en installeren?

Zo niet ga ik het weer eens even installeren.
Plugins, mappen en savegames kan je gewoon copy pasten .
Daarom staan ze ook in een apart mapje .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:56:54 #280
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47090300
Regio ondertussen al aan de 250.000 inwoners. Lichte congestie op paar wegen. Deze keer ook wat bussen/metro gebruikt.
CPT Missouri Breaks Terrain Mod ook geprobeerd gisteren, echt een stuk mooier als de standaard texturen. Echte aanrader.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47098186
screenshots?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:53:25 #282
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47101296
Ik zal straks nieuwe screens posten van Nieuw-Vennep
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:04:11 #283
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47101686
Dit is mijn vorige stad:

Die dozen staan erin omdat ik opnieuw begonnen ben met mods en plugins verzamelen
280K inwoners
143K commercial werknemers
70K high tech werknemers .

Op dit moment begon mijn pc op tilt te slaan overigens als ik ook maar beetje opzij bewoog in het "speel"veld .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:42:19 #284
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47103124
Lol nu al?
Wat zijn je specs?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:55:11 #285
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47103607
PEG OPPS Mod ff downloaden, die haalt bruine boxen weg zodat je duidelijker kan zien welke props je mist en welk gebouw het is...
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:28:29 #286
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47104890
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:42 schreef X-fi het volgende:
Lol nu al?
Wat zijn je specs?
AMD 64 3200+, een gb DDR ram en nog wat rommel.
Alleen de videokaart is momenteel low budget. Komt omdat mijn vorige (Radeon 9800Pro) overleden is .
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:55 schreef BlaZ het volgende:
PEG OPPS Mod ff downloaden, die haalt bruine boxen weg zodat je duidelijker kan zien welke props je mist en welk gebouw het is...
Ik heb alle plugins nog hoor , staan ff ergens anders. Maar ik ga deze stad eruit gooien en opnieuw beginnen en nieuwe plugins zoeken. Deze stad is van mijn vorige SC verslaving (2-3 jaar geleden ).
  zaterdag 10 maart 2007 @ 00:36:06 #287
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47114119
Dit ziet er al leuk uit



Alweer 85.000 inwoners.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47114162
Bij mij gaan op een gegeven moment die flats verlaten worden, de rijke dan
  zaterdag 10 maart 2007 @ 00:56:58 #289
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47114727
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
Bij mij gaan op een gegeven moment die flats verlaten worden, de rijke dan
Misschien aan de aantrekkelijkheid, misdaad, school of werk?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 10 maart 2007 @ 02:32:19 #290
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47116472
Hier stukje van Eilat. +/- 60.000 inwoners. De stad ernaast heeft 200.000 inwoners zonder veel commercial zoning dus hier heb ik makkelijk wat kantoorgebouwen kunnen krijgen.


http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/Eilat.jpg
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47117474
Das het level van tutorial van Rush Hour
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:19:02 #292
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47119259
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:24 schreef Wouser het volgende:
Das het level van tutorial van Rush Hour
eh nee, dit is de regio waar ik op speel.
Hong Kong
108 grote mappen, genoeg ruimte voor de toekomst.



[ Bericht 4% gewijzigd door BlaZ op 10-03-2007 13:07:22 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:30:22 #293
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47122160
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]

eh nee, dit is de regio waar ik op speel.
Hong Kong
108 grote mappen, genoeg ruimte voor de toekomst.

[afbeelding]
Waar kan ik die downloaden?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_47123823
Inderdaad
Gaat simcity weer installeren
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:24:28 #295
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47126330
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef X-fi het volgende:

[..]

Waar kan ik die downloaden?
http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=5725
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47151019
Dank je!

Vraagje, ik wil nou eens eindelijk steden met wolkenkrabbers. Ik doe wat ik moet doen, buursteden plaatsen, OV is perfect, scholen zijn perfect, er staan overal van die rijke villa's. Maar er komen geen flatjes! Argh!

Is er nergens een patch of hack ofzo zodat er sneller wolkenkrabbers komen?
pi_47151060
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef timp0e het volgende:
Dank je!

Vraagje, ik wil nou eens eindelijk steden met wolkenkrabbers. Ik doe wat ik moet doen, buursteden plaatsen, OV is perfect, scholen zijn perfect, er staan overal van die rijke villa's. Maar er komen geen flatjes! Argh!

Is er nergens een patch of hack ofzo zodat er sneller wolkenkrabbers komen?
Vanaf dat je 30/50 duizend inwoners hebt komen er volgens mij wolkenkrabbers
  zondag 11 maart 2007 @ 13:25:17 #298
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47151689
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:02 schreef timp0e het volgende:
Dank je!

Vraagje, ik wil nou eens eindelijk steden met wolkenkrabbers. Ik doe wat ik moet doen, buursteden plaatsen, OV is perfect, scholen zijn perfect, er staan overal van die rijke villa's. Maar er komen geen flatjes! Argh!

Is er nergens een patch of hack ofzo zodat er sneller wolkenkrabbers komen?
Super Demand Ordinance
Stage Limits Mod V1.0

Zou je kunnen gebruiken, wat ik altijd doe ik in alle steden in de regio alle kantoren afbreken en taxes voor CS$$ en CS$$$ op 20% zetten en in 1 stad die taxes op 0% dan komen alle kantoren in 1 stad
Je hebt trouwens wel aardig wat inwoners nodig wil je fatsoenlijke skyline krijgen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_47159201
Dank je! Ik zal er mee aan de slag gaan!

*probeert ook meer geduld te krijgen*
  zondag 11 maart 2007 @ 20:50:26 #300
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47167701
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Vanaf dat je 30/50 duizend inwoners hebt komen er volgens mij wolkenkrabbers
Dan komen de torens. Wolkenkrabbers vanaf 80.000 tot 100.000 inwoners.
  maandag 12 maart 2007 @ 01:25:03 #301
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_47178173
quote:
Nog bedankt!!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')