quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Mustard_Man het volgende:
ik voel me juist zo genadeloos stoer met die vlassige bakkebaarden![]()
laat iedereen lekker zijn topics openen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat kan het jou in hemelsnaam schelen? laat iedereen lekker zichzelf zijn...
Nou, dat lijkt me dan weer geen goed planquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
laat iedereen lekker zijn topics openen...
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschorenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben al zeker 4 maanden niet naar de kapper geweest dus ik voel me aangesproken
dus:
Smoel houden vlegel!
Blijkbaar dus niet, hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschoren![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als mannen zich scheren, scheert men ook de huid naast de oren.
Je kunt er immers onmogelijk naast scheren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschoren![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als mannen zich scheren, scheert men ook de huid naast de oren.
Wat heeft dat ermee te maken dat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:44 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Je kunt er immers onmogelijk naast scheren.
Die bakkebaarden komen dus doordat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest. Waarop jij je afvraagt of hij zich ook niet scheert.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest?
Je kunt je haar laten knippen, en toch je bakkebaarden laten staan......
De link tussen
bakkebaarden <--> 4 maanden geen kapperbezoek
ontgaat mij
Ik scheer me welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Die bakkebaarden komen dus doordat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest. Waarop jij je afvraagt of hij zich ook niet scheert.
Vandaar mijn respons.
Ok dan. Dat horen wij bakkebaarden dragers graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef seilram het volgende:
Ik hou van mannen met bakkenbaarden! Njamjamjam.
Kom je ze aaien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef seilram het volgende:
Ik hou van mannen met bakkenbaarden! Njamjamjam.
Ik bedoelde Gluckskaver's linkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:03 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ja, het is inderdaad wat moeilijk allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |