Nog niet uit / in de kast gekropenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef kissa het volgende:
Ik vind Tijn toch ook een tikkie eigenaardig![]()
Vaag ja, als je niet beter zou weten, zou je hem als gay bestempelen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef kissa het volgende:
Ik vind Tijn toch ook een tikkie eigenaardig![]()
Marliesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een zwoele stem heeft Marlies toch
![]()
Hoezo, wil je het beeldje kopen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Dr_Greene het volgende:
Jullie nog bij Ikea geweest, recent??
...altijd handig voor als de deurwaarder langs komt, tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoezo, wil je het beeldje kopen ?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...altijd handig voor als de deurwaarder langs komt, toch
Kan het ook anders ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
De voice over zat Hilde een beetje slecht af te schilderen.![]()
Precies zijn type dus!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn zag Marlies toch gewoon als een jongen met lang haar?Voor de rest niets..
Over Tijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef Marrije het volgende:
Over wie had Sjaan het nou? Die jongen, ik mag m niet, vanaf de eerste dag, vanaf het moment dat ie door de deur liep, ik zag het meteen die jongen heeft problemen in de maatschappij.
She's so cute !quote:
Misschien gaat BB haar Valium geven, tegen de afkickverschijnselen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |