idd ja, zo hoort het te zijn.. een beetje een zeil ophouden en een koffer vangen, en dan weer een paar dagen geen reet uitvoeren dat is geen kunst, doe ik elke dag.. met uitzondering van dat zeil ophouden dan maar goed.. start de MINDFUCK please!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef robster16 het volgende:
zou wel leuk zijn als ze nu door een soort gang konden kijken, met aan het einde een soort paradijselijke tuin, waar ze gewoon NIET in kunnen. Dat die deur open schuift, met een glasplaat ervoor, en aan het einde van een lange gang een paradijselijke tuin. Of dat er ergens een klein piepklein kijkgaatje open gaat en ze naar een paradijselijke tuin kijken, dat kan zelfs een video projectie zijn ofzo LOL Waardoor t altijd mooi weer is ofzo, of ze een heeeeel ander type seizoen kunnen laten zien, of tijdstip...Lekker mindfucken...
Kan iemand Hummie effe bellen dat er met spoed grote hoeveelheden alcohol in moet!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nog steeds geen boodschappen.
Ik had ook al een nieuwe klaar staan, maar deze was idd al open voordat de ander vol was.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
die ander is nog niet eens vol
-edit- oh nu wel
Ziet er ook niet echt klaar uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van de buitenkant:
[afbeelding]
Als een topic op 298-299 staat kan je de nieuwe best wel openen. Ik had um ook klaarstaan en bij 298 heb ik um geopend. Lijkt mij niets mis mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar staan, maar deze was idd al open voordat de ander vol was.
Slooppand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van de buitenkant:
[afbeelding]
quote:Rik heeft geen geld voor merkkleding, tot zijn eigen verdriet, want hij houdt er wel van. Van die opmerking klimt Egbert op zijn spreeksstoel, want toen hij jong was, 'deden ze niet aan merkkleding’ en kreeg hij gewoon een paar schoenen van vijf gulden, waar hij dat jaar mee moest doen. Nu wil zijn jongste zoon al schoenen van 150 euro (!), vertelt hij verontwaardigd. Hilde’s kinderen krijgen niks van haar: "Daar hebben ze hun vaders voor."
ELM!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
Het is natuurlijk wel een lekkerding die Milica.
hehe ^^,quote:
Reclamezuil zal ie bedoelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Semih over Hilde: "Je bent net zo'n wandelende contactadvertentie"
Zodat jij snel doorkunt gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stond al op 298, dan is ie zo vol. Zodat we gewoon snel door kunnen gaan.
Onder het mom van snelheid had JIJ je topic weer.quote:
Een obsessie van Hilde: Ze zei tegen mannen met een vrouw die haren had: Je vrouw lijkt net Bin Laden.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef Kinga het volgende:
Jezus, gaat het weer over schaamhaar?
Je hebt wel ineens weer praatjes hè, nu Mirrorman z'n account getrasht heeft.quote:
gheyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:16 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn vind Love Actualy leuk
Hij houdt van romcoms![]()
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:16 schreef Tamaartje het volgende:
Tijn vind Love Actualy leuk
Hij houdt van romcoms![]()
Mijn laatste vrije week vliegt voorbij iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
damn is het al over 6....gaat die dag toch weer snel..
Kan nog moeilijk voor hem wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:18 schreef Kinga het volgende:
Semih wil seksen!!
Rik wil welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Kan nog moeilijk voor hem worden![]()
Micheline heeft toch gezegd dat ze daar absoluut niet aan begint voor de camera's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:18 schreef Kinga het volgende:
Semih wil seksen!!
Betraptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Micheline heeft toch gezegd dat ze daar absoluut niet aan begint voor de camera's?
Nou ja, die verandert ook nog wel van mening als het maar lang genoeg duurt.![]()
Gelukkig. Ik dacht even dat er een 'mietje' reactie op zou volgenquote:
Nee joh.. helemaal niet.. ik vind het echt heel leuk als een man daarvan houdt..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik dacht even dat er een 'mietje' reactie op zou volgen
Het blijft me toch iedere editie weer verbazen dat blijkbaar idd de mannen weer minder goed zonder sex kunnen dan de vrouwen. Nu dus ook weer met Micheline en Semih. Je zou toch denken dat ook dat verschil al wel zou zijn weggewerkt, maar dat blijft schijnbaar voor eeuwig bestaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Micheline heeft toch gezegd dat ze daar absoluut niet aan begint voor de camera's?
Nou ja, die verandert ook nog wel van mening als het maar lang genoeg duurt.![]()
Maandag pasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:24 schreef markna het volgende:
waneer is bdw de live uitzending?
Ik denk dat dat wel zo is..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft me toch iedere editie weer verbazen dat blijkbaar idd de mannen weer minder goed zonder sex kunnen dan de vrouwen. Nu dus ook weer met Micheline en Semih. Je zou toch denken dat ook dat verschil al wel zou zijn weggewerkt, maar dat blijft schijnbaar voor eeuwig bestaan.
Aan de andere kant is het voor de vrouwen wel iets makkelijker om 's nachts onder de dekens even iets met zichzelf te doen, dus misschien doen ze dat allemaal en hebben ze daarom verder geen behoefte. Zoiets hoop ik dan maar, want dat verschil moet toch echt in 2006 eens gelijkgetrokken zijn.
Ik vind zijn accent ook best irritant maar verder vind ik hem juist wel leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:28 schreef Gert het volgende:
Ik begin me ook te ergeren aan Tijn. Ik heb het idee dat hij toneel speelt. Met die trage oogopslag, dat langzaaaaame praaaten en dat naar boven kijken als hij wat zegt: hij wil cute overkomen met dat bedachtzame maar toch nog enigszins jongensachtige verlegene.
En dat accent moeten ze ook niet meer toelaten bij BB.
Nu pas?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:28 schreef Gert het volgende:
Ik begin me ook te ergeren aan Tijn.
En hij doet alsof hij heel erg gevoelig is en van 'vreemde' seksuele uitspattingen niets moet hebben.... maar af en toe knalt er dan weer zo'n harde seks opmerking uit, volkomen uit het niets.quote:Ik heb het idee dat hij toneel speelt. Met die trage oogopslag, dat langzaaaaame praaaten en dat naar boven kijken als hij wat zegt: hij wil cute overkomen met dat bedachtzame maar toch nog enigszins jongensachtige verlegene.
Leuke foto van "de sneetjes".quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat rollende R accent van die blondies pas irritant.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind dat accent van Tijn helemaal niks. Verder vind ik hem wel een toffe gast.
Het lijkt me wel verrot dat je gewoon niets te doen hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Sommigen lullen NU AL dat ze willen dat de tijd sneller zou gaan.
Zijn ze het programma / de uitdaging nu al zat danWaarom ga je er dan in vredesnaam in??
Het zou mij volgens mij niet lang genoeg kunnen duren als ik erin zat.
Ik denk het niet. Als de nood aan de man is, kun je met de juiste voorbereiding ook als man best even klaarkomen zonder dat het opvalt en een kliederzooi wordt.quote:
Rik woont ook niet meer in die streek...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Bij Tijn hoor je het ook meer dan bij Rik vind ik..
Ik neem zijn verhalen met een flinke korrel zout...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef Kinga het volgende:
Komt E10 weer met zijn stoere verhalen..
Onder welke steen kom jij vandaan. Ik ken geen vrouw in mijn omgeving die niet masturbeert (met of zonder speeltjes).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als de nood aan de man is, kun je met de juiste voorbereiding ook als man best even klaarkomen zonder dat het opvalt en een kliederzooi wordt.
Ik denk niet dat vrouwen echt minder behoefte hebben aan sex, maar wel dat een vrouw over het algemeen wat sfeergevoeliger is en het dus niet zo snel in dat huis zal doen. Ook zijn ze denk ik beter in staat om de behoefte aan sex van zich af te zetten, terwijl het bij mannen sneller een obsessie wordt.
Hoerenbuurten voor vrouwen bestaan niet, zeg maar.
Weer een opmerking die op het lijstje kan...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Tijn vertelt het verhaal dat een vriendin hem aan het pijpen was en echt ALLES doorslikte.
Hij vond het echt ranzig...![]()
![]()
Hij bedoelt denk ik dat ze het in het huis misschien niet zo snel zullen doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan. Ik ken geen vrouw in mijn omgeving die niet masturbeert (met of zonder speeltjes).
Ja daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als de nood aan de man is, kun je met de juiste voorbereiding ook als man best even klaarkomen zonder dat het opvalt en een kliederzooi wordt.
Ik denk niet dat vrouwen echt minder behoefte hebben aan sex, maar wel dat een vrouw over het algemeen wat sfeergevoeliger is en het dus niet zo snel in dat huis zal doen. Ook zijn ze denk ik beter in staat om de behoefte aan sex van zich af te zetten, terwijl het bij mannen sneller een obsessie wordt.
Hoerenbuurten voor vrouwen bestaan niet, zeg maar.
FOK is nog steeds om het kwartier ofzo even een minuutje down...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:45 schreef Tamaartje het volgende:
FOK!ing traag hier...
Het is wel echt irritant..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
FOK is nog steeds om het kwartier ofzo even een minuutje down...![]()
Kan blijkbaar niet gerepareerd worden ofzo
Als je haar niet ziet en alleen haar stem hoort is het net Lieske van vorig jaar....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
wat is het stil hier?
Micheline praat wel lekker veel vandaag trouwens
Met deze meiden in het huis zou ik er in ieder geval wel last van hebben ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef Tamaartje het volgende:
Mannen die worden denk ik ook gewoon sneller opgewonden als vrouwen strakke kleding aanhebben enzo..
hahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met deze meiden in het huis zou ik er in ieder geval wel last van hebben ja.
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met deze meiden in het huis zou ik er in ieder geval wel last van hebben ja.
Gewoon even goéd lezen, dan pas replyen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan. Ik ken geen vrouw in mijn omgeving die niet masturbeert (met of zonder speeltjes).
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
Semih vind ik trouwens ook totaal niks aantrekkelijks hebben... word er niet warm van iig...
idd... totaal niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
Semih vind ik trouwens ook totaal niks aantrekkelijks hebben... word er niet warm van iig...
would you blow my hair?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef Scope het volgende:
Hoe zeg je nou in het engels dat je je haar wilt laten fohnen?!?![]()
Je moet hem wel wat credit geven, die Rik, haha!
Ik vind van welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
idd... totaal niet aantrekkelijk![]()
Ik ben dan wel man, maar ik vind het wel een coole gast. Niet om zijn uiterlijk, want dat boeit mij bij een vrouw ook niet zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht ergens eind september of begin oktober? Damn... ik mis het echt... Lost.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
Nee Sayid ook niet( wanneer begint Lost weer eigenlijk in US?)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef CocaColaLight het volgende:
Tijn: "hij zit ons gewoon jaloers te maken"
Semih: jij zit daar toch ook met 2 mooie dames
Tijn jah die hebben kinderen...
...EN een vriend die sterker is dan ik...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef CocaColaLight het volgende:
Tijn: "hij zit ons gewoon jaloers te maken"
Semih: jij zit daar toch ook met 2 mooie dames
Tijn jah die hebben kinderen...
Nee, daar woon ik, lamlul.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zal me niets verbazen als Etiënne uit de Indische buurt komt in Zwolle.
Stond er iets in mijn post dat ik negatief tegen de Indische buurt aankijk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Nee, daar woon ik, lamlul.![]()
![]()
Would you like a wash and a blow job... dryquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef TagForce het volgende:
Nee. I would like to have my hair blowdried
Wat behoefte aan affectie al niet kan doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef intoyou het volgende:
wat ligt sjaan daar nu tussen? haha.. vind ik niets voor haar
Dat is zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stond er iets in mijn post dat ik negatief tegen de Indische buurt aankijk?
Is gewoon zo'n volksbuurtje, waar zij heel goed thuispassen.
Thanks voor herinnering!!!! bblquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef Scope het volgende:
Ik ga de TV aanzetten. Später!
No thanks...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef Scope het volgende:
[..]
Would you like a wash and a blow job... dry![]()
Ze heeft natuurlijk haar CONCENTRATIE terug... En haar plaats is overgenomen door de zee.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien klopt het wat er in de Talpadagboeken stond: Janine is weer opgenomen in de groep
Ik kijk het wel, om te zien hoe ze neergezet worden, maar ik neem het altijd op: zodat ik alle voorstukjes en reclame kan doorspoelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef Tamaartje het volgende:
ben ik de enige die geen bb op tv kijkt?
nope je bent niet de enige. het staat hier ook aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef Tamaartje het volgende:
ben ik de enige die geen bb op tv kijkt?
Monique heeft meer gedaan dan zoenen met een vrouw
Ik kijk altijd eerst naar de ogen, en dan naar de moeder, dan weet ik hoe ze er later uit gaan zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk echt niet naar de geslachtsdelen van een man hoorwat een bullshit...
Die van Milies niet... Dus die trouwen we dan maar niet in gemeenschap van goederen... Kost het me straks nog die halve operatie ook.quote:
Krijgt hans teeuwen toch nog gelijk . . . . . .plok . . plok . . . . . .quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid is weg, kan dat kloppen?
Was hier ook, nu niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid is weg, kan dat kloppen?
ik hoop maar niet DE DRANK!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Brieven en envloppen moeten ingeleverd
Vensterbanken moeten vrijgemaakt worden van foto's enzo
23,17 overschreden op het weekbudget, dus er worden dingen weggelaten
terechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
Brieven en envloppen moeten ingeleverd
Vensterbanken moeten vrijgemaakt worden van foto's enzo
23,17 overschreden op het weekbudget, dus er worden dingen weggelaten
Hoop ik ook niet..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop maar niet DE DRANK!
Druk bezig foto's weg te halenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Thommyboy het volgende:
Wat gebeurd er nu op live streams? Ik was ff weg en iedereen begint te rennen
Idd... echt domquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is een KEIHARDE BB, en ze hadden al een waarschuwing. Wedden dat er geen sanctie komt?
Elk kwartiertje loopt hij een minuut vast ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:26 schreef toxikon het volgende:
hmm fok doet geen reet meer bij mij
Ja ze vinden het koudquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
is het koud in huis?"k zie al meerdere met een trui aan
HAHAH dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Kinga het volgende:
8 martelende uren?!! het waren er niet eens 6 !!!!
correct... ik vond het ook jammerlijk in elkaar gezet, alleen Hilde bij de opdracht was wel grappigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Kinga het volgende:
8 martelende uren?!! het waren er niet eens 6 !!!!
houden we effe rekening mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Elk kwartiertje loopt hij een minuut vast ofzo
lijkt me leuk... vind ze wel grappig samenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef BBoon het volgende:
Worden Hilde en Marcel nou een stelletje............Ik hoop dat ie zich wel kan concentreren dan :-)
De kanibaal. Hij zal wel denken.. "Als we nog op rantsoen moeten, dan heb ik nog speklapjes..."quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
op tv: en krijgen alle bewoners een feestje.... jah? In het weekend ofzo?
[afbeelding]
Lijkt me ook grappigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lijkt me leuk... vind ze wel grappig samen
En dat die een gehoorprobleem krijgt. MIsschien is het dan uit te houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef BBoon het volgende:
Worden Hilde en Marcel nou een stelletje............Ik hoop dat ie zich wel kan concentreren dan :-)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat die een gehoorprobleem krijgt. MIsschien is het dan uit te houden![]()
Ik denk hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar niet op zit te wachten?![]()
en te drinken ....is voor ons ook wat leukerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik neem aan dat die boodschappen toch vanavond nog komen, ze moeten namelijk nog wel iets te eten hebben lijkt me
Ja ik denk ook wel dat dat zo komtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik neem aan dat die boodschappen toch vanavond nog komen, ze moeten namelijk nog wel iets te eten hebben lijkt me
plofkop wil graag alfa mannetje worden en zoekt sterke vriendenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef Marrije het volgende:
Oei, Sjaan kan het ff niet hebben dat Etienne zijn sigaretten wel heeft gedeeld met Rik en niet met haar![]()
Uurtje of 21? 22?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef Napster het volgende:
Waar blijft die drank?
Ja kriebels krijg je wel van hemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef intoyou het volgende:
haha.. etienne is mijn kriebelmaat/vriend
dat klopt, het is maar goed dat ik niet in BB zit. ik zou de eerste in nl zijn die eruit gaat wegens aggresief gedrag jegens een medebewonerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |