idd ja, zo hoort het te zijn.. een beetje een zeil ophouden en een koffer vangen, en dan weer een paar dagen geen reet uitvoeren dat is geen kunst, doe ik elke dag.. met uitzondering van dat zeil ophouden dan maar goed.. start de MINDFUCK please!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef robster16 het volgende:
zou wel leuk zijn als ze nu door een soort gang konden kijken, met aan het einde een soort paradijselijke tuin, waar ze gewoon NIET in kunnen. Dat die deur open schuift, met een glasplaat ervoor, en aan het einde van een lange gang een paradijselijke tuin. Of dat er ergens een klein piepklein kijkgaatje open gaat en ze naar een paradijselijke tuin kijken, dat kan zelfs een video projectie zijn ofzo LOL Waardoor t altijd mooi weer is ofzo, of ze een heeeeel ander type seizoen kunnen laten zien, of tijdstip...Lekker mindfucken...
Kan iemand Hummie effe bellen dat er met spoed grote hoeveelheden alcohol in moet!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nog steeds geen boodschappen.
Ik had ook al een nieuwe klaar staan, maar deze was idd al open voordat de ander vol was.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
die ander is nog niet eens vol
-edit- oh nu wel
Ziet er ook niet echt klaar uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van de buitenkant:
[afbeelding]
Als een topic op 298-299 staat kan je de nieuwe best wel openen. Ik had um ook klaarstaan en bij 298 heb ik um geopend. Lijkt mij niets mis mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar staan, maar deze was idd al open voordat de ander vol was.
Slooppand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Dat ziet er toch niet uit van de buitenkant:
[afbeelding]
quote:Rik heeft geen geld voor merkkleding, tot zijn eigen verdriet, want hij houdt er wel van. Van die opmerking klimt Egbert op zijn spreeksstoel, want toen hij jong was, 'deden ze niet aan merkkleding’ en kreeg hij gewoon een paar schoenen van vijf gulden, waar hij dat jaar mee moest doen. Nu wil zijn jongste zoon al schoenen van 150 euro (!), vertelt hij verontwaardigd. Hilde’s kinderen krijgen niks van haar: "Daar hebben ze hun vaders voor."
ELM!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
Het is natuurlijk wel een lekkerding die Milica.
hehe ^^,quote:
Reclamezuil zal ie bedoelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Semih over Hilde: "Je bent net zo'n wandelende contactadvertentie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |