Denk dat ze de site zone4men.be bedoelt, die bestaat nml wel en is cosmetica gericht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Website werkt niet.![]()
Mare welk merk is dat op die plaatjes?
Ja, idd Het gaat om de volgende producten:quote:Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FlaVa het volgende:
hey jongens,
@2low4, Hoe gaat het met dat nieuwe middel dat je gebruikte, je kon toch pas conclusies trekken in mid. sep.? dus dat is nu.
Ben benieuwd! Later
Ik ben deze producten gaan gebruiken voor een vette huid en niet zo zeer tegen puistjes. Maar in beide gevallen vind ik de resultaten tegenvallen, tegen puistjes vond ik het niet echt helpen. Mijn huid is wel een fractie minder vet geworden, maar nog lang niet op het niveau zoals ik het wil hebben. Terwijl ik toch echt hele goede recenties heb gelezen over deze producten, maar ja dat verschilt natuurlijk weer per persoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb inmiddels de volgende producten met Isolutrol tegen een vette huid binnen gekregen:
- Ketsugo AntiBac Wash
- Ketsugo Spray
- Ketsugo Gel
- Ketsugo Oil Control Lotion
Dit houdt in dat ik tijdelijk ga stoppen met Paula's Choice voor de komende 6 weken.
Ketsugo Skincare
KML Beauty Online-shop
waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?quote:Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin
Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.
Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenolIemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
douglas.de, 16 euri per flesje van 200 ml en gratis thuisbezorgdquote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef flashermx het volgende:
waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?
Beste kan je eerst de goedkopere dingen testen zoals bijv L'oreal. Ik heb die ook geprobeerd en ben eigenlijk alleen tevreden over die hydraterende creme voor na het scheren, en de scheergel (sensitive).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:29 schreef Nyghtfall het volgende:
Halloo,
ik wil eigenlijk ook beginnen met degelijke huidverzorging maar het aanbod is nogal overweldigend.
Heeft er iemand ervaring met de verzorgingslijnen van goedkopere merken zoals Nivea of L'Oreal en zijn deze merken kwalitatief gezien veel minder goed dan de iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Biotherm of Lab Series?
Alvast bedankt =)
Die gaan we halen vanmiddag, ik dank uquote:Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin
Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.
Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenolIemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |