abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42078704
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Website werkt niet.

Mare welk merk is dat op die plaatjes?
Denk dat ze de site zone4men.be bedoelt, die bestaat nml wel en is cosmetica gericht.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42079629
Sorry dat die link het niet deed het is:

www.zone4men.com en rechts boven in nl kiezen..
Hoop dat het wat is voor jullie mannen
Salsa Española
pi_42107448
hey jongens,

@2low4, Hoe gaat het met dat nieuwe middel dat je gebruikte, je kon toch pas conclusies trekken in mid. sep.? dus dat is nu.

Ben benieuwd! Later
  maandag 25 september 2006 @ 14:27:29 #104
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_42112580
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:13 schreef FlaVa het volgende:
hey jongens,

@2low4, Hoe gaat het met dat nieuwe middel dat je gebruikte, je kon toch pas conclusies trekken in mid. sep.? dus dat is nu.

Ben benieuwd! Later
Ja, idd Het gaat om de volgende producten:
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb inmiddels de volgende producten met Isolutrol tegen een vette huid binnen gekregen:

- Ketsugo AntiBac Wash
- Ketsugo Spray
- Ketsugo Gel
- Ketsugo Oil Control Lotion

Dit houdt in dat ik tijdelijk ga stoppen met Paula's Choice voor de komende 6 weken.

Ketsugo Skincare
KML Beauty Online-shop
Ik ben deze producten gaan gebruiken voor een vette huid en niet zo zeer tegen puistjes. Maar in beide gevallen vind ik de resultaten tegenvallen, tegen puistjes vond ik het niet echt helpen. Mijn huid is wel een fractie minder vet geworden, maar nog lang niet op het niveau zoals ik het wil hebben. Terwijl ik toch echt hele goede recenties heb gelezen over deze producten, maar ja dat verschilt natuurlijk weer per persoon.

Ik blijf het gebruiken totdat het op is, want je kan er zeker wel 6 tot 8 weken mee doen. Mocht het dan nog niet zijn zoals ik het wil hebben, dan koop ik het ook niet weer.

[ Bericht 3% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 25-09-2006 14:34:18 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 25 september 2006 @ 16:21:16 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_42115041

Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch ) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.

Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenol Iemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42115280
Panthenol is een precursor (voorloper) van pantotheenzuur (vitamine B-groep), dat een bestanddeel van het bekende co-enzym-A is. Co-enzym-A speelt een centrale rol bij de celstofwisseling. In alle organen met een hogere stofwisseling, zoals de huid, komt het co-enzym-A voor. Iedere beschadiging of overbelasting van organen en weefsels heeft een hogere behoefte aan pantotheenzuur tot gevolg. Het toegepaste D-panthenol heeft een goed penetratievermogen door de huid en wordt door ons huidorgaan in panthoteenzuur omgezet. De voordelen hiervan zijn legio. Celdelingen zullen gemakkelijker tot stand komen, panthenol draagt zo bij aan huidverjonging en bijvoorbeeld wondgenezing. Panthenol bezit tevens hydrofiele (wateraantrekkende) eigenschappen, zodat de vochtigheidsgraad genormaliseerd kan worden. Het heeft een kalmerende werking bij o.a. ontstekingen, jeuk, contact-allergieën, irritaties, zonnebrand en luieruitslag. Het verbetert de elasticiteit van de huid en bevordert o.a. de opbouw van zwavelbevattende eiwitten (bijvoorbeeld in de keratine van de hoornlaag, haren en nagels). Panthenol bestrijdt uiteraard ook een ruwe of schilferige huid

heb je zelf geen google?
  maandag 25 september 2006 @ 18:48:12 #107
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_42118552
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Gebruik sinds een weekje nu Declaré Men bodylotion (ofwel körpermilch ) en het is echt keigoed spul! Niet vet, smeert makkelijk uit en mijn huid is bijna zachter dan die van m'n vriendin Ben ook wel blij dat het neutraal ruikt en ik dus niet naar bloemetjes of baby stink de hele dag. Aanrader dus wat mij betreft.

Wel een vraagje nog: het werkzame element in deze lotion is panthenol Iemand iets meer info daarover, wat doet het precies en waar komt het vandaan?
waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?
pi_42277170
Ik was gister in de Douglas en zag nieuwe shisheido for men producten, genaamd Shisheido for men Basala. zoals een advanced moisterizer twv 40 euro, iemand enig idee wat het verschil is tussen deze en de normale moisterizer van shiseido for men? ik kan helemaal niets over deze producten vinden op de officiele shiseido homepages.

[ Bericht 34% gewijzigd door Shiseido op 01-10-2006 14:01:23 ]
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:25:37 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_42277335
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef flashermx het volgende:

waar kun je die kopen dan en hoe duur is het?
douglas.de, 16 euri per flesje van 200 ml en gratis thuisbezorgd
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42277625
Ik gebruik sinds een dag of 3 geen moisterizer meer, en me gezicht lijkt er vooralsnog beter op te worden, kan iemand dit verklaren?
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:02:29 #111
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_42277974
Verkeerde moisturizer gebruikt?
pi_42278304
jep moisterizer voor verkeerde huidtype
pi_42278380
Die drogisterij.net he, ik heb daar wat bestelt en wil dus met ideal betalen, ik al me gegevens invullen voor een login en shit. als bank postbank ingevuld akkoord gegaan en alles en dat was het.
Enkel nog een mail gehad met bevestiging maar verder niks. Moet ik nu zelf het geld overschrijven ofzo?
Normaal moet ik een tan-code invullen en wordt het meteen overgeschreven.
pi_42286733
Ik ben trouwens paar dagen met moisterizer gestopt om te kijken hoe ten eerste mijn gezicht erop zou reageren qua puistjes. Ik heb sinds die tijd wel wat rode vlekjes gekregen maar geen echte puistjes met witte punt. EN en daar ging het mij eigenlijk om, de smeerseltjes tegen puisten slaan véél beter aan. Zirh Fix wat ik hiervoor nog een kutproduct vond, werkt opeens hartstikke goed. Opzich niet echt vreemd omdat er eerst natuurlijk een moisterizer voor zat.
pi_42287900
watvoor huidtype hebje dan en wat voor moisterizer gebruikte je
pi_42288416
Ik heb een normaal huidtype, niet droog, niet vet, beetje er tussenin. Soms hier en daar een verdwaalde puist. Ik gebruikte Protect van Zirh, wat daar in principe ook voor is. Alleen altijd het gevoel alsof er een laagje op me gezicht zat. En ik denk dus ook dat dat een mogelijke reden is geweest van de zgn whiteheads die ik nu dus opeens niet meer heb. Ga nu even aankijken hoe het er over paar weken uitziet, en als ik dan nog steeds puistloos rondwandel hoeft er van mij niet persee een nieuwe moisterizer te komen. Dan kan ik prima met mijn cleanser en wat scrub.
pi_42301867
jep puistloos is hoogste prio natuurlijk:P maar denk dat het beter is dat je een ander merk moisterizer probeert voor de normale huid waar je dat gevoel van een laagje niet bij hebt en misschien ook minder puistjes mee krijgt aangezien je huid er gewoon beter uitziet als je een moisterizer gebruikt
pi_42312590
Shiseido ja en nee, op dit moment vind ik mijn huid er niet per definitie veel slechter uitzien als met moisterizer. Ok het ziet er wat doffer uit dat is zeker waar, maar ik heb er beetje genoeg van om daar 32,50 voor te betalen. Dus als er goedkopere alternatieven zijn hoor ik ze graag (ik wil niet aan de nivea achtige hype-producten dus kom daar aub niet mee) Ik merk wel dat ik iig geen speciale (extra functies) moisterizer nodig heb. Dus dat scheelt ook weer geld.

Zat ook nog te denken om bijv alleen overdag moisterizer op te doen (aangezien mensen je dan zien) en savonds niets op te doen. Van de andere kant herstelt de huid juist savonds en kan je huid wel een hulpje gebruiken, al moet je huid op je twintigste dat toch nog wel fatsoenlijk zonder hulp kunnen.
pi_42317518
Nou ik ben begin van dit jaar begonnen met 2 x dagelijks een dure moisterizer(heb er al 5 geprobeerd ondertussen. ik gebruik eerst een toner(dat is om de huid voor te bereiden op de moisterizer en ik gebruik het ook als aftershave, ik gebruik de shisheido men hydrating lotion hiervoor, maar bv dermalogica heeft ook goeie hiervoor) en daarna een goede moisterizer erop. en mijn huid ziet er echt wel veel beter uit als de rest van mijn leven(uitgezonderd t/m 10 jaar ofzo:P) en het voelt echt zacht en gezond aan. Puistaanvallen zijn er nog steeds, maar ook veel minder. Dus sochtens na het scheren en savonds na het douchen gebruik ik een moisterizer. 's Nachts alsk ga slapen gebruik ik alleen die toner.

Aangezien je een normaal huidtype hebt is dat helemaal ideaal natuurlijk, want ik heb wel nog steeds last van een glimmende t-zone
Wa type moisterizer betreft, der zijn zoveel goede moisterizers, maar die kosten wel wat, maar der zijn ook genoeg goeie moisterizers van rond de 15 euro, maar ken eigelijk alleen de buitenlandse merken verder, ja of nivea for men, maar dat vind ik ook niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shiseido op 02-10-2006 20:02:00 ]
pi_42336390
Halloo,
ik wil eigenlijk ook beginnen met degelijke huidverzorging maar het aanbod is nogal overweldigend.
Heeft er iemand ervaring met de verzorgingslijnen van goedkopere merken zoals Nivea of L'Oreal en zijn deze merken kwalitatief gezien veel minder goed dan de iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Biotherm of Lab Series?
Alvast bedankt =)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:33:30 #121
91856 Stretto
..........
pi_42346052
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_42349638
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:29 schreef Nyghtfall het volgende:
Halloo,
ik wil eigenlijk ook beginnen met degelijke huidverzorging maar het aanbod is nogal overweldigend.
Heeft er iemand ervaring met de verzorgingslijnen van goedkopere merken zoals Nivea of L'Oreal en zijn deze merken kwalitatief gezien veel minder goed dan de iets duurdere merken zoals bijvoorbeeld Biotherm of Lab Series?
Alvast bedankt =)
Beste kan je eerst de goedkopere dingen testen zoals bijv L'oreal. Ik heb die ook geprobeerd en ben eigenlijk alleen tevreden over die hydraterende creme voor na het scheren, en de scheergel (sensitive).
Als het niet helpt, kan je altijd nog de duurdere producten proberen en zorg dat je weet wat je type huid is .

Anders betaal je je scheel voor producten die absoluut niet helpen, en de problemen (bij verkeerde inschatting) alleen maar erger maken.
JOHNNY HEITINGA
pi_42349642
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

Die gaan we halen vanmiddag, ik dank u
JOHNNY HEITINGA
pi_42363676
Ben zelf net over gestapt van Biotherme naar L'Oreal. Scheelt ongeveer 20 euro in prijs en na een week heb ik niet echt het idee dat l'Oreal kwalitatief minder is. Misschien omdat ik van Aquapower naar man expert pure&mat ben over gegaan. Na 1 week dus erg tevreden, Ik hoop dat dat zo blijft.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
pi_42363762
Ben vandaag over gegaan op de Correct van Zirh. Vitaminenserum, wel beetje klein flesje dus zuinig gebruiken.

Waar is 2low eigenlijk heen? eerst poste die hier zowat om het uur, en nu zie je hem zowat niet meer.. so watskebeurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')