Daf? Je bedoelt Dolle Hond, maar tis mir egaal hoor, ik wacht wel op DHquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Pardon? Ik denk dat Daf toch ff zelf moet bepalen hoe gedetailleerd het antwoord moet zijn.
jij beslist dearquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef dolle_hond het volgende:
tja
moeilijk
eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik oslo genoeg zou vinden, maar Bwennie een punt terugdraaien kan ik eigenlijk ook niet
Sorry k_man, had jouw Oslo niet gelezen. vandaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Pardon? Ik denk dat Daf toch ff zelf moet bepalen hoe gedetailleerd het antwoord moet zijn.
voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Oh, tnx.
Waar weet jij veel van af BB?Dan zal ik daar rekening mee houden.
Supersheep +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Supersheep het volgende:
Voetballende Bjork
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Supersheep het volgende:
Voetballende Bjork
Moet ik die dan erbij tellen of gewoon wachten tot Daf alsnog het punt toekent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh btw SS, ik zag niet dat Soempie ook de onderzeëer-vraag van Daf goed had maar haar is nog geen punt toegekend omdat Daf er (nog) niet is, nou ja dat dus .....
BwennieBren +1!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
Chris Cunningham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |