Me vorige Ipod (1e generatie) leeft nog steeds, doorverkocht aan een vriend en werkt nog perfect..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
14 maanden?
Lekker sterk apparaat weer.![]()
Hij is nu in de Ipod hemel helquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef SuperRogier het volgende:
ik weet niet hoe ik het verlies moet verwerken..![]()
Na die 14 maanden waar hij zijn baasje trouw heeft gediend is een einde gekomen.
Zijn hart, de harde schijf, is op een natuurlijke wijze overleden..![]()
Mijn trouwe Ipod, ik ga je missen![]()
[afbeelding]![]()
En uiteraard net 2 maanden uit de garantie, stelletje apple pauperts wisten het gewoon![]()
Hoe wil je dat doen? Ik heb net mijn apple ID ingevoerd op de site en bij support gekeken, en hun doorleuk de melding geven "tjeh hijs ouder dan 1 jaar, date op purchase jun 05"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Badmeester het volgende:
gewoon opsturen en verhaal ophangen dat je mag verwachten dat zo'n duur ding een langere levenstijd heeft dan 14 maanden, ondanks garantie enz. Mischien heb je nog kans op een schade vergoeding/coulanse regeling
uhuh proberen kan altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Badmeester het volgende:
gewoon opsturen en verhaal ophangen dat je mag verwachten dat zo'n duur ding een langere levenstijd heeft dan 14 maanden, ondanks garantie enz. Mischien heb je nog kans op een schade vergoeding/coulanse regeling
Huhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Ik heb net mijn apple ID ingevoerd op de site en bij support gekeken, en hun doorleuk de melding geven "tjeh hijs ouder dan 1 jaar, date op purchase jun 05"![]()
![]()
.... die regelgeving gaat idd waarschijnlijk komen, maar is er nog niet althans hier in NLquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Huh![]()
Volgens mij staat er in de Europese regelgeving dat je 2 jaar recht op garantie op electronische apparatuur. Lijkt me niet dat Apple daar een uitzondering op kan maken.
ahhhhh,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Me vorige Ipod (1e generatie) leeft nog steeds, doorverkocht aan een vriend en werkt nog perfect..
Alleen de mijne..![]()
die is al bijna 2 jaar van kracht maar leveranciers gaan ervan uit dat niemand een rechtszaak begint voor een apparaatje van onde ¤1000.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... die regelgeving gaat idd aarschijnlijk komen, maar is er nog niet althans hier in NL
*mept.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:12 schreef Sebash het volgende:
kan je je bedenken voordat je applecrap gaat kopen d0h
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |