Me vorige Ipod (1e generatie) leeft nog steeds, doorverkocht aan een vriend en werkt nog perfect..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
14 maanden?
Lekker sterk apparaat weer.![]()
Hij is nu in de Ipod hemel helquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef SuperRogier het volgende:
ik weet niet hoe ik het verlies moet verwerken..![]()
Na die 14 maanden waar hij zijn baasje trouw heeft gediend is een einde gekomen.
Zijn hart, de harde schijf, is op een natuurlijke wijze overleden..![]()
Mijn trouwe Ipod, ik ga je missen![]()
[afbeelding]![]()
En uiteraard net 2 maanden uit de garantie, stelletje apple pauperts wisten het gewoon![]()
Hoe wil je dat doen? Ik heb net mijn apple ID ingevoerd op de site en bij support gekeken, en hun doorleuk de melding geven "tjeh hijs ouder dan 1 jaar, date op purchase jun 05"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Badmeester het volgende:
gewoon opsturen en verhaal ophangen dat je mag verwachten dat zo'n duur ding een langere levenstijd heeft dan 14 maanden, ondanks garantie enz. Mischien heb je nog kans op een schade vergoeding/coulanse regeling
uhuh proberen kan altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Badmeester het volgende:
gewoon opsturen en verhaal ophangen dat je mag verwachten dat zo'n duur ding een langere levenstijd heeft dan 14 maanden, ondanks garantie enz. Mischien heb je nog kans op een schade vergoeding/coulanse regeling
Huhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Ik heb net mijn apple ID ingevoerd op de site en bij support gekeken, en hun doorleuk de melding geven "tjeh hijs ouder dan 1 jaar, date op purchase jun 05"![]()
![]()
.... die regelgeving gaat idd waarschijnlijk komen, maar is er nog niet althans hier in NLquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Huh![]()
Volgens mij staat er in de Europese regelgeving dat je 2 jaar recht op garantie op electronische apparatuur. Lijkt me niet dat Apple daar een uitzondering op kan maken.
ahhhhh,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Me vorige Ipod (1e generatie) leeft nog steeds, doorverkocht aan een vriend en werkt nog perfect..
Alleen de mijne..![]()
die is al bijna 2 jaar van kracht maar leveranciers gaan ervan uit dat niemand een rechtszaak begint voor een apparaatje van onde ¤1000.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... die regelgeving gaat idd aarschijnlijk komen, maar is er nog niet althans hier in NL
*mept.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:12 schreef Sebash het volgende:
kan je je bedenken voordat je applecrap gaat kopen d0h
Mehehehquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:12 schreef Sebash het volgende:
kan je je bedenken voordat je applecrap gaat kopen d0h
aah erg handig zulke infoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die is al bijna 2 jaar van kracht maar leveranciers gaan ervan uit dat niemand een rechtszaak begint voor een apparaatje van onde ¤1000.
Ik heb net een rechtzaak verloren met een laptop van Packard bell, 14 mnd oud.......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die is al bijna 2 jaar van kracht maar leveranciers gaan ervan uit dat niemand een rechtszaak begint voor een apparaatje van onde ¤1000.
Watskeburt met die dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik heb net een rechtzaak verloren met een laptop van Packard bell, 14 mnd oud.......![]()
zal ook me t de omstandigheden te maken hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik heb net een rechtzaak verloren met een laptop van Packard bell, 14 mnd oud.......![]()
Beetje offtopic, maar dat soort dingen vind ik altijd interessant. Vertel eens?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dankje.. hij had trouwens geen andere ipod matties dus ik moet nu heulemaal alleen de straat opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef suicide1 het volgende:
R.I.P. sterkte aan de nabestaanden
*Ontwijkt.quote:
krijg ik zo 1,2,3 niet gevonden maar over die PB op welk punt heb je verlorenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah erg handig zulke info
heb je ook een linkje of zo naar de wet?
zon wets artikel is altijd handig voor een in een brief
tvpquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef ANWB het volgende:
[..]
idd een overhypt kut ding is het.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:23 schreef Sebash het volgende:
[..]
*Ontwijkt.
ontopic...
ipod -> Harde schijf onderdelen -> in de (broek)zak -> ratelen/bewegen/stoten/kletteren etc -> ipod stuk .... 14 maanden heb je het nog lang uitgehouden.
ipod is een hype... sterf ipod![]()
Mijn vorige ipod, heel vaak gevallen, al meer dan 4 jaar oud, werkt nog perfect.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:23 schreef Sebash het volgende:
[..]
*Ontwijkt.
ontopic...
ipod -> Harde schijf onderdelen -> in de (broek)zak -> ratelen/bewegen/stoten/kletteren etc -> ipod stuk .... 14 maanden heb je het nog lang uitgehouden.
ipod is een hype... sterf ipod![]()
Ik heb de laptop gekocht bij BCC Eindhoven, na 14 mnd houd hij ermee op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef oCe het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar dat soort dingen vind ik altijd interessant. Vertel eens?
btw volgens de nederlandse wet is de leverancier dus ten alle tijden verantwoordelijk vd garantie afhandelingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik heb de laptop gekocht bij BCC Eindhoven, na 14 mnd houd hij ermee op.
Terug naar de BCC, vertellen ze mij daar dat ik de garantie met packard bell moet regelen.(BCC doet dus NIKS) Moet ik de laptop op laten halen door een courier a 92 euro, vervolgens gaan ze hem onderzoeken indien de kosten te hoog zijn moet ik 150 euro onderzoek kosten betalen.
Gebeld met Packard bell het verhaal verteld, geen coulance![]()
Rechtzaak begonnen, verloren op het punt dat ik ze niet de kans heb gegeven om het op te lossen![]()
Nee, hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw volgens de nederlandse wet is de leveranciers dus ten alle tijden verantwoordelijk vd garantie afhandeling
Ja, en als Apple of een ander bedrijf er niet intrapt, heb je mooi niets meer!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef jaspah het volgende:
na 11 maanden moetje hem dus vermoorden en dan de garantie checken
de winkelier is verantdewoordelijk of hij zijn geld niet terug krijgt is niet van belang.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
btw volgens de nederlandse wet is de leverancier dus ten alle tijden verantwoordelijk vd garantie afhandeling
Niet na een jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de winkelier is verantdewoordelijk of hij zijn geld niet terug krijgt is niet van belang.
Op een natuurlijke wijze jaja..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef SuperRogier het volgende:
ik weet niet hoe ik het verlies moet verwerken..![]()
Na die 14 maanden waar hij zijn baasje trouw heeft gediend is een einde gekomen.
Zijn hart, de harde schijf, is op een natuurlijke wijze overleden..![]()
Mijn trouwe Ipod, ik ga je missen![]()
[afbeelding]![]()
En uiteraard net 2 maanden uit de garantie, stelletje apple pauperts wisten het gewoon![]()
Zeg ben jij nou de relneger?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:59 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Op een natuurlijke wijze jaja..
Je hebt je ipod gewoon kapot geneukt.
Klop maar af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:07 schreef Agiath het volgende:
Mijne werkt nu al bijna 17 maanden(ipod mini)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |