Ga ergens anders lopen trollenquote:
bron: NOS teletekst.quote:**Feyenoord neemt komende zondag rond
de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo
afscheid van Dirk Kuijt.De voormalige
aanvoerder van de Rotterdamse ploeg
wordt speciaal ingevlogen om in De Kuip
zijn fans gedag te zeggen.
Een opvolger voor Kuijt en/of Kalou,die
naar Chelsea is gegaan,heeft Feyenoord
nog niet gevonden.De directie ontkende
donderdag dat Patrick Kluivert,die weg
moet bij Valencia,een van de kandidaten
is."Hij staat op geen enkel lijstje.Hij
is dus niet in beeld bij ons",zo liet
directeur Chris Woerts weten.
gelukkig man, ik schrok echt van je plaatjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef jna het volgende:
Gelukkig zeg...
Godzijdank, eigenlijk wel. Ach ja, heeft de NOS ook weer effe gelachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
bron: NOS teletekst.
whaa, had het wel lachen gevonden als het gebeurd was eig..![]()
NU.nlquote:'Feyenoord doet bod op Kluivert'
Uitgegeven: 24 augustus 2006 22:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 22:02
AMSTERDAM - Feyenoord heeft bij Valencia een bod uitgebracht op Patrick Kluivert. Dat meldt NOS Studio Sport donderdag. De 30-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2007 bij de Spaanse club, maar hij heeft van de clubleiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Peter Bosz, technisch manager van Feyenoord, wilde niet reageren op het bericht.
Of Kluivert geïnteresseerd is in een overstap naar Rotterdam is ook niet bekend. Zijn zaakwaarnemer was donderdag niet bereikbaar.
Mede door blessureleed kwam de oud-Ajacied bij Valencia nauwelijks aan spelen toe. In totaal kwam hij in de Primera División tien keer in actie voor zijn club.
Belachelijk generaliserende signature heb je franky.quote:
Ze waren bijna failliet, nu hebben ze 23 miljoen binnengehaald voor kalou en kuyt en hebben ze een hoop dure contractspelers weggedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenooit doet bod? Ze zijn toch bijna failliet, kunnen ze dat wel betalen?
Dnjepr Dnjepropetrovsk, wedden dat we die krijgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:06 schreef jna het volgende:
Biertje voor degene die de naam in 1 keer kan uitspreken van de club die we morgen gaan loten![]()
Dikke kans ja!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik gok op FC Poepkloepski
Nou wil ik ze niet meer tegenkomen ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Kopenhagen 3e wordt en verder gaat in de UEFA Cup, en STEL dan dat ze tegens ons moeten
Dan heb je wat...
Hoop er maar niet op... mocht je er dan alsnog van verliezen kun je het geen toeval meer noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat Kopenhagen 3e wordt en verder gaat in de UEFA Cup, en STEL dan dat ze tegens ons moeten
Dan heb je wat...
Tuurlijk wel. Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou wil ik ze niet meer tegenkomen ook![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
daar dacht ik vanmiddag al aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Dan heb je wat...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Liefst kom ik Kopenhagen volgend jaar in de CL tegen. Harde revanche.
Straks heb je toch 8 groepen in de UEFA Cup, 3 gaan er door. 8 x 3 = 24. En dan komen er de 8 teams uit de CL bij, samen 32 en dan knock-out.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Volgens mij stroomt de nr. 3 niet meer door naar de UEFA-Cup....kan me vergissen hoor, maar kan me zoiets vaags herrinneren.
# First Round 14 & 28 September 2006quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Straks heb je toch 8 groepen in de UEFA Cup, 3 gaan er door. 8 x 3 = 24. En dan komen er de 8 teams uit de CL bij, samen 32 en dan knock-out.
Toch?
Als dit de geplaatste teams zouden zijn was het triest gesteld....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Is Ajax niet geplaatst dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |