Op Kreta.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jajong was je geband of gewoon even weg?
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Elke serieuze Ajacied zou het vreselijk vinden om Kluivert in een kakkerlakkenshirt te zien. Jij vindt het notabene mooi, dan heb je geen clubgevoel.
Ik las het vannochtend in een 010 topic.. volgens mij heeft hij het in een italiaanse krant gezegt, wel zei hij een echte ajacied te blijven, mooi niet dus!!quote:
Joh, laat ze lekker...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?
Ga fietsen alsjeblieft.
Italiaanse krantenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik las het vannochtend in een 010 topic.. volgens mij heeft hij het in een italiaanse krant gezegt, wel zei hij een echte ajacied te blijven, mooi niet dus!!![]()
Maar als ajacied kan je het toch niet aan dat een oud speler zo verpauperd dat hij in Rotterdom gaat spelen? Zelfs bij RKC heb je nog meer kans op prijzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?
Ga fietsen alsjeblieft.
Ja maar als Kluivert het heeft gezegd is het echt zo.. dan kunnen het wel kutkranten zijn maar je weet het nooit..quote:
Komen The Roots in Paradiso? Coolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Ginų // ..gegadigden voor The Roots, 22/23 nov Paradiso? zegt:
patje
modderfokking
kluivert
ik ga hem persoonlijk overrijden als ie komt
whehehe, leuk die kakkerlakken.
Inderdaad, hoe kun je dat nou mooi vinden. Iemand die dat mooi vind vind het zeker ook leuk om te zien hoe z'n zusje door Dirk Kuyt wordt geneukt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Elke serieuze Ajacied zou het vreselijk vinden om Kluivert in een kakkerlakkenshirt te zien. Jij vindt het notabene mooi, dan heb je geen clubgevoel.
feyenoord is altijd al kansloos geweest en wanhopig ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Als dit doorgaat moet Patrick wel echt wanhopig zijn, iets wat F'noord kennelijk al is.
Je hebt anders volkomen gelijk. Nergens voor nodig, die edit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef devv05 het volgende:
-laat maar-
Dan is ie voor zowel fnoorders als Ajacieden vogelvrij denk ik. Zou van hemzelf pas echt een domme zet zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Als dit doorgaat moet Patrick wel echt wanhopig zijn, iets wat F'noord kennelijk al is.
Ik denk het ook. Hij is toen mede uit Nederland weggegaan omdat-ie overal voor rotte vis werd uitgemaakt. Dat zal er niet beter op worden, lijkt mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is ie voor zowel fnoorders als Ajacieden vogelvrij denk ik. Zou van hemzelf pas echt een domme zet zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Ajax in plaats van Milan?
Dat zag er bij Jonk en Vink ook al niet uit inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Naa PSV vind ik ook onvergeeflijk. Kluivert in een PSV shirt, dat is toch te gek voor woorden? Al lijkt het helaas een logischere optie voor Patrick zelf
Mja, Reiziger viel achteraf gezien ook wel mee. Het went niet, maar is iets dragelijker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Naa PSV vind ik ook onvergeeflijk. Kluivert in een PSV shirt, dat is toch te gek voor woorden? Al lijkt het helaas een logischere optie voor Patrick zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |