voor de punten ja, ik hoop dat f'nerd het niet laat afweten nu ze geen spits hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.
Hey homo jij ook hierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef 020_mokum_020 het volgende:
Laten we eerst maar is de loting afwachte
niet dat is F'nerd alquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef mcyodogg het volgende:
8ste
bron? kan het op uefa.com niet vindenquote:
klopt iddquote:
Spuit elf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
HAHA
Allemaal grote muilen aan het einde van vorig seizoen over de CL.
En nu? HAhaha![]()
Heeft Henk nog iets interessants te melden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef stefmans het volgende:
Henk op Ned2
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was gewoon heel redelijk, en hij vond Youri Mulder een mongool omdat Mulder had gezegd dat FCK terecht gewonnen had.
Het was niet in die woordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik vind Henk wel een verademing tov Danny.
Hehe nee dat spreekt voor zich. Hij was gewoon heel redelijk, goede analyse van de wedstrijd en dat puntje van Mulder dan.quote:
Vond Mulder dat echtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was gewoon heel redelijk, en hij vond Youri Mulder een mongool omdat Mulder had gezegd dat FCK terecht gewonnen had.
Niet onverdiend op basis van de tweede helft. Hij is de enige in Nederland die dat vindt, denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef Sethje het volgende:
Ja..hij vond aan de hand van de 2e helft dat FCK terecht had gewonnen..je reinste bullshit duss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |