Ja dus?? ik ben geen boer hoor. Gewoon een lekkere stadsjongenquote:
Eeuwig zondequote:Uit een onderzoek van RTV Rijnmond blijkt dat Feyenoord de afgelopen twee jaar zéér dichtbij een faillissement was. De Rotterdammers begonnen twee jaar geleden noodgedwongen een grootscheepse sanering. Met de transfers van Dirk Kuijt en Salomon Kalou lijken de grote problemen nu opgelost te zijn.
Feyenoord had twee jaar geleden een schuld van maar liefst 40 miljoen euro. Bovendien leed de ploeg voor het tweede opeenvolgende jaar verlies en ook het grote aantal contractspelers leed tot problemen.
In de zomer van 2005 bestond de mogelijkheid dat er een faillissement zou komen. Als op dat moment één van de vele schuldeisers tot een aanvraag was overgegaan, was een faillissement zo goed als zeker geweest.
De grote problemen lijken in Rotterdam opgelost te zijn. De contracten van 30 spelers werden ontbonden, wat waarschijnlijk zo'n zes miljoen euro scheelt. Ook de verkopen leverden de afgelopen jaren zo'n 34 miljoen euro op.
met een beetje pech speelt milaan geen europees voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
Deense vrouwen![]()
![]()
maar oostblok kan ook erg leuk zijn. Is weer eens wat anders dan milaan![]()
Verklaart direct waarom hij het laatste kwartier minder speelde....quote:Lichte blessure voor Gabri
Donderdag 24 augustus, door SV, Amsterdam, 11.33u GMT+01.00, Het Parool
De Spaanse middenvelder Gabri moest volgens de Amsterdamse krant Het Parool met een kwetsuur aan zijn bovenbeen naar de kant. Het is onbekend hoe ernstig de blessure is.
Inter?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef WEST het volgende:
[..]
met een beetje pech speelt milaan geen europees voetbal![]()
Lichte blessure maar het is onbekend hoe ernstig die isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Verklaart direct waarom hij het laatste kwartier minder speelde....
Je zag het hem bij en corner van Kopenhagen ook al aangeven naar de bank.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Verklaart direct waarom hij het laatste kwartier minder speelde....
ook nietquote:
dus geen Inter en geen ACquote:De FIFA gaat Italië schorsen, als Juventus naar de burgerrechtbank stapt. De Italiaanse bond moet Juventus overtuigen om niet naar de rechtbank te stappen, als dat niet lukt kunnen de Italiaanse ploegen en het nationale team uitgesloten worden van deelname aan internationale toernooien.
Juventus werd veroordeeld tot degradatie naar de Serie B, waar weigert zich daar vooralsnog bij neer te leggen. Afgelopen maandag liet de Italiaanse ploeg weten naar de burgerrechter te zullen stappen. Volgens de regels van de FIFA is dat echter verboden.
Als het de bond niet lukt om de ploeg uit Turijn ervan te overtuigen kan het zijn dat wereldkampioen Italië het Europees Kampioenschap in 2008 zal moeten vergeten.
Dat moet ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Sethje het volgende:
Het blijft mijn club!
Die vertrekt aan het einde van het seizoen naar juventus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef cultheld het volgende:
Wat zou er met Grygera gaan gebeuren?
Hehe ja ik gisteravond al, maar dat konden sommigen in de trein toch niet echt waarderen.quote:We zien er langzaam de humor weer een beetje van in geloof ik .
wat moet je andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
We zien er langzaam de humor weer een beetje van in geloof ik.
Ik ga met de treinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe ja ik gisteravond al, maar dat konden sommigen in de trein toch niet echt waarderen.
Met alle joden in konvooi naar Polen!
Idd, die troostprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee de oostblok landen![]()
Gewoon er in de eerste ronde uitgaan, die uefa cup is toch voor spek en bonen.
quote:
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.quote:
ach als er maar bier isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.
Of THFC, West Ham, wel leuk om die ploegen een keer tegen te komen, alhoewel CL natuurlijk veel meer allure heeft.
Nee, morgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
25ste meen ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Is het nog steeds?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een engelse club zou mooi zijn.
Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef WEST het volgende:
kom op mensen in het uefa cup valt ook eer te behalen en volgend jaar zijn gewoon direct geplaatst bij CL
ja me tante belde me net opquote:
hey ken je het niet ff voor me opnemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef Jasza het volgende:
Roeselare in de 1e ronde is wel lache, lekker dichtbij iig.
http://www.at5.nl/video_at5nieuws.aspquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef piertje2 het volgende:
[..]
hey ken je het niet ff voor me opnemen
Gun het ze van harte ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat Kopenhagen dalijk in een super mooie poule zit
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Ordinair het volgende:
Wou dat we AZ konden loten in de eerste ronde..
ok komt het daar op?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/video_at5nieuws.asp
helemaal aan het eind, uitzending van woensdag moet het zijn dus ff wachten nog![]()
Yepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.
voor de punten ja, ik hoop dat f'nerd het niet laat afweten nu ze geen spits hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hoop vooral ff dat alle ned clubs ver gaan komen.
Hey homo jij ook hierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef 020_mokum_020 het volgende:
Laten we eerst maar is de loting afwachte
niet dat is F'nerd alquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef mcyodogg het volgende:
8ste
bron? kan het op uefa.com niet vindenquote:
klopt iddquote:
Spuit elf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef Soul_Survivor het volgende:
HAHA
Allemaal grote muilen aan het einde van vorig seizoen over de CL.
En nu? HAhaha![]()
Heeft Henk nog iets interessants te melden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef stefmans het volgende:
Henk op Ned2
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was gewoon heel redelijk, en hij vond Youri Mulder een mongool omdat Mulder had gezegd dat FCK terecht gewonnen had.
Het was niet in die woordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik vind Henk wel een verademing tov Danny.
Hehe nee dat spreekt voor zich. Hij was gewoon heel redelijk, goede analyse van de wedstrijd en dat puntje van Mulder dan.quote:
Vond Mulder dat echtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef Sethje het volgende:
Hij was gewoon heel redelijk, en hij vond Youri Mulder een mongool omdat Mulder had gezegd dat FCK terecht gewonnen had.
Niet onverdiend op basis van de tweede helft. Hij is de enige in Nederland die dat vindt, denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:27 schreef Sethje het volgende:
Ja..hij vond aan de hand van de 2e helft dat FCK terecht had gewonnen..je reinste bullshit duss...
Ja, gelukkig hoeven we dat nou niet zeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef jna het volgende:
Lille is in de plaats van Ajax gekomen dus dan zouden we weeeer naar Milaan moeten![]()
Ja, te duidelijk de ondertiteling gaat sneller als die manquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Het is weer lekker van te voren gedaan dit hoor.
In België loopt het wel goed, hier is het gewoon 2 minuten vertraagtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, te duidelijk de ondertiteling gaat sneller als die man![]()
De tering, AC Milan op z'n dooie akkertje naar de volgende rondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Het is weer lekker van te voren gedaan dit hoor.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef jna het volgende:
Toeterende turken door de straten dalijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |