wat moet je andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
We zien er langzaam de humor weer een beetje van in geloof ik.
Ik ga met de treinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe ja ik gisteravond al, maar dat konden sommigen in de trein toch niet echt waarderen.
Met alle joden in konvooi naar Polen!
Idd, die troostprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee de oostblok landen![]()
Gewoon er in de eerste ronde uitgaan, die uefa cup is toch voor spek en bonen.
quote:
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.quote:
ach als er maar bier isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
We kunnen wel echt heerlijke teams loten. Hoe vet is dat, naar Standard....uurtje met de auto ofzo.
Of THFC, West Ham, wel leuk om die ploegen een keer tegen te komen, alhoewel CL natuurlijk veel meer allure heeft.
Nee, morgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
25ste meen ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Is die zuurballencup loting ook vanavond?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Is het nog steeds?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik ben focking beroemd, ben vandaag alweer 2x op AT5 geweest.![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een engelse club zou mooi zijn.
Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:40 schreef WEST het volgende:
kom op mensen in het uefa cup valt ook eer te behalen en volgend jaar zijn gewoon direct geplaatst bij CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |