Bezoek de site eens en je weet hetquote:
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:25 schreef Aventura het volgende:
Ik hoop dat de burgerlijke stand die naam gaat tegenhouden. Gelukkig zijn er nog instanties die mensen tegen zichzelf beschermen, of in dit geval het kind van een ellendig (want waarschijnlijk ontzettend gepest) leven verlossen.
Ben ik toch niet met je eens. Als je kijkt naar sites van Kane, Di-rect, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Do, Hind, Jim, Maud, Ali-B en zo kan ik nog wel even doorgaan, worden regelmatig geupdate met stukjes van het management, foto's en dagboekverslagen. Daarbij is het wel essentieel voor een beginnend artiest om de fans aan je te blijven binden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Officiële sites zijn vaak ook niet meer dan dat, qua nieuws en persfoto's lopen ze meestal hopeloos achter.
Aan een gemiddelde fansite die een beetje regelmatig wordt bijgehouden heb je doorgaans meer.
Nauwelijks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:07 schreef Taurus het volgende:
Ach.. Tis beter dan 'Asshole'.
of d'r relatie , carriere, who knowsquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou ze de baby Beautiful Hope noemen trouwens? Gaat ze soms de wereld van de hongersnood redden?
Dat kan, maar ik bedoelde eigenlijk dat officële websites van buitenlandse artiesten vaak pas worden bijgewerkt als ze een nieuw album uitbrengen. Vervolgens kijk je een jaar tegen vrijwel dezelfde dingen aan en dan is het weer tijd voor een update.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ben ik toch niet met je eens. Als je kijkt naar sites van Kane, Di-rect, Marco Borsato, Guus Meeuwis, Do, Hind, Jim, Maud, Ali-B en zo kan ik nog wel even doorgaan, worden regelmatig geupdate met stukjes van het management, foto's en dagboekverslagen. Daarbij is het wel essentieel voor een beginnend artiest om de fans aan je te blijven binden.
Maar goed, Raffaela doet het op haar eigen manier![]()
Alleen heb jij een 'naam' en zij een 'woord' oftewel bij haar is het een spelvoutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef Natalie het volgende:
Hé, pas op. Niet mis met een een dubbele laatste letter?
Nope, bij jou nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef Natalie het volgende:
Hé, pas op. Niet mis met een een dubbele laatste letter?
oftewel dikke pad?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar om je kind nou mooi-vol te noemen![]()
![]()
Ze verscheen nog steeds wel op straat met haar mega buik. Heb haar nog vaak zat gezien, verder vind ik de reactie's hier van een erg laag niveau. De naam mag misschien wel een beetje vreemd zijn maar laat haar en Paul gewoon in hun waarde? Met haar vriend is niets mis iig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:49 schreef KRS het volgende:
..Maar hebben we überhaupt ooit foto's gezien van een hoogzwangere 'Raf'?? Met een echte dikke buik? Of is ze met haar bekkeninstabiliteit noooit meer de straat op geweest??
En tijdens het soaps kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:24 schreef Natalie het volgende:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Bewijst maar weer eens hoe goed ze hebben opgelet tijdens de Engels les. (lees: niet)
Behalve dat ie z'n dochter de wereld in stuurt met een naam waar ze haar leven lang last van zal hebben. Fijn dat het dan een aardige knul is, maar daar heeft dat kind niks aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |