tot 12 uur en dan moet ik werken...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou je hebt vrijdag toch tijd
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Neem eens een paar lessen Nederlands, verkapte Marokkaan.Limburger
Technisch gezien zijn beide intelligentiequotienten significant gelijk, dus dat maakt weinig uit.quote:
Ik wil mijn tijd beter indelen met hobbies zodat ze niet allemaal op dezelfde dagen vallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef EvilThijn het volgende:
Maar je deelt je tijd toch al in met je hobbies? of zie ik dat verkeerd![]()
Is goed zal ik op vrijdag avond doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Vinno het volgende:
Denk eens aan die 8-jarige afrikaantjes die elke dag van 05.00 tot 22.00 in de fabriek staan, jouw sportkleding\schoenen te maken.
Niks mis mee,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Vinno het volgende:
Denk eens aan die 8-jarige afrikaantjes die elke dag van 05.00 tot 22.00 in de fabriek staan, jouw sportkleding\schoenen te maken.
verwend?quote:
ja, kindjes in afrika kunnen niet zaalvoetballenquote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Weg met het gevoetbal dus.
En dan ben ik verwend, ik klaag aleen maar dat me hobbies op dezelfde tijden vallen, ik werk gewoon al vaak snachts, betaal mijn hobbies, school en alles zelf (met wat hulp van ib groep)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja.
Beetje lopen zeiken dat je geen tijd hebt voor tig hobbies, werken aan je toekomst, sparen en weet ik veel.
Ik wil graag weer joggen, boetseren, uitgebreider koken, op vakantie, meer boeken lezen, vrienden zien, bandjes kijken, naar de kroeg, enz enz, maar dat kan niet allemaal tegelijk, live with it, zeg, that's life.
Ik denk dat ik dan aleen maar meer problemen krijg, veel sporten en (nog) minder slapen gaat niet samen, daar komt dus naast dat ik al vaak snachts werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Sebash het volgende:
Halveer je slaap uren -> probleem opgelost
Niet dat ik weet, maar je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Omkron het volgende:
heb je adhd ofzo..?
Ja 1 wedstrijd op een heel seizoen is wel eens op vrijdag avondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef De_Ananas het volgende:
Voetbal is nooit op vrijdag ivm de jeugd enzo.
ALleen zaalvoetbal soms volgens mij...
Niet? Je zegt toch zelf dat je iets moet gaan schrappen?quote:
Ik zei ook dat ik niets wil schrappen... dus de keuze gaat me echt zwaar vallen, en ik klaag hier...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet? Je zegt toch zelf dat je iets moet gaan schrappen?
Dan stop je met je Sandatrainingen.
Die HBO-opleiding die je volgt, dat is zeker geen Nederlands he? Jammer. Daar had je wat van kunnen leren.quote:
Nee die is eigenlijk meer engels dan nederlands, verder heb ik al mijn hele leven problemen met het nederlands schrijven. Ik heb eigenlijk altijd alles gehaalt op teksten en poëzie en boeken enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:48 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Die HBO-opleiding die je volgt, dat is zeker geen Nederlands he? Jammer. Daar had je wat van kunnen leren.
Ik heb eigenlijk nog genoeg tijd om te leven vind ik, ik leef gewoon waar ik benquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef Komakie het volgende:
Je hebt nog wel tijd om te leven????
Zoveel afspraken als jij hebt is niet normaal.
Prioriteiten stellen...
Que?quote:
Het hangt er allemaal maar vanaf van welke hobby's je houdt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:24 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Liever voetbal dan een vriendin.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig niet van achter de pijpen aan dansen van een of ander ego trippende meid,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:35 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Het hangt er allemaal maar vanaf van welke hobby's je houdt.
Als je leest zie je niet dat ik niet over mijn vrije tijd zeur maar over dat ik de tijd die ik in mijn hobbies wil steken niet goed geplanned krijg omdat ze vaker in conflict komen met elkaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:49 schreef msteggink het volgende:
Zeikert. Je hebt je vrije tijd zelf in de hand
Ff klagen en zeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef slaapkamermug het volgende:
Ja, wat wil je nou met dit topic? Laten zien hoe druk en belangrijk je leven wel niet is?
't is maar dat je het weetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
En waar zeg ik dat mijn leven belangrijk is? Tussen al deze miljarden mensen ben ik net zoveel waard als 99,9% van de andere mensen op deze wereld.
Oh ja? Want vrouwenmishandelaars, dieven, moordenaars en vandalen zijn net zo veel waard als jij? Je hebt geen hoge pet op van jezelf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ff klagen en zeurenwaarvoor is anders de klaagbaak?
En waar zeg ik dat mijn leven belangrijk is? Tussen al deze miljarden mensen ben ik net zoveel waard als 99,9% van de andere mensen op deze wereld.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:00 schreef Overlast het volgende:
[..]
Oh ja? Want vrouwenmishandelaars, dieven, moordenaars en vandalen zijn net zo veel waard als jij? Je hebt geen hoge pet op van jezelf.
Ja gelukkig krijgen we geen standaard opmerkingen hierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:24 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Daar ging het dus gelijk al mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |