Hoe moet ik dit als rechtsgeaarde Utregsupporter nu eens zeggen ...quote:
Ok, helaas dan gaat het over.... had heel veel interesse maargoed nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef intoyou het volgende:
hilde houdt van mannen die zittend plassen
Als je met stoere praatjes je plek in de groep moet vinden ben je naar mijn mening al erg fout bezig, maar deze knul is zo tegenstrijdig dat hij zich zelf zwaar voor lul zet. Hij verkondigt zelf de hele tijd dat hij heel volwassen is voor zijn leeftijd, maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken. Ik denk dat hij erg populair is bij z'n vrieden en ze wel even zal laten zien hoe hij er 1-tje in het BB huis gaat nakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:08 schreef intoyou het volgende:
[..]
hij probeert gewoon een plekje te vinden binnen de groep. de een vind het leuk om aan te horen en de ander niet. smaken verschillen, gelukkig.
Is dat net zo iets als dat Di Tomasso z'n contract bij FC Utrecht niet wilde verlengen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit als rechtsgeaarde Utregsupporter nu eens zeggen ...
euh para was een ajacied die zijn seizoenskaart bruut afzei middels zelfdoding ...
hmmmmmmmm ik denk dat ik nu eens een keer geen ajacieden op de tenen heb getrapt denk ik ....toch ?
semih voelt de bij hangen voor vanavondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:18 schreef frankium het volgende:
Micheline wil sex.
Micheline is zonder kleren veel mooier! Ik vind echt dat ze lelijke kleren aan heeft. Stomme schoenen en zo`n wortel broek. Bah.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
semih voelt de bij hangen voor vanavond
Ik zit ook al met verbazing te kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:28 schreef CobusNet het volgende:
Gaan we naar buiten??
Muts op, jas aan...
Nee ze wilde de mensen uit de huiskamer foppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit ook al met verbazing te kijken.
Lijkt erop dat een groepje naar buiten mag?
Neuh, die wilde namelijk niet dood en een gezin achterlaten, kneus!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Is dat net zo iets als dat Di Tomasso z'n contract bij FC Utrecht niet wilde verlengen ?
nee ze denken dat als ze hun jas aandoen ze wel naar buiten mogenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef GeKa het volgende:
Ben er net weer, heb ik iets gemist?
Zijn ze buiten geweest?
Nee ze zijn niet buiten geweest, beetje ludiek doen. Enige dat je heb gemist zijn wat gesprekken over sex en relaties, was op zich wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef GeKa het volgende:
Ben er net weer, heb ik iets gemist?
Zijn ze buiten geweest?
ze zijn gewoon dom aan het doen .. verder niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef rubstar het volgende:
heb ff een stukje gemist denk ik, maar wat is de bedoeling van al die jassen dan? hebben ze een opdracht gekregen?
Nee, ze denken dat als ze allemaal de jas aantrekken ze de deur naar de tuin opendoen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef rubstar het volgende:
heb ff een stukje gemist denk ik, maar wat is de bedoeling van al die jassen dan? hebben ze een opdracht gekregen?
THanx, en die gesprekken kan ik vast wel ergens teruglezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Zody het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet buiten geweest, beetje ludiek doen. Enige dat je heb gemist zijn wat gesprekken over sex en relaties, was op zich wel leuk om te volgen
Jammer dat er niet weer een hittegolf is (nu van 40 graden) En ze dan gewoon verplicht met hun jas, oorbeschermers, mutsen een paar uur buiten laten stáán en sporten...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:35 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ze denken dat als ze hun jas aandoen ze wel naar buiten mogen
Ik zou zo gaan lachen als er nu op het beeldscherm kwam te staan...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lig dubbel, dit heeft echt 0,0 nut he..
wat verveling allemaal niet met je kan doen he (en met je hersenen'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef Kinga het volgende:
Ik lig dubbel, dit heeft echt 0,0 nut he..
Zou leuk zijn als BB nu de binnentemperatuur van het huis opstookt naar 40 graden en ze met die jassen aan laat staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaat allemaal bij de deur staan met jas aan. Ze willen naar buiten.
En wie zegt dat het zelfmoord was ? De speculaties over coke en di Tommaso brengt ook nog wat vraagtekens mee !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, die wilde namelijk niet dood en een gezin achterlaten, kneus!
Er is volgens mij een groot verschil tussen zelfdoding en overlijden waardoor je gezin alleen komt te staan!
Klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef Kinga het volgende:
Is daar uberhaupt een deur gebouwd?
Je weet waarom ze geen groene jas aan mag he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef yellowfirst het volgende:
Kleedt mooi af, die jas van Hilde.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef GeKa het volgende:
[..]
THanx, en die gesprekken kan ik vast wel ergens teruglezen!
Ook nog helemaal geen DBK vandaag..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nog steeds geen boodschappen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef Canisfire het volgende:
En daar zijn Gordon en Joling met de boodschappen
Suprisequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |