Allemaal goed. Wie kopt 'm in?quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Gokje op Gouda. Concurrent voor de So What ofzo...
Nee, dat moet het doen met 'de Trucker'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Pijnacker?
Ja, die ken ik wel. Maar dat dorp is zo groot geworden de laatste jaren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat moet het doen met 'de Trucker'
't Is nu Pijnacker-Nootdorp. Met een enorm stuk nieuwbouw erbij in het Nootdorpse gedeelte. Dus ze hebben nu ook 't Witte Paard erbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel. Maar dat dorp is zo groot geworden de laatste jaren.
Maar ben uitgegokt, 't zegt me niets.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
Roelofarendsveen?
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:13 schreef peaceman het volgende:
Culemborg?
Ik twijfelde al of dat daar in de buurt lagquote:
Wateringen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Dorpje is ook de thuishaven van een van de leukste kleinere zomerfestivalletjes
Speciaal voor jou, over het festival:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of dat daar in de buurt lag![]()
Geen idee meer verder...![]()
En een jaar later hadden ze Oasis geboekt, maar die mochten niet aan wal omdat ze zich misdragen hadden op de veerpontquote:Radiohead, nog voor ze groot werden
Kijk eens goed naar de poster van1993. Jawel, Radiohead stond dat jaar in het Hofpark. En niet alleen Radiohead was een latere miljoenenact: ook de Manic Street Preachers kon je dat jaar gratis bezichtigen tijdens
...
U is toch Westlander? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:18 schreef belsen het volgende:
Wateringen, natuurlijk.
Bij mij bekend van Waterpop.
Ja, je vergist je. Zie de gok van Peaceman.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
U is toch Westlander? Of vergis ik me nu?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |