Dat denk ik ook. Het gaat erom of de karakters matchen, niet of 't leeftijdsverschil ideaal is. En daar heb je dus geen invloed op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Stiekemurd het volgende:
Icicle, ik denk dat het bijna hetzelfde is wanneer je voor een 1e wil gaan... Het komt toch nooit goed uit, want je wil dit en dat nog. Wat ik wil zeggen is, dat ik niet geloof in een ideale leeftijd tussen de kindjes. Ik denk dat het eerder gaat of dat het klikt tussen de kindjes wat iets "ideaal" maakt.
Dat denk ik ook, mijn broer en ik schelen bijna 6 jaar en kunnen hartstikke goed met elkaar overweg. Ok, vroeger niet zo, maar dat was denk ik niet anders geweest als we minder hadden gescheeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het gaat erom of de karakters matchen, niet of 't leeftijdsverschil ideaal is. En daar heb je dus geen invloed op.
Jazeker! Ze deed altijd veel met haar vader..Maar zij heeft nu een vriend dus ze gaat liever met hem stappen dan met haar pa vissenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Spuuglokje het volgende:
En zus mag niet mee naar die 'stoere' dingen, woniya?
Okee, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef woniya het volgende:
[..]
Jazeker! Ze deed altijd veel met haar vader..Maar zij heeft nu een vriend dus ze gaat liever met hem stappen dan met haar pa vissen![]()
Dat spelen met hetzelfde speelgoed, deed bij ons juist de das om. Qua karakter kunnen ze gewoon niet samen delen. Nu nog steeds niet (ze zijn 10 en 9quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar goed, ze lachen en gillen en rennen in het rond. En daar geniet ik nu heel erg van. Ze hebben echt vaak de grootste pret. Dat maakt me heel erg trotsEn er zit zo'n anderhalf jaar tussen die 2. Ze spelen ook allebei met hetzelfde speelgoed. Broertje komt voor zusje op als ze op het kdv zitten.
Ik heb 2 kindjes met 20 mnd leeftijdsverschil. Die roofbouw waar je het over hebt ben ik me momenteel juist heel erg van bewust. Het weerhoud me engzins om een poging te wagen voor een 3e kindje. Ik vind dat je lichamelijk echt een hele klus moet klaren, niet alleen fysiek, maar ook kwa uiterlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
Het enige waar ik 'spijt' van heb is het feit dat ik roofbouw heb gepleegd op mijn lijf, dat echt jaren nodig heeft gehad om bij te komen.
Als ik moeders zie die hun eerste kindje met een zwangere buik naar school brengen, denk ik 'jakkes, dan begin je weer helemaal opnieuw'
O Bar, ik hoop toch zo dat je een manier vindt om je niet te laten tegenhouden door de angst voor wat de toekomst misschien brengt. Natuurlijk ben je bang dat het (weer) gebeurt. Maar laat het je alsjeblieft niet stoppen. Doorgaan met leven, je dromen tóch blijven nastreven, dat is denk ik de allerbelangrijkste opdracht, en tegelijk ook de allermoeilijkste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
(...), maar daarnaast het gevoel
Wat als....
De angst die het met zich mee zal brengen
hoe zal het zijn...
wat fijn om iets van je te lezenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Martineke het volgende:
[..]
wat fijn om iets van je te lezenik zat laatst nog te denken hoe het zou gaan met jou en je kindjes....
het kan ook zijn dat je wel reageert ergens, dat lees ik alleen niet, ik lees maar amper meer op fok![]()
Dat politie agentje spelen is nou precies wat ik niet leuk vind aan 2 kinderen. Je moet echt ogen van voren en van achteren hebben. En of ze later echt dol op elkaar zouden zijn. Ik weet het niet, want ze kunnen tot nu toe nog heel weinig van elkaar hebben. Ook al zie ik nu wel dat Josha toch zeker wel geeft om zijn zusje. En de gezelligheid met zijn viertjes vind ik ook inderdaad wel erg leuk. De twijfel over een derde is er nog vaag in mijn achterhoofd, maar bij mijn wederhelft absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:22 schreef bixister het volgende:
maar wat ik momenteel vooral lastig vind is dat een relatief groot deel van de energie die ik aan ze besteed gaat zitten in 'politie-agentje spelen', in de gaten houden dat ze elkaar geen pijn doen en niet teveel dingen van elkaar afpakken enzo. maar goed, tegelijkertijd hebben we 't ook wel supergezellig zo met z'n vieren vind ik
Rammeltopic?????????? Ken ik helemaal niet...zal eens zoeken evenals een fotoquote:Op zondag 3 september 2006 01:17 schreef Rottdog het volgende:
Anders kom je bij ons rammelen![]()
in het rammeltopic.
Is wel nieuwsgierig hoe Jeremy en Ryan er nu uit zien
stiekeme hint
Ohjee.. maar dit was écht níet mijn bedoeling hoor!quote:Op zondag 3 september 2006 00:39 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Door dit topic is mijn twijfel/drang alleen maar erger geworden...beide richtingen uit. Echt heel verwarrend![]()
Wat een vooruitziende blikquote:Op maandag 4 september 2006 00:01 schreef lcicle het volgende:
Maar mede door dit topic heb ik er veel over nagedacht en lijkt het me het fijnste wanneer er bijna 2 jaar tussen zit.
Dankjulliewel allemaal!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:46 schreef Stiekemurd het volgende:
Hey wat leuk IcicleGefeliciteerd!
Wanneer ben je uitgerekend?
Daar was ik nou echt nooit achtergekomenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Maggie het volgende:
Huh?!?![]()
Was dat jóúw kloon?!?!![]()
Gefeliciteerd!!
Feli Iciclequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef lcicle het volgende:
[..]
Wat een vooruitziende blik
Zoals sommigen al wisten en nu gelezen hebben, ben ik zwanger van ons 2e kindje. Als alles goed gaat is Merlijn 22 maanden wanneer hij grote broer wordt! Ik heb er zo'n zin in!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |