Eerst mama eruit... dat komt ze misschien nog meer los (zeker als er ook lekker veel drank ik).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een heel leuk koppie hoor! Ik denk zomaar dat zij wel eens een kans maakt om te winnen....
E I N D E L I J Kquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef intoyou het volgende:
sjaan: oh god, ik word zo moe van mezelf
Sjaan denkt wel meer.quote:
nee, dan worden de nominaties bekendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef Tamaartje het volgende:
En zal er maandag al iemand uit moeten?
Alleen als iemand vrijwillig vertrekt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef Tamaartje het volgende:
Zullen er ook nog nieuwe mensen in het huis komen?
Daar ben ik wel benieuwd naar
ahhhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen als iemand vrijwillig vertrekt.
Het is ook wel heel ranzigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb, is het als mijn kapper als een gek loopt te snotteren en ik in die stoel zit.
15 is niet genoeg? Jij wilt er wel 20 in dat huis?quote:
Nou ik dacht meer.. misschien komt er nog wel een mega lekker ding in ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
15 is niet genoeg? Jij wilt er wel 20 in dat huis?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou ik dacht meer.. misschien komt er nog wel een mega lekker ding in ofzo![]()
En E-10 dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
we hebben toch etiennequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij was het zat geloof ik, zoekt liever werk om met gehandicapten te werken (dus meer in de hulpverleners hoek)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Waarom is Tijn eigenlijk niet meer bij de politie? Of is dat een open deur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |