Zet me trouwens wel aan het denken dat er misschien meer open gaat met die sleuteltjes dan alleen de kluisjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef intoyou het volgende:
Een van de zusjes zit net te vertellen hoe Sabrina gisteren het smac blikje wilde opendoen. Ze dacht dat ze het sleuteltje in een gaatje moest stoppen en dat het blikje dan vanzelf open zou gaan. Wat een muts ook.
ja, misschien de tuindeur. Als ze die ooit vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:28 schreef Zody het volgende:
[..]
Zet me trouwens wel aan het denken dat er misschien meer open gaat met die sleuteltjes dan alleen de kluisjes
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef Tamaartje het volgende:
hahadat zag er lachen uit.. Hilde naast Marlies
Blijft een verhaal van een familielid, achteraf altijd makkelijk lullen. Maargoed, ik wil het niet in twijfel trekkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Canisfire het volgende:
Lekkere artsen heb je dan.
Het nichie van Marcia is zeker niet meer online?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:34 schreef Canisfire het volgende:
Lekkere artsen heb je dan.
Had een andere stream aan.. wat zei die dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef Zody het volgende:
Jeetje dat verhaal van Egbert over Marcia dr moeder...
Nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Het nichie van Marcia is zeker niet meer online?
Drie hersenbloedingen gehad en verkeerde diagnoses van artsen waarna ze weken in coma heeft gelegen. Marcia heeft het gezin vanaf dr 7e op sleeptouw genomen omdat Egbert moest werken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Had een andere stream aan.. wat zei die dan?
ingebouwde koptelefoon...adem in, adem uit, adem in, adem uit, na een paar uur komt de boodschap ga nu wat eten.. dito met toilet bezoek, slapen, wakker worden, en andere onzin...hihihiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef Scope het volgende:
Die zusjes zijn zo dom dat je je afvraagt hoe die zichzelf uberhaupt in leven kunnen houden!
Ah..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef Zody het volgende:
[..]
Drie hersenbloedingen gehad en verkeerde diagnoses van artsen waarna ze weken in coma heeft gelegen. Marcia heeft het gezin vanaf dr 7e op sleeptouw genomen omdat Egbert moest werken.
Bwah kan me voorstellen dat ze dat gewoon voor zichzelf wil houden om nou heel de familiesores op een forum te plempen, we zien het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ah..Nouja, we horen wel of het waar is
![]()
Ze heeft er al genoeg over verteld hoor.. ook dat Egbert had "gelogen" over de jaren dat hij gescheiden wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef Zody het volgende:
[..]
Bwah kan me voorstellen dat ze dat gewoon voor zichzelf wil houden om nou heel de familiesores op een forum te plempen, we zien het wel
Wat dat nog schokkend of heb ik niets gemist?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft er al genoeg over verteld hoor.. ook dat Egbert had "gelogen" over de jaren dat hij gescheiden was![]()
Nouja ze heeft ook verteld dat zijn ex dus een hersenbloeding had gehad enzo.. dus dat was al wel bekend zegmaar..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef Zody het volgende:
[..]
Wat dat nog schokkend of heb ik niets gemist?
Broertje van Marciaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef Scope het volgende:
Wie is Cliff? Hun hondje?
Ja dat kan je ook uitrekenen, het kind kwam er een jaar na en die word nu 14. Daarna is hij er nog 7 jaar bij gebleven dus tzal iets van 7 8 jaar geleden zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja ze heeft ook verteld dat zijn ex dus een hersenbloeding had gehad enzo.. dus dat was al wel bekend zegmaar..en Egbert heeft in de dagen tot nu toe gezegd dat hij 9,10 en 12 jaar gescheiden was.. beetje vaag dus
en dat nichtje zei dus dat ze het had nagekeken/nagevraagd en het was pas 7 jaar.. dus tja..
Ja maar toch vreemd dat hij eerst 3 andere dingen zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:47 schreef Zody het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook uitrekenen, het kind kwam er een jaar na en die word nu 14. Daarna is hij er nog 7 jaar bij gebleven dus tzal iets van 7 8 jaar geleden zijn
Ja om te kotsen he..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:47 schreef the_hunter het volgende:
Pfff ben weer ff naar Sjaan aan het luisteren: Schatje dit, schatje dat
Ja heb je gelijk in, maar je ziet wel dat hij het er moeilijk mee heeft en dat hij zich eigenlijk een beetje schaamt dattie is weg gegaan bij iemand die hulpbehoevend was. Tis meer een beetje de waarheid verdraaien om minder schaamtegevoel te hebben dan echt keihard liegen. Hij zegt voorral gescheiden te zijn omdat hij wilde dat Marcia uit de situatie kwam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar toch vreemd dat hij eerst 3 andere dingen zegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |