Nuh...gewoon op find servers drukken zodat je lijst word gerefreshed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef Bloemkool het volgende:
Shit: Different version.
Is er soms een patch uit ?
wahahah coolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben bezig om een paar mappen te modden zodat melee leuker wordt (meer granaten) Ik weet niet of dit gaat lukken maar goed, valt altijd te proberen he
Of en Fok! server 1 draait nu als melee only, dus geen wapens.
ff in client settings je cd-key invoeren.quote:cd-key error :S
In het normale spel s het ook heel frustrerend, maar als je zorgt dat ze niet zo dichtbij kunnen komen is het snel met ze gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey net met Devrim_ Elmar0 melee only gedaan maar vraagt toch echt wel om een mod.
Is stoot en gelijk dood is te snel, minimaal 3 stoten voordat je dood bent vind ik.
Ik zou het ook wel jammer vinden als F.E.A.R. de kant op zou gaan van Counter-Strike me al zijn fun maps. Het realisme in het spel spreekt me juist zo aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben bezig om een paar mappen te modden zodat melee leuker wordt (meer granaten) Ik weet niet of dit gaat lukken maar goed, valt altijd te proberen he
Dat snap ik wel, en daar heb je ook gelijk in. Als je over een poos voor elke server iets anders moet downloaden wordt je er gek van. Maar ik wil gewoon proberen of ik het voor elkaar krijg om een leuke melee only ervaring kan maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel jammer vinden als F.E.A.R. de kant op zou gaan van Counter-Strike me al zijn fun maps. Het realisme in het spel spreekt me juist zo aan.
http://www.merriam-webster.com/dictionary/amethyst en dan op luidsprekertje klikkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit?
Moet je even wachten, of de servers zijn offline of je moet even wachten, dan laad hij de gegevens met hoeveel players er zijn, ping etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:36 schreef Mert het volgende:
Ik kom niet meer op de FOK! en XS4ALL servers?
Krtijg een melding over een andere versie?
iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |