quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:10 schreef mariekje1984 het volgende:
...en bovendien zit ik op de pabo dus kan ik het heus wel weten...
gewoon rood issie ook leuk hoor daar niet van...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef foksuk1981 het volgende:
Optie 1: Als je het niet 100% vertrouwd zou ik even teruggaan naar de Karwei waar je het hebt laten mengen.....
Optie 2: Je brengt de overige lagen ook aan en test het.... (nadeel, als het niet is geworden zoals het zou moeten zit je met een knalrode verpeste deur)
Dat snap ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
gewoon rood issie ook leuk hoor daar niet van...maar tis niet helemaal de bedoeling zegmaar...
leg es uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, hij heeft in iedergeval gelijk
![]()
das aardig...maar het zijn op maat gemaakte deuren voor mn zolderkamer...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dat snap ik... dan blijft optie 1 over
En anders heb ik nog wel een extra deur thuis die ik niet meer nodig heb
dat lijkt me duidelijk.... die opmerking over dat je pabo doet slaat natuurlijk nergens op.quote:
Die van mij kan je ook op maat maken, het is alleen wat extra werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
das aardig...maar het zijn op maat gemaakte deuren voor mn zolderkamer...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
lees de posts nog eens en als je het dan nóg niet snapt, vraag 't nog een keer![]()
![]()
dus er is nog hoop....danku!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef cappp het volgende:
Ik heb het ook op mijn deur, ja het lijkt heel veel op gewone verf. Het werkt perfect.
wat ben jij een muts zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:37 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
ga maar ergens anders spelen he...
Maar ik zie het niet met eigen ogen, dus als je het echt niet vertrouwd moet je ff terug gaan. Staat het trouwens niet op de verpakking?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
dus er is nog hoop....danku!![]()
stickertje...tis mengverf...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef cappp het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet met eigen ogen, dus als je het echt niet vertrouwd moet je ff terug gaan. Staat het trouwens niet op de verpakking?
en dat voor een pabo-er he...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zelfkennis![]()
dát siert je dan wel weer
Mensen, dit is de oorspronkelijke vraag. Zullen we proberen die te beantwoorden ipv elkaar het leven zuur te maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef mariekje1984 het volgende:
Ik heb gisteren bij de Karwei schoolbordverf gekocht in knalrood...nu heb ik het vanochtend aangebracht op de deur maar het lijkt heel erg op gewone verf. Ik weet dat ik drie lagen moet verven en het is ook nog niet droog maar weet iemand of het inderdaad in eerste instantie op normale verf lijkt? Of dat de jongen bij de Karwei inderdaad niet zo snugger was...
Jep dat kanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:
sinds wanneer kun je schoolbord verf laten mengen?
Volgens mij kon dat juist door die andere structuur niet. Maar pin me er niet op vast
Volgens mij moet je inderdaad meerdere lagen opbrengen om het schoolbord effect te krijgen. Succes!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef mariekje1984 het volgende:
de eerste laag is opgedroogd, het is iets minder glanzend dan zijdeglans...
Ik kan er wel met een krijtje op schrijven en op de zijdeglans randen van de deuren kan dat niet, ik ga er morgen dus toch maar de tweede laag op smeren en kijken wat het wordt...
pas nieuw, het bestaat al heel lang. en als het goed is heb je wel een aparte pot waar schoolborden verf op staat. Dat is de basis, die is dus NIET hetzelfde als een 'gewone' verf.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef mariekje1984 het volgende:
de eerste laag is opgedroogd, het is iets minder glanzend dan zijdeglans...
Ik kan er wel met een krijtje op schrijven en op de zijdeglans randen van de deuren kan dat niet, ik ga er morgen dus toch maar de tweede laag op smeren en kijken wat het wordt...
Het is dus gewoon een blikje basismengsel met de gebruiksaanwijzing van gewone verf, het is pas nieuw bij de karwei dat ze het voor je op kleur mengen...
wordt vervolgd...
bij de Karwei stond een bordje dat het net nieuw was...dus ik neem dan aan dat het ook nieuw is...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
pas nieuw, het bestaat al heel lang. en als het goed is heb je wel een aparte pot waar schoolborden verf op staat. Dat is de basis, die is dus NIET hetzelfde als een 'gewone' verf.
Op de site staat bij artikelen > verfmengmachine > naar beneden scrollen, een voorbeeld van het blikje van het Karwei schoolbordverf...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:57 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
bij de Karwei stond een bordje dat het net nieuw was...dus ik neem dan aan dat het ook nieuw is...
verder heb ik het eerst gevraagd want het leek mij vrij logisch dat ik gewoon een potje uit het vak kon pakken, mij is toen verteld dat er kant en klare zwarte schoolbordverf is van Histor en dat de kleuren van Karwei gemengd moeten worden, wat hij vervolgens voor mij heeft gedaan.
Meer kan ik er ook niet van maken...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef Ils het volgende:
[..]
Op de site staat bij artikelen > verfmengmachine > naar beneden scrollen, een voorbeeld van het blikje van het Karwei schoolbordverf...
ach zal vast wel goed zijn...misschien hadden ze die lege blikje met dat etiket nog niet op voorraad? Op de site staat dat het sneldrogende verf is, en aangezien het al droog was lijkt t wel goed te zijn..:)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:18 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
ehm...ik heb dus niet zo'n blikje...maar alleen een stickertje uit die computer met schoolbordverf er op...
Hmmm, das minder, zonde van je tijd en moeite... Is het nu wel de goede kleur?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef mariekje1984 het volgende:
nou...vanochtend toch maar even de karwei gebeld en die vroegen me toch maar even langs te komen...het bleek dus inderdaaf zijdeglans gewone verf te zijn...![]()
nu een nieuwe pot, met inderdaad het etiket van de site en nu lijkt het dus ook op een schoolbord!!!![]()
Oeps wat een flaterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:07 schreef mariekje1984 het volgende:
nou...vanochtend toch maar even de karwei gebeld en die vroegen me toch maar even langs te komen...het bleek dus inderdaaf zijdeglans gewone verf te zijn...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |