...en de euros zitten vast aan de vloer jongens pas op!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
we sturen gewoon inco als eerste erin. die wordt compleet uitgewoond en dan is het voor ons veilig
niet te geloven dat er na 3-4 maanden gewoon nog mensen niet reageren ?quote:
?quote:
ow hahah..ik snap hemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:32 schreef staticdata het volgende:
nee, ik heb je OP bewerkt en daar me nummer ingezet, dus niet reply en dan de zooi erbij, maar echt in je op
Durf het bijna niet te vragen maar: ja of nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef egg-bird het volgende:
wat is t toch weer stil. zelfs JP zit niet meer te spammen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maar: ja of nee?
zou wel vet zijn als t je luktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
ben met 4 schermen een videowall aan het bouwen om bf2 op 4 schermen te spelen..maar het lukt niet..een lcd naast de crt geeft een roodachtig beeld op verschillende frequenties en resoluties.![]()
Je weet niet wat je mist! We eten Claymores!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Top! Als je de hele middag thuis bent kom ik graag ergens in de middag en blijf ik niet eten!
gaaf laat even weten waarneer hij het doet kom ik wel ff langs stuur maar een sms want zit haast niet achter me pc, btw kon dat brandertje nergens vinden dus even kijken of iemand anders er nog een het, naja ik ga weer moet os pa helpen met een muur aansmerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
ben met 4 schermen een videowall aan het bouwen om bf2 op 4 schermen te spelen..maar het lukt niet..een lcd naast de crt geeft een roodachtig beeld op verschillende frequenties en resoluties.![]()
Zie hier mijn nieuw opstellingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef drbravo het volgende:
[..]
gaaf laat even weten waarneer hij het doet kom ik wel ff langs stuur maar een sms want zit haast niet achter me pc, btw kon dat brandertje nergens vinden dus even kijken of iemand anders er nog een het, naja ik ga weer moet os pa helpen met een muur aansmeren
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Zie hier mijn nieuw opstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne ... aangezien de vier schermen niet perfect op elkaar willen aansluiten zijn we maar gestopt met ons experiment en ziet het bureau er nu zo uit:
[afbeelding]
Zeker... ziet er erg fraai uit... nicequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Super mooi geworden die hoek!!Mooi bureau!
Zo Mirna en Nico zijn goed bezig geweest! Toppertje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne ... aangezien de vier schermen niet perfect op elkaar willen aansluiten zijn we maar gestopt met ons experiment en ziet het bureau er nu zo uit:
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo Mirna en Nico zijn goed bezig geweest! Toppertje!![]()
MOet je tegen me baas zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Het is al bijna avond, ga gamen man !
hahaha die reacties allemaalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef RudyCarell het volgende:
Kluivert naar SCF?!
Hoorde het net op RTL 7 van JD...
ziet er leuk uit, denk dat jullie het zelfde bureau als me pa hebbequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zou haast willen zeggen dat t net zon actie is als advocaat robben uit t veld haaltquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Kluivert bij Feyenoord, nee zegNee we hebben Kuyt geruild voor Kluivert, echt de grap van de eeuw zou dat worden. Reken maar dat Kluiver niet echt goedkoop is namelijk
Ehm moet hem eerst weer installeren (verse Windows install gedaan net) en ga zo eerst me hond uitlaten. Sorry.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Frank, Flatout !
quote:EAUK_Sentience
Site Admin
Posted: Thu Aug 24, 2006 9:48 am
Post subject:
As an update to progress with the delayed 1.4 patch, the patch has now passed initial re-testing but has yet to pass final approval before it is prepped for release. When this has happened the patch will be staged for release and we will let you all know. Once again we appologise for any frustration this delay is causing however it has occured to ensure the patch is as solid as possible.
Sentience
Community Co-ordinator
EA GAMES
(hij is van BMH(een oud lid van BoF))quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef IJsmuts het volgende:
@ DEKKERED DANK JE VOOR MN NIEUWE USERICON![]()
heb hem gepikt uit dat ubervette topic van rudy
ach wie weet, ik ben een echte muts qua kaartlezen dus wie weet kom ik wel rond etenstijd aanzettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:46 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! We eten Claymores!!!!!!!!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |