Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.quote:
Wat kom je doen dan.....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.
ja vieze stinkboer opzouten, ga huilen om jullie trieste selectie dit jaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, ik word ook altijd onpasselijk als er veel ajacieden in m'n buurt zijn.
nee zeker niet vandaag !!!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeioei! De jongens kunnen niet tegen een grapje...![]()
Hahahaha ik lig dubbel achter mijn pcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeioei! De jongens kunnen niet tegen een grapje...![]()
Da's dan jouw probleem, ik heb ook niemand uit lopen schelden voor vieze kankerjood toen jullie en masse je kwamen verkneukelen over de "problemen" bij PSV met Ooijer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
nee zeker niet vandaag !!!!!!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hahahaha ik lig dubbel achter mijn pc![]()
![]()
Voor die 'grapjes' is nou precies een apart topic gemaakt, ga daar maar spelen....!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's dan jouw probleem, ik heb ook niemand uit lopen schelden voor vieze kankerjood toen jullie en masse je kwamen verkneukelen over de "problemen" bij PSV met Ooijer.
Gelukkig hebben ze bij jullie de gezellige sfeer ook al weer te pakken.
* Langzaam uithaald op Grrrrrrr zijn neusjequote:
Zeik niet man, ik maak gewoon een onschuldige opmerking met een knipoogje erbij. De tenen zijn wel erg lang als niemand daar de humor van inziet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef BoNi het volgende:
[..]
Voor die 'grapjes' is nou precies een apart topic gemaakt, ga daar maar spelen....!
Ok ? klaar? Optyften dan !!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeik niet man, ik maak gewoon een onschuldige opmerking met een knipoogje erbij. De tenen zijn wel erg lang als niemand daar de humor van inziet.
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...quote:
Je komt hier toch alleen maar om te zieken ofniet? Heb je namelijk nog geen 1 zinnig iets zien typenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...
Jij ging toch je trekker ophalen....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kerel, ik begrijp dat je baalt en gefrustreerd bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje normaal kan blijven doen...
het is en blijft een boertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef BobbyHill het volgende:
- laat maar -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |