Wat zegt Steef eigenlijk over de prestaties van Gabri bij Ajax?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Gabri is echt een topper, we mogen in onze handjes knijpen dat hij bij Ajax voetbalt, wat een wereldspeler!
Hoeft toch niets met de leeftijd te maken hebben? Dit kan gewoon een testjaar zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef rompompom het volgende:
Roger loopt dus komend jaar al af? Hoe oud is die gast dan, dat ze 'm maar 1 jaar hebben gegeven?
Roger is 30 volgens mij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef rompompom het volgende:
Roger loopt dus komend jaar al af? Hoe oud is die gast dan, dat ze 'm maar 1 jaar hebben gegeven?
Vooral omdat de uefa-ranking alleen op de laatste 5 jaar gebaseerd is.... Ik weet niet wie er in de laatste 5 jaar het beste voor staat kwa Nederlandse ploeg, maar het hoert me eigenlijk ook niks. Zolang we minimaal 2 CL plaatsen houden vind ik het prima. Subtoppers als Twente/Heerenveen/whatever hoef ik echt niet in het uefacup toernooi te zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
tja, maak er 11 van en wij zijn de enige die hem gewonnen hebben.
Lekker belangrijke discussie ook weer.
Ok, dus ze willen het echt effe aanzien met hem. Moet-ie wel spelen in plaats van Vertonghen enzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Roger is 30 volgens mij.
Roger wordt op 15 december 30.....!
Eén ding: we verliezen dus na komend seizoen de resultaten van Feijenoords overwinning in de UEFA-cup. Qua punten niet positiefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral omdat de uefa-ranking alleen op de laatste 5 jaar gebaseerd is.... Ik weet niet wie er in de laatste 5 jaar het beste voor staat kwa Nederlandse ploeg, maar het hoert me eigenlijk ook niks. Zolang we minimaal 2 CL plaatsen houden vind ik het prima. Subtoppers als Twente/Heerenveen/whatever hoef ik echt niet in het uefacup toernooi te zien.
Geweldige competitie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/clubs/index.html
alle clubs voor de uefacup .....
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon baggerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
die loot je toch nooit in de eerste rondequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
De verliezers voorronde CL staan hier niet bij....
Rangers, en Marseille de rest isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon bagger.
Klopt, maar het zijn dus niet alle clubs voor de UEFA cup....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef piertje2 het volgende:
[..]
die loot je toch nooit in de eerste ronde
Een Leverkussen, Palermo, Parma, Rangers, Schalke, Sparta Praag, Sevilla, Tottenham, Newcastlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rangers, en Marseille de rest is![]()
Als we hem dan maar winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier en daar staan er wel leuke clubs, maar het grote deel is gewoon bagger.
Schalke is ook nog wel redelijk ja, de rest moet je gewoon van winnen. Sparta Praag is al jaren niets meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Leverkussen, Palermo, Parma, Rangers, Schalke, Sparta Praag, Sevilla, Tottenham, Newcastle
Daar krijg je het lastig zat tegen, veel van deze ploegen spelen anders in de CL voor de plek 2 en 3 in de poule, waar wij ook spelen.
ja watdan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
piertje, zat jij 425?
Dan moeten jullie hem dus maar winnen dit jaar, en als we zakken op de lijst is dat dus jullie schuldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, dus ze willen het echt effe aanzien met hem. Moet-ie wel spelen in plaats van Vertonghen enzo
[..]
Eén ding: we verliezen dus na komend seizoen de resultaten van Feijenoords overwinning in de UEFA-cup. Qua punten niet positief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |