De vakken vinden is het probleem niet. De rooster vinden die er bij horen, dat is het lastigste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef JimmyJames het volgende:
Hoi,
http://www.rug.nl/ocasys/avv/main/browseByFaculty
Verder weet ik vrij zeker dat alle filosofie avv-vakken in de avond worden gegeven (maar die vond ik zelf uber kut).
En is nognieteens compleet ook. Een doos van pandora is ook een AVV van letteren. staat er niet bij.(heb ik al gedaan)quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:45 schreef JimmyJames het volgende:
Per faculteit bekijken helaas (lekker overzichtelijk ook).
Letteren: http://www.rug.nl/let/voo(...)Roosters/0809sem2_nl
Rechten: http://www.rug.nl/rechten/onderwijs/basisinfoOnderwijs
De rest mag je zelf uitvogelen.
Oh god, dat wordt nog wat. Ik kan maar niet wennen aan dat BAMA gebeuren...quote:Op woensdag 31 december 2008 10:00 schreef Tangarine het volgende:
Het is wel compleet, een doos van Pandora is namelijk geen avv meer maar onderdeel van een minor
Wrom niet maandag?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef SuperWeber het volgende:
Sjeus, dit topic gaat wel erg langzaam, ik ben inmiddels al bijna een jaar afgestudeerd...
Owja, kless, zie je dinsdag...
Omdat ik er dan niet ben zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebtquote:
welk jaar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tvp. Ik ben farmaciestudent.
idd...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Flashy het volgende:
Wat is het hier stilllllllllllllllllllllllll
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tvp. Ik ben farmaciestudent.
quote:
Tuurlijk kan dat. Zolang je er geld voor hebt.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef Youknowit het volgende:
daag RUG-menschen!
vraagje. enig idee of het mogelijk is een jaar aan de RUG te studeren, vervolgens op eigen houtje in het buitenland studeren en dan een jaar later weer de studie-draad op te pakken? does anyone know?
of misschien een telefoonnummer/persoon die ik kan benaderen.
jaa, dat uitwisselingsnetwerk via de rug zuiggtt. ik kom dr iig niet verder mee, en yes het geld ed regel ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Zolang je er geld voor hebt.
Via de rug zijn uitwisselings netwerk is ergens anders studeren is waarschijnlijk goedkoper.
Gehaalde punten blijven minstens 5 jaar staan en waarschijnlijk langer.
De studie adviseur van de studie die je wil doen zou hier alle informatie over moeten hebben.
Ik!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Noodly het volgende:
Is hier ook iemand die Engelse taal & cultuur studeert?
Ik zit bij Engels in het tweede jaarquote:
Mag ik je wat vragen stellen per PM?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zit bij Engels in het tweede jaar
Die "loopclinic" heb ik echt nodig.quote:Het college van bestuur van de RUG heeft dinsdag bekend gemaakt welke activiteiten er plaatsvinden in het kader van het 79ste lustrum van de universiteit.
Het lustrum opent op donderdag 26 en vrijdag 27 maart met 'Desert Highway' een speciaal voor de gelegenheid gemaakt dans-, muziek- en multimediaspektakel in Cultuurcentrum de Oosterpoort. Op vrijdag 27 maart geven de studentenkoren en -orkesten van Bragi, Mira en Gica hier bovendien een gezamenlijke uitvoering van de Carmina Burana van Carl Orff, een muziekstuk dat gebaseerd is op middeleeuwse vaganten- en studentenliederen. Naast veel slagwerk doet er ook een fors kinderkoor aan mee, zodat er zich zo'n 250 mensen op en rond het podium zullen bevinden.
Verder bevat het lustrumprogramma. dat tot de tentamentijd in juni duurt, veel onderdelen die te maken hebben met het thema 'Art meets science', zoals een symposium en diverse (dubbel)lezingen van bekende wetenschappers en kunstenaars. Ook aan sport is gedacht, met loopclinics en fietstochten. In een pubquiz over meerdere ronden meten studenten, geleerden, universiteitsbestuurders en stadjers zich met elkaar op kennis. Donderdag 4 juni is er een gala in het Academiegebouw, een dag later worden de eredoctoraten uitgereikt in de Martinikerk. De laatste activiteit in het kader van het lustrum is de alumnidag op 13 juni, die gevolgd wordt door het slotfeest oftewel de Nacht van Kunst en Wetenschap.
Te druk met studeren.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:49 schreef Bradley33 het volgende:
De OP is uit 2006!
Jullie moeten meer fokken!
Erratum.quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef MaxC het volgende:
In Maart is toch 3e termijn afgeschreven? Dus dan lijkt me in Mei pas weer de 4e
Collegegeld Rijksuniversiteit Groningenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Piepje het volgende:
Ik heb toch echt een e-mail gehad waarin stond dat de inning in april zou plaatsvinden, in plaats van in mei. Met vetgedrukte letters werd er op gewezen...
Das lekker innen voor je huisbaas.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef Miasan het volgende:
-
Hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef One_conundrum het volgende:
dude, je bent mijn achterbuurman
edit: en een oplichter![]()
Waar baseer je dat op? Ben je hier wel eens binnen geweest? Weet jij wat dit huis kost? Wat de staat van dit huis is? Wat de vaste lasten zijn? etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef One_conundrum het volgende:
haha, oplichter is een groot woord, maar goedkoop ben je niet
Als je van ver fietsen houdtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Miasan het volgende:
Bejium ja. Ik vind het verbazingwekkend genoeg een heel relaxte plek om te wonen.![]()
Zonder dollen, het is heel rustig hier. Het huis staat aan de rand v.d. wijk nl.
Ik wist niet dat the middle of nowhere een rand had.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Miasan het volgende:
Het huis staat aan de rand v.d. wijk nl.
Dan wordt Beijum nog gezelliger!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef Miasan het volgende:
Gelukkig waren er nog geïnteresseerden in the middle of nowhere en we hebben nu dus een huisgenoot gevonden.
Woningcorporatie IN heeft in enkele gebouwen zelfstandige kamers en er zijn huisbazen die zelfstandige kamers in huizen verhuren. Dan heb je wel huisgenoten, maar toch een eigen keuken en misschien zelfs wc en douche.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:25 schreef Knuffleheinz het volgende:
Komend jaar ga ik ook in Groningen studeren. Omdat het niet mijn eerste studie is wil ik eigenlijk niet meer in een studentenhuis maar een "zelfstandige kamer". Iemand suggesties waar ik daarvoor het beste kan kijken?
De IN nu lefier (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:25 schreef Knuffleheinz het volgende:
Komend jaar ga ik ook in Groningen studeren. Omdat het niet mijn eerste studie is wil ik eigenlijk niet meer in een studentenhuis maar een "zelfstandige kamer". Iemand suggesties waar ik daarvoor het beste kan kijken?
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Noodly het volgende:
Is hier ook iemand die Engelse taal & cultuur studeert?
Me tooo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |