klopt alletwee. Je kunt je clownspak thuislaten en me een andere keer de stuipen op het lijf jagenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. je gaat verhuizen
2. je komt niet naar de meet?
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ik
Alleen de zanger Fish stapte uit de band in 1988. Marillion bestaat nog steeds en maakt nog steeds albums. Ze hebben nog steeds trouwe fans.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ik
Fish deed een tijdje geleden dat hele album live. Was een mooi optreden (heb ik op DVD). De dag daarop deed hij eigen materiaal, daar was ik wel live bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.
Dus om nou te zeggen dat ik een groot fan ben is overdreven. De cd die ik het best vond is misplaced childhood!!
Ja, dat zal bijna iedereen zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
Nou ik vond ze zeer goed. ik heb na de splitsinf eigenlijk niet meer zoveel van ze gekocht.
Dus om nou te zeggen dat ik een groot fan ben is overdreven. De cd die ik het best vond is misplaced childhood!!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Shit...kan ik de kostuumwinkel afbellen![]()
Ik weet het, ik verwoordde het verkeerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef Duckman het volgende:
[..]
Alleen de zanger Fish stapte uit de band in 1988. Marillion bestaat nog steeds en maakt nog steeds albums. Ze hebben nog steeds trouwe fans.
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
is dat niet je normale outfit dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.
Je denkt toch niet dat ik mijn dagelijke kloffie naar bv een bruiloft ga?
toch lief dat je dan speciaal voor mij een speciaal pak ging huren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel..maar speciale gelegenheden vereisen speciale pakken.
Je denkt toch niet dat ik mijn dagelijke kloffie naar bv een bruiloft ga?
Alles om iemand een beetje de stuipen op het lijf te jagen. Was Asmo ook niet bang voor clowns?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
toch lief dat je dan speciaal voor mij een speciaal pak ging huren.![]()
quote:Thank you, ladies and gentlemen. Before I begin, I've been asked to make an announcement. Whoever parked 14 black bulletproof S.U.V.'s out front, could you please move them? They are blocking in 14 other black bulletproof S.U.V.'s and they need to get out.
Wow. Wow, what an honor. The White House correspondents' dinner. To actually sit here, at the same table with my hero, George W. Bush, to be this close to the man. I feel like I'm dreaming. Somebody pinch me. You know what? I'm a pretty sound sleeper -- that may not be enough. Somebody shoot me in the face. Is he really not here tonight? Dammit. The one guy who could have helped.
(...)
Now, I know there are some polls out there saying this man has a 32% approval rating. But guys like us, we don't pay attention to the polls. We know that polls are just a collection of statistics that reflect what people are thinking in "reality." And reality has a well-known liberal bias.
So, Mr. President, please, pay no attention to the people that say the glass is half full. 32% means the glass -- it's important to set up your jokes properly, sir. Sir, pay no attention to the people who say the glass is half empty, because 32% means it's 2/3 empty. There's still some liquid in that glass is my point, but I wouldn't drink it. The last third is usually backwash.
Ik? Welnee joh, grapjas.. Haha... Clowns? Bang? Ik? Hoe kom je erbij? Echt niet dat ik bang ben voor clowns, helemaal niet zelfs.. Haha... Nee johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alles om iemand een beetje de stuipen op het lijf te jagen. Was Asmo ook niet bang voor clowns?
wel heel close, maar no dicequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:11 schreef Asmodian het volgende:
Klinkt iets voor Jon Stewart om te zeggen...
Nee, die was er ook wel, maar is dit nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Die Bush immitator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |