Gewoon even meelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, Nem..dat durfde ik niet te vragen
Ben ook wel benieuwd/ nieuwsgierig
quote:
Wat had je opstaan dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef Soempie het volgende:
die politieman: lekkere funky muziek![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef Soempie het volgende:
gnarls barkley go-go gadget gospel
De politiemeneer kon het wel waarderen andersquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef DM-Ghostly het volgende:
marillion? dus fish?
Oh wacht, is 'Go Go Gadget Gospel' echt een titel van een Gnarls Barkley nummer/album?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
De politiemeneer kon het wel waarderen anders![]()
OOhh yeah weer een punt, maar zonder die hint was het niks geworden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:54 schreef Duckman het volgende:
[..]
![]()
Het album heet "Vigil in the wilderness of mirrors"... mooi album...
DM-Ghostly +1
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh wacht, is 'Go Go Gadget Gospel' echt een titel van een Gnarls Barkley nummer/album?![]()
1. je gaat verhuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
maargoed ik kijk hier af en toe even. Ben mn spullen aan het inpakken. Wat kan een mens in 6 jaar veel zooi verzamelen zeg
En As, ik sta nog in het lijstje.
Ben je een groot fan van Marillion? Ik moet toegeven dat ik hier ergens een CD van ze heb liggen, maar ik wist echt niet dat ze juist in '88 uit elkaar gingen. En zonder dat had ik toch zeker eerder andere bands gegokt die veel bekender zijn met symf-rock, zoals ELO, Jethro Tull, Genesis, EL&P... Maar kennelijk is niet iedereen als ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
OOhh yeah weer een punt, maar zonder die hint was het niks geworden.
Hmm nieuwe vraag.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |