Mesgien wilduh zuh liefur NeUkeN med haar friendjuh daN met JOuW??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:23 schreef Koenz0r het volgende:
jaaaaa da weet ik niet johze gedroeg zich ineens VET geheimsinnig :S:S:S
edit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Se sit nu by mij man!;D pwn!!
;
;D:!:SD: !::D:D:
Eins!! Lol!!
;D;:D;d;d;;
![]()
;d
Heil:!
![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan er niet helemaal wijs uit wat de TS nu precies bedoeld en waar hij over klaagt.
Je ligt in bed met een fles water?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:15 schreef Koenz0r het volgende:
kut evian
Niet eens barleducquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:23 schreef arneaux het volgende:
Spa. Dat is alles wat ik ervan wil zeggen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:24 schreef De_Postbode het volgende:
Jij moet eens beter opletten op die kutschool van je.
jonuh je moet jeuh bakkes houdh stinkvuillakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij moet eens koffie proberen. Met lood. In je nek.
Of een leuke sprong, van 10-hoog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jij moet eens koffie proberen. Met lood. In je nek.
jonuh? evian? Rare namen op die kutschool.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:02 schreef Koenz0r het volgende:
jonuh je moet jeuh bakkes houdh stinkvuillak![]()
omg...mensen denken echt dat alles serieus isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
omg...mensen trappen egt overal in
Om dit soort reacties blijven dit soort topics geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef DJQuickFix het volgende:
[..]
Of een leuke sprong, van 10-hoog.
Shit, het is dat ik er te oud voor wordt, maar het liefst schopte ik jullie soort kinders de hele dag achter je fokking computer vandaan! Lul je ook zo met je matties? Heeft je moeder je geen fatsoenlijk nederlands geleerd?
Ga buiten spelen, en niet zo laat op bed man. Sesamstraat is om 7 uur afgelopen.
Je link doet het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef Prosac het volgende:
jij zit op de verkeerde site
www.breezahpraat.nl
Ja echt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Om dit soort reacties blijven dit soort topics geweldig![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ja echt.Je kan ook gewoon even de posthistory van de TS checken en er achter komen dat hij wél gewoon Nederlands kan typen.
Graag gedaan hoor, als je nog eens verbaal misbruikt wilt worden, begin je maar een kut-topic, mijn brein is een onuitputtelijke bron van negatieviteit!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Om dit soort reacties blijven dit soort topics geweldig![]()
Hou je grote mond jij uberzschwansch, je moet niet stom doen tegen hem.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:45 schreef Jawehisback het volgende:
Ik las net wat over kinderen die roken, op zeven jarige leeftijd en mobiel bellen als ze vijf zijn, en dat overdag. Maar hier reageer ik dus op een tekstje van een kleuter die hier om 3.15 uur, na zijn moeder bedreigt te hebben, nog het lef heeft, om in "perfect" Nederlands zijn verhaal te doen.
Schitterend is dat hij daarna ook nog toegeeft, dat hij 's ochtends naar school moet.
Ben heel blij dat kleuters hier klagen dat ze niet mogen/kunnen n**ken om 3 uur 's nachts.
Hé gozer ga een gewoon leven leiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |