1: Ik had geen google nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:23 schreef Asmodian het volgende:
San Diego en San Jose had ik moeten kunnen noemen...
Wist echt niet dat San Antonio groter was dan Dallas. Ben vaak genoeg in beiden geweest maar Dallas lijkt echt veel groter... Maar da's natuurlijk de agglomeratie. Ik durf te wedden dat Dallas + Agglomeratie vele malen groter is dan San Antonio + agglomeratie
Het is trouwens een dubbele punten topic
En cerror: ik weet niet of je hier eerder bent geweest, maar zo niet: welkom!. En ik zou je aanraden om de OP even te lezen
Que?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
Geenaam, zou je dan even het punt van cerror weg kunnen editen en Yuri 2 punten kunnen geven?
Je deed niets verkeerd, m'n beste cerror, alleen had geenaam een stad in mijn lijstje overzien en toen maakte Yuri het af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Que?
Ik gaf gewoon mijn rijtje, wat deed ik verkeerd?
Nee joh! Ik beschuldigde je helemaal niet van Googlen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:25 schreef cerror het volgende:
[..]
1: Ik had geen google nodig.
2: Spelling is bij mijne niet echt belangrijk.
No prob mén.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee joh! Ik beschuldigde je helemaal niet van Googlen!. Ik wist alleen niet of je wist hoe vragen hier gesteld dienen te worden en punten toegekend enzo
. Veel nieuwkomers weten niet dat als je een vraag goed hebt je een nieuwe dient te stellen of zetten de vraag niet bold. Maar ik zie dat je hier al eerder bent geweest, dus sorrie
Hij is amerikaans.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien nog een hint cerror?
Zoals Daf al zei heb je helemaal niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Que?
Ik gaf gewoon mijn rijtje, wat deed ik verkeerd?
Tuurlijk datte!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:31 schreef cerror het volgende:
Is mijn vraag dan nog wel geldig?
Van mij mag het hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:31 schreef cerror het volgende:
Is mijn vraag dan nog wel geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |