busted!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:12 schreef NoSigar het volgende:
oeps...
Ik denk even hardop: Deense astronoom, leefde omstreeks 15de of 16de eeuw... *kraak*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:19 schreef Asmodian het volgende:
Niemand een idee over mijn vraag? Dan maar een hintje:
Meneer kwam uit Denemarken
Ik heb maar liefst 60 punten!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet het niet. Daarom heb ik maar even de punten geteld. Dat kan ik nog net, met deze hoeveelheid alcohol...
Jaaaaaaaa!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:25 schreef BwennieBren het volgende:
Supernova..... Brahe!
Tot later Asmo misschien want ik maak t niet al te laatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!!
Tycho Brahe idd!
Bwennie +2
Ik ben trouwens eventjes weg. Tot zo
Misschien wel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:43 schreef BwennieBren het volgende:
Zal ik maar een andere vraag stellen dan?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
Geen idee. Gokje op Leviathan?
Jij ging slapenquote:
jullie houden me voor t lapje...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Captain CaveJaws?
Voorganger van de Great Big White en er is ook een film over gemaakt, B-film weliswaar. Hij leefde in t Boven-Krijt en is een waterdino dus....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
Welterusten Tong!
En Bwennie, ik ben niet zo heel sterk in prehistorische vissen. Dino's, sure, maar vissen niet zo. Misschien met een hintske?
Megalo is alvast goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Megalogan?
quote:
Yay!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
En dat is goed
Asmodian +2
Lieve Asmo, Daf en lurkende tong, ik ga slapenWelterusten voor straks
Niks bijzonders. Ik heb een paar glazen Jannetje Wandelaar Blauw achter de kiezen dus ik heb 't ook zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:02 schreef geenaam het volgende:
Ben ik ook weer.. Kan amper helder voorut kijken dus verwach nis van me..
Nog 1tje dan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Bwennie, zou je nog heel efkens kunnen blijven voor de leuke vraag die ik ga stellen? Toe?
ik hebn de hele avond ziten drinken in de kroeg omdat ik nog heel even vakantie heb... ik moet over een uurtje kranten lopen dus dat gaat lekker....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Ik heb een paar glazen Jannetje Wandelaar Blauw achter de kiezen dus ik heb 't ook zitten.
Sjezus, da's snel. En goed natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:07 schreef geenaam het volgende:
Adidas en puma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |