Ik heb de vraag over Whisky vs. Whiskey al gesteld. Ik meen mij zelfs te herinneren dat jij daar bij was, Sitethiefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:10 schreef Sitethief het volgende:
Jack Daniels is geeeeeeen Bourbon, goed gezien, das nl. vloeken in de kerk
En tis whiskygeen whiskey
Nu moet ik ook nog een vraag gaan bedenken........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:07 schreef Asmodian het volgende:
Ik wou eigenlijk na m'n vraag meteen gaan slapen, maar nu moet ik wel eventjes blijven om te zien wat Dart ons gaat voorschotelen
Ach tis apparte whisky door het hele Lincoln Process, ik vind het af en toe wel te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Is drinkbaar, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik vind dat een verloochening van afkomstquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb de vraag over Whisky vs. Whiskey al gesteld. Ik meen mij zelfs te herinneren dat jij daar bij was, Sitethief. Op de fles staat echt Tennessee Whiskey
Asmodian +2quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:14 schreef Asmodian het volgende:
Ralph Imbar?
Heb ik volgens mij laatst nog langs horen komen bij shownieuwsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nu moet ik ook nog een vraag gaan bedenken........
Met wie was Sonja Barend jarenlang getrouwd?
De eerste keer dat ik haar punten toedeelde heb ik dat ook als Bestefilmooit +1 gedaan. Ik had het er nog een paar dagen geleden over toen Lienelien vroeg wat we van die film vonden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's een user die in de lijst op ongeveer 40 staat.
Ow, is het juist? Ik heb 'm van de week bij m'n pa zitten downen. Moet 'm nog kijken.
Yay!quote:
Truste en tot straksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed dus Slaapse iedereen![]()
Israel natuurlijk indeedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Israel natuurlijk.
Ik heb The Wall nooit gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 06:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je omschrijft echt het gevoel dat ik had toen ik voor 't eerst The Wall (de speelfilm) zag. Wat kan een mens diep vallen. Ik ben zeer benieuwd of het ook voor mij zo beklemmend overkomt.
Wie zingt dit (volledige naam) en wat hoort er op de plek vanquote:J'ai vu l'orient dans son écrin avec la lune pour bannière
Et je comptais en un quatrain chanter au monde sa lumière
Mais quand j'ai vu Jérusalem, coquelicot sur un rocher,
J'ai entendu un requiem quand, quand sur lui, je me suis penché.
Ne vois-tu pas, humble chapelle, toi qui murmures "paix sur la terre",
Que les oiseaux cachent de leurs ailes ces lettres de feu: "Danger frontière!"
Le chemin mène à la fontaine. Tu voudrais bien remplir ton seau.
Arrête-toi, Marie-Madeleine: pour eux, ton corps ne vaut pas l'eau.![]()
![]()
![]()
Et l'olivier pleure son ombre, sa tendre épouse, son amie
Qui repose sous les décombres prisonnières en terre ennemie.
Sur une épine de barbelés, le papillon guette la rose.
Les gens sont si écervelés qu'ils me répudieront si j'ose.
Dieu de l'enfer ou Dieu du ciel, toi qui te trouves ou bon te semble,
Sur cette terre d'Israël, il y a des enfants qui tremblent.![]()
![]()
![]()
Les femmes tombent sous l'orage. Demain, le sang sera lavé.
La route est faite de courage: une femme pour un pavé
Mais oui : j'ai vu Jérusalem, coquelicot sur un rocher.
J'entends toujours ce requiem lorsque, sur lui, je suis penché,
Requiem pour 6 millions d'âmes qui n'ont pas leur mausolée de marbre
Et qui, malgré le sable infâme, ont fait pousser 6 millions d'arbres.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |