Beter van niet. Dat haalt de policy van fok nietquote:
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zieligquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij een beetje gefrustreerd bent, moet je niet altijd op een ander afreageren. Want je begint nu heel doorzichtig te worden. Ik ben LS op de FP en op het forum. Ik ga tijdens BB niet een andere nick gebruiken, omdat ik me schaam dat ik BB volg. (zoals jij) Dus probeer je frustraties eens op een ander af te reageren....
Misschien het gesprek voortzetten via msn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zielig![]()
Gelukkig zijn er meerdere mensen met een 2de nick op het gehele fok!
Kom is met wat nieuws joh, probeer het is, denk erover na en dan lees ik het volgend jaar wel.
Kom op knul, je kan het![]()
Wel lief zijn voor mekaar, anders geven we jullie op voor BB 2007.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zielig![]()
Gelukkig zijn er meerdere mensen met een 2de nick op het gehele fok!
Kom is met wat nieuws joh, probeer het is, denk erover na en dan lees ik het volgend jaar wel.
Kom op knul, je kan het![]()
quote:
die twee die nu in bad zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
De badkamersessie is afgelopen...
LV, wie is jouw favoriet trouwens?
Niet nodig hoor, dit gaat al een tijdje zo, hij doet zijn naam eer aan en het is zo leuk om hem een beetje te pestenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Misschien het gesprek voortzetten via msn?
wow lekkere billennnnnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen niet
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308183.jpg]afbeelding][/URL]
Lijkt me een geweldig ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor mekaar, anders geven we jullie op voor BB 2007.
Is het wel zijn eigen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:13 schreef BB6kijker het volgende:
Marcel zit steeds aan zijn piemol. Vaag hoor, zo in het openbaar.
welke 2?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:15 schreef BB6kijker het volgende:
Wat zijn die 2 toch duf. Hopelijk gaan ze snel eruit.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
M'n geweten staat met z'n slaperige koppie voor me, dus ik ga hem weer naar bed brengen en duik 'r dan zelf ook maar in
Welterusten voor straks en tot morgen!
Ik heb het over dit gewetenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
M'n geweten staat met z'n slaperige koppie voor me, dus ik ga hem weer naar bed brengen en duik 'r dan zelf ook maar in
Welterusten voor straks en tot morgen!
Yups en ze proberen de aandacht van Milica te krijgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
zitten die faggots nou weer naakt met elkaar in bad?![]()
Ik had het over mijn eigen gewetenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb het over dit geweten
Maar nu ben ik echt weg
![]()
Soort van Nattelie, maar dan in duo-pack. En met geïmplanteerde kipfileetjes...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap die zusjes nog-steeds-niet
En uit de 4 streams, kijk jij dáár naar....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Marcel zit echt de hele tijd met zijn pik te spelen
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308190.jpg]afbeelding][/URL]
ja zag het ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ja hoor. Geen problemen mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En uit de 4 streams, kijk jij dáár naar....![]()
durft ze niet eens johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:25 schreef ThaSandman het volgende:
Waarom gaat Milica niet ff drbij liggen.
Als er drank was geweest, dan is het misschien een heel ander verhaalquote:
In dat opzicht zou een drankfeest wel eens leuk zijn. Eens kijken hoe een ieder zich gaat gedragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:25 schreef Suikeroom het volgende:
nee man natteali hield teveel van zichzelf.. deze zijn als act echt geweldig![]()
Marcel heeft er ook niet zoveel voor nodig....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:27 schreef Coraatje het volgende:
lol en nu een beetje schuim er voor houden
dan sprong ze er gelijk bijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er drank was geweest, dan is het misschien een heel ander verhaal
lol het ging ook heel subtielquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Marcel heeft er ook niet zoveel voor nodig....![]()
Ja, en ik lig in een deuk om de duosisters....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Eh jongens, hebben jullie nog streams?
Viel me ook al op en dan vooral in het bijzijn vanMilica.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
als ik hilde was had ik zijn pik eraf gesneden terwijl hij sliepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel me ook al op en dan vooral in het bijzijn vanMilica.
Ik hoop dat je dat niet gedaan hebt, want ineens weer geluid bij groepje van 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:44 schreef ThaSandman het volgende:
Gvd moet ik het geluid weer harder zetten en dan springt hij zometeen zeker weer op het keiharde geblaat van Janine, die overigens erg rustig is vandaag.
dat gesprek was net te zien op stream 2, maar het was veel leuker om de zusjes te horen bakkelijen over een scheet die een van de 2 in haar mond hadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hoort Tijn ergen op de achtergrond kletsen, bij het beeld van Rik, Marlies, janine en E10
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit die regie te kutten zeg
Is er ook een BB bij de TROS of de VARA dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:50 schreef ThaSandman het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij de enigen die BB op talpa kijken hehe.
Jazekers. De bereboot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is er ook een BB bij de TROS of de VARA dan?
Opeens weer terug,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:53 schreef NeoDweezil het volgende:
ben ik de enige met een echo op stream 3?
-edit- opeens weg
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert weer, dat hij niet de enigste is....
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het lijkt mij een giller als ze een hoop broodbeleg hebben besteld en de brood zijn vergeten....
Lekker, ik hoef de streams niet eens aan te doen vandaag voor leedvermaak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:43 schreef APK het volgende:
nee ze zijn aan het fietsen..quote:
dus had BB ze allang wakker moeten maken. Het moet haalbaar zijn om ze 2 dagen in 24 uur te laten makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee ze zijn aan het fietsen..
volgens mij gingen ze ook vrij laat slapen. Als je bedenkt dat ze om 01:00 uur aan de Lunch!! zaten..
![]()
*stofzuiger en stofdoek ter hand neemt*quote:
Ik ben nog maar even gaan liggen met een boek..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
*stofzuiger en stofdoek ter hand neemt*![]()
(manlief vind het helemaal niet erg dat ze zo lang blijven slapen geloof ik...)
Onder het motto van ze wilden even controleren of ze echt zoveel aardappels nodig hebben?quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Onder het motto van ze wilden even controleren of ze echt zoveel aardappels nodig hebben?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van Nattelie, maar dan in duo-pack. En met geïmplanteerde kipfileetjes...
Dat is dus calimero in het kwadraat. (of een beetje meer)
Ja..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Onder het motto van ze wilden even controleren of ze echt zoveel aardappels nodig hebben?
ik zie gewoon beeld op 1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Iedereen slaapt dus nog.Niet zo'n verrassing.
Waarom is beeld 1 zwart?
Inderdaadquote:als je wakker wordt kun je niet eens ff lekker beginnen met BB... alles slaapt nog
Anders heb ik nog wel een flesje peroxide voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef toxikon het volgende:
ik ben weer klaar voor een nieuwe dag met de zusjes ! op een dag hoop ik ze te begrijpen![]()
het schijnt dat ze vannacht laat zijn gaan slapen.. vannacht was er iid meer te beleven..quote:
Dat zou weer 24 uur lang "consentraaaaaaaaaaaaatsie!!!!" betekenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:35 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg laat die foon overgaan en laat ze nu 24 uur zo'n zeil ophouden en als het ze niet lukt een noodrantsoen dat alleen bestaat uit water en droog brood, hun bedden afpakken en de airco op 17 graden continu!
Dan sla ik een dag over met kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou weer 24 uur lang "consentraaaaaaaaaaaaatsie!!!!" betekenen?![]()
Ik las idd dat ze het laat hadden gemaakt... Maar dit is toch geen lol? De meeste mensen (BB6 kijkers) gaan toch op normale tijd slapen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:35 schreef Sassefras het volgende:
[..]
het schijnt dat ze vannacht laat zijn gaan slapen.. vannacht was er iid meer te beleven..
ze zitten nu al in een ander ritme dan de rest van het land..
behalve de mensen die in de nachtdienst zitten..
Lijkt me leuk als ze maandagavond denken dat het ochtend is, en ineens geconfronteerd worden met een live uitzending!![]()
Dat is toch altijd bij BB was vorig jaar ook zo. Zeker als ze niks te doen hebben. En ja dit jaar wordt dat versterkt doordat ze geen daglicht hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Ik las idd dat ze het laat hadden gemaakt... Maar dit is toch geen lol? De meeste mensen (BB6 kijkers) gaan toch op normale tijd slapen?
Gaan ze ook echt elke nacht steeds later slapen of blijft dat ongeveer hetzelfde? Anders kom je nooit aan een avonduitzending in de "ochtend".
haha ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:49 schreef Mike1964 het volgende:
De cameramensen van stream 1 en 3 zijn een beetje aan het spelen...
Dat zullen die spelende cameramensen wel zijn dan....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef frankium het volgende:
ik hoor gehijg ?
laat maar lekker uit dan, als er iets gebeurd hoor je het wel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef the_hunter het volgende:
Nog steeds diepe rust?
Ik heb namelijk geen zin om hier op mn werk die stream al aan te zetten als er nog niks gebeurd
Typisch gevalletje van wishfull thinkingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef frankium het volgende:
ik hoor gehijg ?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef frankium het volgende:
[..]
laat maar lekker uit dan, als er iets gebeurd hoor je het wel...
Nieuwe ploeg. Moeten even "inspelen"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef CobusNet het volgende:
Wat lopen ze nou te hannisse met die camera...?
In dat geval zullen ze nog wel een tijdje blijven liggen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
hahaha de ovenklok staat op 00:24 uur
Yep, dat maakt het geluid des te irritanterquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:08 schreef GJVH het volgende:
Vindt het wel een beetje een schorre haan
Hoe klinkt dat dan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:08 schreef Scope het volgende:
Ik stel voor dat ze morgen het geluid laten horen van een bronstige zeekoe... dan zal je wat beleven!
Weet ik veel. Dat moet je even aan Hilde vragenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:09 schreef pullup het volgende:
Hoe klinkt dat dan ?
hahahahahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef frankium het volgende:
Ja, of ze laten een opname van gister horen van Hilde. KONSENTRATIE 104 x
Heb je de toiletgeluiden van Hilde nog niet gehoord dan?quote:
Vergeet Opa Koos niet, alsjeblieft!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef GJVH het volgende:
En wie zijn er het eerste uit? De oudjes natuurlijk (wat ziet dat er allemaal bekend en vertrouwd uit)
Ah zo ongeveerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb je de toiletgeluiden van Hilde nog niet gehoord dan?
Wil je dit soort onsmakelijke caps voor jezelf houden . . . . . .quote:
Wordt gewoon telkens vooruit gezet. Stond gisteren nog 10 uur voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef Tamaartje het volgende:
geweldig de klok op de oven staat op 00.42?
Lijkt me niet dat ze daar echt in zullen trappen (de bewoners)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef Tamaartje het volgende:
geweldig de klok op de oven staat op 00.42?
Ze hadden al een waarschuwing en nu waren er een paar weer veel te laat. Sanctie dus voor die bewoners ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef Jerommeke4 het volgende:
"Alle bewoners zender checken"
Jup.. gewoon weer op noodrantsoen. hebben ze gisteren voor niets 6 uur gestaan..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef frankium het volgende:
[..]
Ze hadden al een waarschuwing en nu waren er een paar weer veel te laat. Sanctie dus voor die bewoners ?
En Etienne komt even zijn tanden poetsen om de boel te checkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Scope het volgende:
Sjaan staat soppend onder de douche..
Met Uggs eronderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef frankium het volgende:
Waarom heeft duozusje zo`n domme jongens korte broek aan?
E10: "dacht er even aan en moest direkt overgeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef Scope het volgende:
Je ziet hem denken: "Ik heb 20 meisjes geneukt, maar nog nooit een negerin. Zal ik?"
De koffer van Rik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb gisteren de weekopdracht niet gezien (moest naar Ajax), maar ik begrijp dat ze een hele tijd hebben moeten wachten, dat Hilde de hele tijd liep te schreeuwen en dat ze hem gehaald hebben? Wat voor beloning hebben ze gekregen dat ze het gehaald hebben?
Ik erger me ook aan E-10...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef toxikon het volgende:
jezus plofkop is in beeld en mijn adrenaline gaat helijk omhoog. wat een mongool met zijn capuchon op in ce badkamer, denkt ie dat het gaat regenen ofzo?![]()
Beter eten en drinken voor de volgende week en zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb gisteren de weekopdracht niet gezien (moest naar Ajax), maar ik begrijp dat ze een hele tijd hebben moeten wachten, dat Hilde de hele tijd liep te schreeuwen en dat ze hem gehaald hebben? Wat voor beloning hebben ze gekregen dat ze het gehaald hebben?
Gewoon bestellen wat ze wilde toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
Etienne: 'Wat zouden ze van mijn Zorro- imitatie vinden ? Best wel stoer toch 'quote:
Is dat alles?quote:
Her niet hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Mike1964 het volgende:
Kutzooi....de streams zijn alleen maar aan het bufferen.
Hij heeft een naam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef frankium het volgende:
Moet homo zich niet aankleden?
zonde he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat alles?
Werd-ie hierna al weer weggezapt?![]()
Jawel hoor die staan wel ergens in dat tietentopicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef teamlead het volgende:
nog geen badkamershot van Marcia voorbij gekomen
De oven wordt door BB aangezet geloof ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef frankium het volgende:
Waarom make ze dat brood niet de dag van te voren klaar? Mag dat niet ofzo?
Dan krijgen ze plat brood, hebben ze vd week een keer gedaan met als gevolg dat het brood in elkaar zakte!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef frankium het volgende:
Waarom make ze dat brood niet de dag van te voren klaar? Mag dat niet ofzo?
Ik bedoel het deeg, dat kun je toch prima in de koeling bewaren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De oven wordt door BB aangezet geloof ik
Ik vestig mijn hoop op de andere streamers waarvan de streams wel lopen. Hier heb ik ze maar uitgezet...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef teamlead het volgende:
nog geen badkamershot van Marcia voorbij gekomen
ohhh hahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik bedoel het deeg, dat kun je toch prima in de koeling bewaren?
Wie lagen naakt in bad?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef frankium het volgende:
Tuurlijk weet Rik dat ze naakt in bad lagen.......
wat ziet die gozer er weer uit..!!!!quote:
Ja maar hij keek wel de andere kant op.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef frankium het volgende:
Tuurlijk weet Rik dat ze naakt in bad lagen.......
Ja met de haanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef sherrytje het volgende:
zijn ze vanmorgen gewekt ofzo??????
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef sherrytje het volgende:
Door de haan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef sherrytje het volgende:
Ja de haan ging 40x ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef sherrytje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |