Beter van niet. Dat haalt de policy van fok nietquote:
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zieligquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij een beetje gefrustreerd bent, moet je niet altijd op een ander afreageren. Want je begint nu heel doorzichtig te worden. Ik ben LS op de FP en op het forum. Ik ga tijdens BB niet een andere nick gebruiken, omdat ik me schaam dat ik BB volg. (zoals jij) Dus probeer je frustraties eens op een ander af te reageren....
Misschien het gesprek voortzetten via msn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zielig![]()
Gelukkig zijn er meerdere mensen met een 2de nick op het gehele fok!
Kom is met wat nieuws joh, probeer het is, denk erover na en dan lees ik het volgend jaar wel.
Kom op knul, je kan het![]()
Wel lief zijn voor mekaar, anders geven we jullie op voor BB 2007.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wist dat je weer met mijn andere nick zou komen, zo simpel en zielig![]()
Gelukkig zijn er meerdere mensen met een 2de nick op het gehele fok!
Kom is met wat nieuws joh, probeer het is, denk erover na en dan lees ik het volgend jaar wel.
Kom op knul, je kan het![]()
quote:
die twee die nu in bad zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
De badkamersessie is afgelopen...
LV, wie is jouw favoriet trouwens?
Niet nodig hoor, dit gaat al een tijdje zo, hij doet zijn naam eer aan en het is zo leuk om hem een beetje te pestenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Misschien het gesprek voortzetten via msn?
wow lekkere billennnnnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen niet
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308183.jpg]afbeelding][/URL]
Lijkt me een geweldig ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor mekaar, anders geven we jullie op voor BB 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |