Zo nu even een vernietigend kutstukje over de teringservice van Microsoft.
![]()
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Fliepke het volgende:![]()
Zit ik hier te wachten op de SR demo. Zet ik mijn 360 eens aan voor een potje geometry wars ofzoiets.
E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
Hij tikt ook heel mooi ritmisch
![]()
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
. KUTZOOI
![]()
Daar begon het allemaal mee. Niks aan de hand zou je zeggen. Topservice van ms en je hebt je hd binnen een weekje wel weer terug. Weliswaar ben je al saved games kwijt, maar daar valt zeker overheen te komen.
Je wacht dus maar even. 5 augustus is je hd lang en breed opgehaald en je belt maar eens. "Nou meneer, het kan tot 15 werkdagen duren.". Okay, prima. Ik ben ook enigzins ongeduldig dat geef ik wel toe.
Nu ga je de 16e augustus op vakantie, dus je belt (ik geloof) de 14e nog maar eens waar je hd blijft. Je krijgt een verbaasde medewerker van ms aan de lijn die natuurlijk, zoals altijd, even naar zijn supervisor loopt. Hij komt terug en weet mij te vertellen dat de hd op 2 augustus is verstuurd en als hij er vrijdag niet is, dan moet ik maar even bellen. Heel leuk natuurlijk, maar dan zit ik op Mallorca.
Je zit heerlijk in de zon op mallorca, maar het begint toch te knagen. Je gooit een muntje in de computer in de lobby van het hotel en zoekt eens even het helpdesk nummer op, want van een huisgenootje hoor je net op msn dat er niks is aangekomen. Je belt dus even vanuit de brandende zon in een telefooncel
![]()
.
Je krijgt een lieve meid aan de lijn die je niet kan vinden in de database als ze zoekt op je naam, want je referentienummer uit je hoofd leren ging mij ook weer net te ver.
![]()
. Ze kon alleen mn xbox vinden die op het adres van mn ouders stond. Ik moest dus maar even terugbellen als ik weer thuis was.
Ik kom vandaag thuis aan na een nacht zonder slaap en na uurtje of drie op bed te hebben gelegen ga je ze toch maar eens bellen. Je krijgt een mannetje aan de telefoon die naturlijk ook weer heel verbaasd is. Op naar de supervisor.
Toen kwam de aap uit de mouw. Zijn collega had mijn kapotte 360 hd ingeboekt als een complete kapotte 360. Hij is dus op de verkeerde afdeling terecht gekomen en toen is hij van de radar verdwenen. Zijn collega had dus een foutje gemaakt toen hij zei dat hij op 2 augustus was verstuurd.
Een foutje
![]()
.
Right... hij gaat overleggen met zijn supervisor komt terug en vertelt mij dat hij er zo moet zijn. Dat is geen foutje dat is gewoon liegen. Nee de medewerker bleef erbij dat het simpelweg foutieve informatie was die hij niet had mogen verstrekken. Ik confronteerde hem ermee dat normale mensen dat liegen noemen, maar daar had hij natuurlijk geen repliek op
![]()
.
Goed, wat nu?
Ze gaan me een nieuwe hd opsturen of althans er is een berichtje gestuurd naar het reparatiecentrum en die gaan mij als het goed is een nieuwe hd opsturen. Met UPS. Dit maakt het verhaal nog vreemder want de vorige meneer zei dat hij met de post mee was gegaan en ze geen tracking nummer hadden.
![]()
. Ik moet dus nog een weekje geduld hebben.
Ik was nu wel erg geirriteerd en wilde compensatie, want nu was ik en hexic kwijt en kon ik niet eens texas hold 'em downen. Door hun fout. Uiteraard konden fouten overal gebeuren en ging hij naar zijn supervisor.
Hij komt terug. Nee, ik kreeg geen compensatie, want ik had geen compleet product. No shit, sherlock
![]()
.
Ik moest nog maar eens bellen als ik mijn hd terug had en in dit ene specifieke geval recht heb op een tegemoetkoming.
Het komt niet vaak voor dat je mij zwaar over de zeik krijgt. Gefeliciteerd helpdesk van MS het is jullie gelukt.
IK KOTS OP JULLIE