Wat kampioen betrefd ga ik daar wel van uit helaas al is vandaag hopelijk een voorbode geweest voor wat komen gaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:13 schreef mcyodogg het volgende:
Als dit seizoen nou een kopie wordt als die van in de TT, hoor je mij niet klagen
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:21 schreef Gunner het volgende:
Kan dit seizoen dan toch nog leuk worden?
Nee hoor. United is gewoon veels te sterk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:21 schreef Gunner het volgende:
Kan dit seizoen dan toch nog leuk worden?
Erg makkelijk om dat na 2 wedstrijden te zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
Manchester United (lees: Sir Alex Ferguson) krijgt gewoon gelijk, Ruud van Nistelrooij missen ze niet.
Sorry, was ironisch/sarcastisch bedoeld, vergat er een smilie bij te zetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Erg makkelijk om dat na 2 wedstrijden te zeggen
Het is dus eens een keer niet de schuld van de scheids, grens, coach van de tegenstander, reclameborden of de deurklink.quote:"It was not the sort of attitude that I expected from a Chelsea side that have won the Premiership in the last two seasons," he told BBC Radio Five Live.
"I've managed for six or seven years. That was not a Jose Mourinho team."
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee hoor. United is gewoon veels te sterk.
Een naam: Marlon King.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Zaterdag uit bij Watford moet eigenlijk ook geen problemen opleveren.
quote:Obafemi Martins komende jaren Magpie
24/8/2006 19:54
Voor vijftien miljoen euro Nee ok, dan moet je Kuijt niet nemenheeft Newcastle United zich verzekerd van diensten van Obafemi Martins die zijn handtekening zette onder een contract voor vijf jaar.
'Er zijn een stuk of twaalf spitsen met ons in verband gebracht. Maar hij was altijd dé man die ik wilde hebben', toonde manager Glenn Roeder zich tevreden met zijn laatste aanwinst. 'Ik wilde snelheid. In Pro Evolution Soccer op de PlaystationEn alle speculaties ten spijt, ik wist waar ik achteraan zat.'
The Magpies zat verlegen om een versterking van de aanval. Niet alleen heeft Alan Shearer een punt gezet achter zijn loopbaan, maar ook is Michael Owen door een blessure dit kalenderjaar niet inzetbaar.
De 21-jarige Yeah rightMartins hoefde bij Internazionale niet meer te rekenen op veel speeltijd. De komst van Zlatan Ibrahimovic en Hernan Crespo maakte de positie van de Nigeriaan perspectiefloos.
Persoonlijk vind ik die overtreding nog wel meevallen, deze is zwaarder:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:21 schreef spurs het volgende:
Hier het filmpje van de overtreding
http://www.youtube.com/watch?v=DTRaS7ffyWg
Dat moment kan me nog altijd kwaadmaken, niet te begrijpen toch dat dat niet werd gezien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Dos37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yP0fNnXK-5I&mode=related&search=
zo kom je ook nog eens andere filmpjes tegen.
die mag er ook wezen idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die overtreding nog wel meevallen, deze is zwaarder:
http://www.youtube.com/watch?v=UNugWnNjwwg&NR
die was ook geblesseerd, kwam er in de tweede helft pas in volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef DeVinger het volgende:
Je vergeet Defoe
Jaja, maar omdat je Berbatov en Keane zo specifiek noemt, en zegt dat die veel doelpunten kunnen gaan maken komend seizoen. Lekker roteren met Berbatov, Keane, Defoequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
die was ook geblesseerd, kwam er in de tweede helft pas in volgens mij
ja, klopt idd. Hij speelde maar een kwartiertje ofzo, maar meteen wel een paar leuke actiesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:27 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Jaja, maar omdat je Berbatov en Keane zo specifiek noemt, en zegt dat die veel doelpunten kunnen gaan maken komend seizoen. Lekker roteren met Berbatov, Keane, Defoe![]()
nope.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Skwish het volgende:
Geen Kuyt in de basis ?!
lekker Reinaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden ze nou maar Dudek en Kuyt opgesteld
http://www.mytempdir.com/888290
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |