Deze zin maakte me aan het lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
En andere kat dacht, laat ik es ff met me anus buiten de kattebak staan om te gaan schijten ipv in de kattebak![]()
"This must be a Thursday... I could never really get the hang of Thursdays"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
Soms is het typisch maandag, zelfs op donderdag
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Gvdmme, kijk ik naar me mat, ligt er zo'n hoop gedroogde kattekots sneu in een hoekje ! Helemaal ingedroogd in me matKon et er zo vanaf trekken met een doekje
Dikke plak kattekots. Nu kenk me vaatdoekje ook nog weggooien
En andere kat dacht, laat ik es ff met me anus buiten de kattebak staan om te gaan schijten ipv in de kattebak
Stomme beest schijt gvdmme zo tege me keukenkastje omhoog
kan ik alle schijt hier ook nog es gaan opruimen
![]()
heeft jou kat ook altijd de pokkegewoonte om op je mat te kotsen ipv de stenen vloer ofsow ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef osmo het volgende:
* osmo is deze nacht nog wakker geworden van het geluid van een kotsende kat langs zijn bed ...
Yep, en altijd 2 of 3 hoopjes verspreid, beest kan niet 1 grote hoop kotsen zoals ik doe als ik gezopen hebquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:37 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
heeft jou kat ook altijd de pokkegewoonte om op je mat te kotsen ipv de stenen vloer ofsow ?
daar haal ik iedere dag alle rotzooi uit, en 2x per week maak ik em totaal schoon, dwz leegmaken, met heet water uitwassen en nieuw zand erinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:04 schreef ANWB het volgende:
Maak de kattenbak schoon.
jah zo ontzettend ergelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef osmo het volgende:
[..]
Yep, en altijd 2 of 3 hoopjes verspreid, beest kan niet 1 grote hoop kotsen zoals ik doe als ik gezopen heb
Dan is je kat achterlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
daar haal ik iedere dag alle rotzooi uit, en 2x per week maak ik em totaal schoon, dwz leegmaken, met heet water uitwassen en nieuw zand erin
![]()
Goh...vertel me wat nieuwsquote:
De kat van mn buurman is blind aan een oog! Kan dus geen diepte inschattenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:32 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Goh...vertel me wat nieuwsAchja..hij heeft gewoon wat problemen met ze richtingsgevoel denk ik
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
De kat van mn buurman is blind aan een oog! Kan dus geen diepte inschatten![]()
Spingt tegen de muur ipv erop![]()
Das nix, ik heb wel es een kitten verzopen (echt waar)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat moet je met katten, geef je adres maar dan kom ik ff langs om hem aan zijn staart in het rond te slingeren.![]()
Gelukkig geloof ik het niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das nix, ik heb wel es een kitten verzopen (echt waar)![]()
Wow dat is zeker zieke shit, dat heb ik nooit gedaan. Ik heb wel -tig katten aan hun staart rondgeslingerd (ook echt waar). Op daken gegooid, wedstrijdje over hoeveel auto's je ze tegelijk kon gooien etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef Nawien het volgende:
Das nix, ik heb wel es een kitten verzopen (echt waar)![]()
Er waren wel verzachtende omstandigheden. Onder andere dat ik 3 jaar wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gelukkig geloof ik het niet.En anders ben jij een vieze vuile gore kutkanker dierenbeul.
![]()
misschien was der opmerking wat overdreven..maar wat verw8 je anders als je zoiets zegt ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er waren wel verzachtende omstandigheden. Onder andere dat ik 3 jaar was![]()
Maar me opa heeft em wel gered![]()
enne, ni gaan kankeren naar mij. Ik kan daar over het algemeen niet zo goed tegen en kan dat meestal ook wel een stuk beter dan anderen omdat ik uit den haag kom. Maargoed deze keer zie ik het door de vingers, maar ik hou je in de gaten !
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:18 schreef ANWB het volgende:
Heb ff in je fotoalbum gekeken ne0c0rt3xx![]()
Heb jij een halve hond?![]()
[afbeelding]
was et natte of droge schijt ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef Rio het volgende:
De kat van mijn moeder heeft een keer op mijn voet gescheten terwijl ik lag te slapen, dat is pas echt erg.
Best wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Dat is eigenlijk heel zielig.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:27 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
was et natte of droge schijt ? droom![]()
Hulde aan je opa.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Er waren wel verzachtende omstandigheden. Onder andere dat ik 3 jaar was![]()
Maar me opa heeft em wel gered![]()
enne, ni gaan kankeren naar mij. Ik kan daar over het algemeen niet zo goed tegen en kan dat meestal ook wel een stuk beter dan anderen omdat ik uit den haag kom.
Dat is wederzijds.quote:Maargoed deze keer zie ik het door de vingers, maar ik hou je in de gaten !![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
En andere kat dacht, laat ik es ff met me anus buiten de kattebak staan om te gaan schijten ipv in de kattebak
Mij ook, jonge jonge wat een verhaalquote:
Ik gooi altijd de matjes weg waar de kat op kotst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Gvdmme, kijk ik naar me mat, ligt er zo'n hoop gedroogde kattekots sneu in een hoekje ! Helemaal ingedroogd in me matKon et er zo vanaf trekken met een doekje
Dikke plak kattekots. Nu kenk me vaatdoekje ook nog weggooien
Stomme beest schijt gvdmme zo tege me keukenkastje omhoog
kan ik alle schijt hier ook nog es gaan opruimen
![]()
ja, maar als ik da moe tdoen, dan moet ik een "matje" van 3 bij 2 meter weggooienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd de matjes weg waar de kat op kotst.
Het tapijt van je woonkamer dus!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:22 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
ja, maar als ik da moe tdoen, dan moet ik een "matje" van 3 bij 2 meter weggooien![]()
![]()
mjah die !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |