quote:Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Ik hecht veel waarde aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt me nog geen buddy van je. hoogstens een kennis.
Maar als dan een "echte' vriend je disrespecteerd (zwaar beledigd), doet dat echt zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit:
(verkort oftewel er was een conversatie wat ik nu terug vertaal naar 2 belangrijke zinnen)
"Ik ga jou pimpen"
"ik ga jou pimpen in de gevangenis"
Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis brengen te horen, dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen. (niet letterlijk bedoeld. Het is beledigend bedoeld, waar mijn vriendin bij is probeerd hij me voor lul te zetten, te kleineren.
Dit is geen grap. De manier, moment, toon,e.d.
Omdat mijn vriendin er bij is, ga ik er niet niet meer op in.
Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:
Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt?
Er staat meer dan vriendschap op het spel, het is ook een zakelijke partner.
Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan. (mijn 2e familie)
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Verklaar ik oorlog, laat ik het varen?
Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een ander betekenis te hebben.
pfff...
Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Hecht veel waardel aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt je me nog geen buddy. Hoogstens een kennis.
Maar als dan een genuine vriend je disrespecteerd, doet dat zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit.
(verkort)
"Ik ga jou pimpen"
Mijn vriendin krijgt te horen dat een vriend van mij in me reet wil laten neuken in de bak.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.
Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken bij je vriendinnetjes en dergelijke.
Maar dat een volwassen "true friend" zo'n verhaal begint op te hangen, omdat mijn vriendin er bij is vraag ik mij toch af:
Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt.
Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan.
Is het de moeite waard om een sitdown te organiseren of brei ik er een eind aan.
Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een andere betekenis te hebben.
pfff...
Sta je even stil van he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
WTF :/
Wat valt er niet te snappen man.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Heeee man, welke pillen heb jij gevreten???![]()
Pas het taaltechnisch gezien ff aan, kunnen mensen ook begrijpen wat je bedoelt!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Sta je even stil van he.
Op fok een meldingswaardig geklaag
Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen man.
Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
Heb toevallig laatst hetzelfde gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Ik klaag omdat een close friend mij beledigd voor mijn vriendin zonder enig reden.
En ik niet weet wat ik ermee moet omdat het niet iemand is die ik gister heb leren kennen
that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie het als grap? Ik bedoel... het woord 'pimpen' alleen al kun je toch niet gebruiken als je iets serieus meent
Ik bedoel maar. "Good friends are hard to come by"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hij is in waarde gedaald op mijn vriendenladder (en hij was de enige op de ladder!)![]()
Oh... Dus je hoeft niet te bukken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
that crossed my mind 2 (om het maar even zo te zeggen).
Maar waarom daar, waarom zo, op die toon, die woorden....bij mijn vriendin.
Het was ook niet serieus bedoeld, het was bedoeld om mij te kleineren waar mijn vriendin bij was.
Legitiem.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
Die homepage, drugs/wiet ect ?
[afbeelding]
Goeie zakenpartner dan.
En terwijl je het hier hebt over hoe moeilijk het is om vrienden te vinden, vindt jij het blijkbaar wel zo belangrijk om een vriendschap af te breken... wtf...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef HUG-LIFE het volgende:
Kibber...
Uiteindelijk komt het er op neer dat om wat voor reden dan ook, hij het gevoel, de drang had om mij te kleineren omdat hij waarschijnlijk gefrustreerd was
nog een keer en dan in begrijpbaar nederlandsquote:Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis te brengen. Dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen.
Dit is geen grap, omdat mijn vriendin er was ging er niet op in.
Ik ben nu 37, in mijn leven heb ik drie vrienden gehad net zoals ze kwamen uit het niets, zo verdwenen ze ook weer in het niets???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:56 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. "Good friends are hard to come by"
jezus wat klinkt dat laatste zinnetje in-en-in triest....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben nu 37, in mijn leven heb ik drie vrienden gehad net zoals ze kwamen uit het niets, zo verdwenen ze ook weer in het niets???
Ik wil er niet eens meer over nadenken, verspilde moeite.
Ik rooi het wel alleen
whahaha jouw cloonhoofd heb ik al in geen jaren meer gezien...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:06 schreef SexyRomeo het volgende:
Yo, ik begrijp je helemaal.
Tja, ik ga niet gauw iemand meer als eeechte vriend bestempelen, zo simpel is dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jezus wat klinkt dat laatste zinnetje in-en-in triest....
Neen, helemaal niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terwijl je het hier hebt over hoe moeilijk het is om vrienden te vinden, vindt jij het blijkbaar wel zo belangrijk om een vriendschap af te breken... wtf...
Beetje krom dude....
Een vriendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Pas meteen ff je fotoboek aan, of is dat niet je vriend die daar naast je zit in de auto???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Neen, helemaal niet.
Ik zie het anders.
Ten eerste is het een overweging.
Een verrotte vriendschap verbreken vind ik belangrijker
verrot omdat hij je 'diste' waar je 'gurl' naast zat...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Neen, helemaal niet.
Ik zie het anders.
Ten eerste is het een overweging.
Een verrotte vriendschap verbreken vind ik belangrijker
Laat hem nou even zijn fotoboek aanpassen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef Thomas B. het volgende:
Hij zei dus serieus dat ie je kontje wilde ontmaagden?? Barstte je vriendin toen niet keihard in lachen uit?
Hij is 1996, 13 september op een vrijdag overleden aan z'n verwondingen opgelopen tijdens een drive-by.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:13 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Pas meteen ff je fotoboek aan, of is dat niet je vriend die daar naast je zit in de auto???![]()
ik ben op mijn 15e anaal ontmaagd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef Thomas B. het volgende:
Hij zei dus serieus dat ie je kontje wilde ontmaagden?? Barstte je vriendin toen niet keihard in lachen uit? Is die zo dom dat ze dat serieus neemt ofzo? Hij loopt je gewoon een beetje te fokken waar je vriendin uit is...
Je was me voorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef Thomas B. het volgende:
Hij zei dus serieus dat ie je kontje wilde ontmaagden?? Barstte je vriendin toen niet keihard in lachen uit?
Jij bent natuurlijk keihard.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
verrot omdat hij je 'diste' waar je 'gurl' naast zat...
ohnoesss...
Fakking boeiend..
Dit was een reactiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef HUG-LIFE het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Mij beledigen op het internet heeft geen zin.
Ik hecht er geen waarde aan.
Bespaar jezelf de moeite... De kans dat ik er op inga is NIHIL
Dus je opent een topic, hoe zielig je wel niet bent....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:23 schreef HUG-LIFE het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Mij beledigen op het internet heeft geen zin.
Ik hecht er geen waarde aan.
Bespaar jezelf de moeite... De kans dat ik er op inga is NIHIL
Eerlijk?? Dan schiet ik uit mijn slof en pak ik hem/haar (verbaal) terug.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:20 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk keihard.
Als iemand waar je omgeeft je kwetst, doet dat jou helemaal niks.
Jij kan niet eens fatsoenlijk eenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:28 schreef Thieske het volgende:
Ik heb alleen de 1e 3 regels van de OP gelezen:
Pimpen:')
Al quote je nog zo snel een edit achterhaald je wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:29 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Jij kan niet eens fatsoenlijk eenmaken
Praten kan pas als ik afgekoeld ben en ik helder kan nadenken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:28 schreef The_Joker het volgende:
Vind het een beetje maf verhaal, maar dat boeit niet zo eigenlijk.
Wat ik me afvraag; heb je het aangegeven bij die vriend? Als het zo'n goeie vriend van je is kun je daar over praten toch?
Als het een echte vriendschap is kun je ook uit de emotie handelen en denk ik eigenlijk dat je dat ook gewoon moet doen (bedoel niet dat je hem op zijn bek moet meppen ofzo...). Als dat niet kan, hebben jullie imho geen goede vriendschap.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:33 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Praten kan pas als ik afgekoeld ben en ik helder kan nadenken.
In de tussentijd ervaar verschillende emoties... uiteindelijk komt het er op neer dat ik gekwetst ben.
De tijd heelt sowieso, maar een sitdown vind ik toch de moeite waard.
Vervolgens is het weer opbouwen van vertrouwen mits het natuurlijk de keuze is
Dit ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:25 schreef HUG-LIFE het volgende:
wat jij wil. jou nacht...
Ok, dan reageer ik serieus!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik zit geregeld op fok, ik lees een hoop... antwoord zelden.
9 van de 10 is het ook nog is 'poep' wat eruit komt.
Ik dacht laat ik eens (naar mijn mening) een echt noemenswaardig klaag topic openen en de reacties ervan lezen. Want zeg nou zelf, 9 van de 10 is het onzin...
Je schrijft 't goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:39 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Ok, dan reageer ik serieus!
Je wordt (schrijf ik dit goed?) voor je vriendin voor lul gezet, toch?
En je vraagt ons om hulp, kom op zeg, toon dat je ballen hent en laat zien wie je bent![]()
Wat ben jij dan een trieste mongool...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:38 schreef Thieske het volgende:
Klopt.
Tip: Open geen topic 's avonds laat, want dan antwoorden er figuren zoals ik en er zijn minder modjes om in te grijpen.
Kijk hier reageer ik op en simpel ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:39 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Ok, dan reageer ik serieus!
Je wordt (schrijf ik dit goed?) voor je vriendin voor lul gezet, toch?
En je vraagt ons om hulp, kom op zeg, toon dat je ballen hebt en laat zien wie je bent![]()
Hoi! Alles goed?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ben jij dan een trieste mongool...
Sjongejonge, je hoeft niet te reageren hoor
homies je weetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:41 schreef Pony-Lover het volgende:
Is de TS een kaffer/neger/katoenpukker? want ik snap geen flikker van de OP.![]()
![]()
Huil dan ook niet als je reacties krijgt die je niet bevallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:41 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Kijk hier reageer ik op en simpel ook.
Ik vraag niemand hulp, ik open een naar mijn mening noemenswaardig KLAAG topic.
Ik klaag over een vriend van mij. Dit is de plek
Wat is volgens jou het verschil tussen een neger & een katoenplukker?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:41 schreef Pony-Lover het volgende:
Is de TS een kaffer/neger/katoenpukker? want ik snap geen flikker van de OP.![]()
![]()
Aaiiiiiiiiiight.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Vrienden zijn voor mij erg belangrijk, ik heb dan ook weinig vrienden.
Ik hecht veel waarde aan vriendschap. Dat ik geregeld met je omga maakt me nog geen buddy van je. hoogstens een kennis.
Maar als dan een "echte' vriend je disrespecteerd (zwaar beledigd), doet dat echt zeer.
Waar mijn vriendin bij is krijg ik de opmerking (meer een verhaal) naar me toegegooit:
(verkort oftewel er was een conversatie wat ik nu terug vertaal naar 2 belangrijke zinnen)
"Ik ga jou pimpen"
Mijn vriendin krijgt onderweg we haar naar huis brengen te horen, dat hij me wil pimpen.
Wat hij bedoeld te zeggen is dat hij mijn reet in de bak wilt verkopen. (niet letterlijk bedoeld. Het is beledigend bedoeld, waar mijn vriendin bij is probeerd hij me voor lul te zetten, te kleineren.
Dit is geen grap. De manier, moment, toon,e.d.
Omdat mijn vriendin er bij is, ga ik er niet niet meer op in.
Wat heb ik hem aangedaan dat hij mij dit flikt?
Mijn eer is gekrenkt maar bovenal, ik voel me gebruikt...Dus voor hem, mister pimp... zou ik mijn "rug breken", door het vuur gaan. (mijn 2e familie)
Als je afvraagd waarom ik zo moeilijk doe over een vriendschap, heb je sorry maar... geen fucking flauw idee waar ik het over heb. Vriendschap schijnt voor jou dan een andere betekenis te hebben.
pfff...
Quote mij eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Huil dan ook niet als je reacties krijgt die je niet bevallen.
Katoenplukkers werken niet allemaal zwart.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:44 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil tussen een neger & een katoenplukker?
Meer R&P.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:41 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Kijk hier reageer ik op en simpel ook.
Ik vraag niemand hulp, ik open een naar mijn mening noemenswaardig KLAAG topic.
Ik klaag over een vriend van mij. Dit is de plek
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:45 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Quote mij eens een voorbeeld?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik dacht laat ik eens (naar mijn mening) een echt noemenswaardig klaag topic openen en de reacties ervan lezen. Want zeg nou zelf, 9 van de 10 is het onzin...
kaffers en negers zijn zwart katoenpukkers hoeven dat niet perse te zijn, al zal de term katoenplukker in de meeste gevallen wel voor een zwarte medemens en niet voor een witte katoenarbeider gebruikt worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:44 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil tussen een neger & een katoenplukker?
Je zegt dat 9 van die 10 reacties "poep" zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:48 schreef HUG-LIFE het volgende:
goh het is maar hoe dingen opvalt, maar ok
mijn excuses, dat was huilie.
Een spelfout? Je zinsopbouw was dan gewoon totaal verkeerd.quote:9 van de 10 is het ook nog is 'poep' wat eruit komt
Uit het FOK! woordenboek:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:56 schreef HUG-LIFE het volgende:
jij je zin, ik ben een hulie
maak mij een happy huillie en vertel mij wat is een huillie
quote:Huilie term gebruikt om user aan te duiden die zich aanstelt
posten na een slotje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:59 schreef HUG-LIFE het volgende:
haha, dat ik daar niet aan heb gedacht.
Natuurlijk stel ik mij een beetje aan. Jezus man...
Ik post het godverdomme op een fucking forum.
Wat dacht jij dan?
ik weet niet of en nog kappers online zijn, want die hebben nu allemaal een enorme erectie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die sluitpost deed ook pijn aan m'n ogen. Wat 'n "auto" (en bestuurder..)
Ja met zo'n kop kan je wel geld verdienen als manhoer in de gevangenisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:06 schreef HUG-LIFE het volgende:
nou je toch bezig bent...
[afbeelding]
Wat een latente homoseksueel is het toch he die ik?
Hey,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:16 schreef HUG-LIFE het volgende:
Heey maar zeg nou zelf.
Desondanks ik mijn beklaag heb ingediend en het nog altijd beschouw als een van de beste Klaagtopics ik heb jullie wel vermaakt.
Draai er niet omheen.
Je vond het best wel gezellig met die Latente kale homoseksuele huillie turk uit rotterdam
DINGDONGquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:20 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ach man, gewoon een sitdown.
Ik zeg "heey ik was zwaar beledigd bovendien gekwest van toen en toen...Waarom zei je dat waar ze bij was?
Antwoord + eventueel excuses.
Je kijkt het aan... bouwd vertrouwen op zoniet maak je er een einde van...
Jezus man wat doen jullie moeilijk
Ik ben even serieus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
Oh kom op, als het echt een vriend van je was geweest had je het er al lang met em over gehad![]()
Kutgodvereommefuckszooi!!111quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:24 schreef TwyLight het volgende:
Laat ik hier maar niet reageren.
moeilijk. Jij vindt mij moeilijk doen haha.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
DINGDONG
Jij doet moeilijk, jij post het op een forum
Einde van dit nieuwsbericht
funky baard pimpinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:06 schreef HUG-LIFE het volgende:
nou je toch bezig bent...
[afbeelding]
Wat een latente homoseksueel is het toch he die ik?
Ja en?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:48 schreef HUG-LIFE het volgende:
mijn naam is Sezer, dat maakt het wat persoonlijker..
Je spreekt het uit als Ceehzer (niet keehzer)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:48 schreef HUG-LIFE het volgende:
mijn naam is Cesar, dat maakt het wat persoonlijker..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:48 schreef HUG-LIFE het volgende:
mijn naam is Cezar, dat maakt het wat persoonlijker..
quote:
En snel graag!quote:ls Caesar op 15 maart van het jaar 44 voor Christus het theater van Pompeius (de senaat komt hier samen, aangezien het senaatsgebouw door brand is verwoest) binnenkomt, staan alle senatoren op als teken van respect. Enkele mannen gaan achter de stoel van Caesar staan terwijl de rest naar hem toeloopt. Cimber trekt met beide handen de mantel van Caesars rug waarbij Caesar uitroept: " vanwaar dit geweld", waarna Casca zijn dolk trekt en Caesar in de nek probeert te steken. Caesar kan zich echter nog net omdraaien zodat hij alleen een ondiepe snee oploopt. Caesar steekt Casca echter met zijn griffel waarbij hij de arm van Casca doorboort. Geen van de senatoren en toeschouwers die dit zien durven iets te doen en allen deinzen geschrokken achteruit. Ze durven niet weg te rennen en ook niet te proberen Caesar te helpen. Vervolgens trekken alle samenzweerders hun wapens en duwen ze Caesar heen en weer terwijl ze hem met hun messen en zwaarden steek- en snijwonden toebrengen. Brutus steekt Caesar in zijn kruis. Als Caesar het gezicht van Brutus ziet, zijn vriend die hij altijd door en door had vertrouwd, roept hij in het Latijn Et tu Brute, tu quoque fili mi? (Ook gij, Brutus, mijn zoon?). Sommige bronnen beweren dat Caesar deze beroemde woorden in het Grieks sprak : και συ τεκνον ? (kai su, teknon?). Hierna trekt hij zijn mantel over zijn hoofd en stort op de grond. De moordenaars rapen hem op en duwen hem tegen het standbeeld van zijn oude vijand Pompeius. Ze proberen hem zo vaak mogelijk te raken en lopen hierbij ook zelf verwondingen op. Uiteindelijk loopt Caesar 23 dolksteken op. Zo sterft Julius Caesar. De historicus Jörg Meidenbauer verwijst het verhaal van de door Caesar uitgesproken zin voor zijn dood overigens naar het rijk der fabelen. Hij merkt op dat Suetonius en Cassius Dio expliciet melden dat Caesar stierf zonder een woord te zeggen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:09 schreef HUG-LIFE het volgende:
Ik ben ontroerd.
That's one hell of a way to go.
Zie je nou!
Good friends are hard to come by
hahahahah
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef BocaDillo het volgende:
"Als kind werd er altijd geprobeerd je zwart te maken"
Je bent godverdomme al zwart????
Nou dat vind ik wel meevallen. Vertaald naar de vocabulaire van de gemiddelde fokker zou je namelijk zo een verhaal krijgen:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Sta je even stil van he.
Op fok een meldingswaardig geklaag
Met als enige verschil dat TS veuls te diep in die hele Boyz N the Hood-trip zit van hem, en meteen als een dolle Mocro over eerwraak begint.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen. Vertaald naar de vocabulaire van de gemiddelde fokker zou je namelijk zo een verhaal krijgen:
Eyo, weet je wat me vandaag nou gebeurde. Ik liep rustig met me bitch rond. Er was ook een mattie bij en we zaten em rustig te chillen je weet tog. Dan, opeens, zomaar ! begint hij dat hij mij gaat pimpen in jilla. Ow wierie deze man. Ik dacht no spang swa, ik ga je niet dissen waar me bitch bij is.
Vinden jullie dat ik in me recht sta? En wat bezield die gozer![]()
Zo geeft het weer een hele andere wending aan jouw klacht![]()
Een dolle mocroquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat TS veuls te diep in die hele Boyz N the Hood-trip zit van hem, en meteen als een dolle Mocro over eerwraak begint.
Met z'n hoofd.
Man,je bent 30!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
yo yo blitse nep-negert als je so slegt sgreivd dan verdien je het om geen respect te krijgen. Domme ruk vmbo-er.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:
Mijn klacht.
Na +/- 100 postjes op mijn topic heeft niemand, maar dan ook echt niemand mij gefeliciteerd met het open van een benoemenswaardig KLAAG topic.
Naar mijn mening zijn 9 van de 10 klaagtopics, (af)zeiktopics. Wat is het verschil? Doet er even niet toe.
Echter ben ik wel uitgemaakt voor Latente homoseksueel, huillie, neger, katoenplukker,homie,kaffer, dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Dus eigenlijk was het dan toch ook de zoveelste afzeiktopic.
Ik beklaag mij dan ook over dat in de KLAAG TOPICS, de TS'er teveel afgezeken word en te weinig aandacht word geschonken aan het onderwerp.
Zelfs als je er niet in 'bijt', proberen sommige het alsnog.
Ik ben echtwaar walla billa ik swereh nieuwsgierig, wat 'ze' drijft.
Dit is de infamous KLAAG POST
[..]
Hij heeft een groot eergevoel en een goede vriend en zakenpartner heeft hem voor lul gezet waar zijn vriendin bij was en nu is ie pissig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef Koenholio het volgende:
Ben ik vreemd als ik geen idee heb waar TS het over heeft?![]()
ohhhh ... het rukt dus gewoon helemaal niks...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft een groot eergevoel en een goede vriend en zakenpartner heeft hem voor lul gezet waar zijn vriendin bij was en nu is ie pissig.
Anders ga jij even terug naar het stormfront.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef BocaDillo het volgende:
Kan hij niet beter naar het allochtonen forum gaan?
Misschien begrijpen zijn ut allemaal beter (cultuurverchillen enzo)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef mg794613 het volgende:
Jij suggereert dat je hem als 2e familie ziet...
Maar volgens mij houdt hij meer van jou dan jij van hem. Hij VERTROUWT erop dat zijn relatie met jou zo STERK is dat je redelijk grof kan grappen. Zijn ontzag is ook groot voor jou, omdat hij denkt dat je enig relativeringsvermogen hebt en al mocht het grapje alsnog lullig bedoelt zijn.. vrienden mogen fouten maken... die geef je namelijk nog een kans.
Zo zou het verhaaltje ook kunnen gaan:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel meevallen. Vertaald naar de vocabulaire van de gemiddelde fokker zou je namelijk zo een verhaal krijgen:
Eyo, weet je wat me vandaag nou gebeurde. Ik liep rustig met me bitch rond. Er was ook een mattie bij en we zaten em rustig te chillen je weet tog. Dan, opeens, zomaar ! begint hij dat hij mij gaat pimpen in jilla. Ow wierie deze man. Ik dacht no spang swa, ik ga je niet dissen waar me bitch bij is.
Vinden jullie dat ik in me recht sta? En wat bezield die gozer![]()
Zo geeft het weer een hele andere wending aan jouw klacht![]()
hahaha nu welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:14 schreef Thieske het volgende:
Zijn we al bij de 150?
Dus je bent iig geen latente homo,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:18 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
ik ben op mijn 15e anaal ontmaagd.
Dat was mijn enige poging tot een flame, i confess maar iedereen scheen er niks mee te willen doen. But it caches your eyes.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Dus je bent iig geen latente homo,
maar gewoon een homo![]()
Als ik moet kiezen, denk ik toch dat mijn verhaal het meest bij jou past.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zo zou het verhaaltje ook kunnen gaan:
Boh gek, ik was toensjus in de stad he. Voor de n00bs die niet weten wat de stad is, dat is zegmaar het winkelcentrum van een gans grote stad, jeweets. Lekker gezellig met mijn vriendin. Er was ook zoeen goeie vriend bij. We waren lekker aan het chillen, zo vet he gek. Toen opeens die vriend zegt dat hij mij gaat pimpen in de gevangenis, totally n00b. Dus ik zo van, tjeh in principe pwnd wie ein n00b. Maar ik dacht zo van mijn vriendin is erbij dus ik ga je niet dissen, jeweets.
Wat is dat nou weer voor een reactie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Anders ga jij even terug naar het stormfront.
Praat met hem, misschien was het voor de fa2...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
Dat zal heus wel maar zo kwam het niet over. Dat is het gefuckte van een forum.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:12 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie?
Ik geef gewoon goedbedoeld advies
Zie je wel, je bent door hem al eens anaal gepimpt in de gevangenisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:18 schreef HUG-LIFE het volgende:
[..]
ik ben op mijn 15e anaal ontmaagd.
Maar nog steeds niet voor boomknuffelaar. Go for it!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef HUG-LIFE het volgende:Echter ben ik wel uitgemaakt voor Latente homoseksueel, huillie, neger, katoenplukker,homie,kaffer, blitse nep-negert, Domme ruk vmbo-er. zatte egotripper, bijstandszwerver, zwarte, dolle mocro dat was het wel zo'n beetje denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |