abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41121877
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Urquhart het volgende:

Eens, alleen het probleem is dat we nu vele miljoenen zijn misgelopen om daadwerkelijk een versterking op het middenveld te halen, en dat is ontzettend jammer.
Dat klopt. Plus dat je met 9 miljoen ook makkelijker je topspelers kan behouden.
Woo-loo-loo!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:34:20 #252
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41121895
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgetrokken.....

Voor alle fokkers hier die het vooral geweldig voor mij vinden: dat boeit me echt erg weinig, ik deel uit dus kan prima incasseren ook.

Vooralsnog zijn jullie geen supporter van de mooiste club ter wereld (ook bij verlies).

Nog steeds ben ik doodziek van de uitschakeling, ik had mijn reizen nog net niet geboekt naar Spanje/Italië en Engeland voor de groepsfase CL. Dat dit zo liep had niemand kunnen verwachten.

1e helft spelen we die ongelofelijk laffe ploeg van de mat maar vergeten te scoren. k-hagen komt door een fout van urbi op voorsprong en ruiken bloed en meteen zie ik het Ajax van vorig seizoen weer. Dit is niet goed voor het vertrouwen....

Jammer ook dat dit zo'n ongelofelijke domper geeft op het seizoen, niet meer toeleven naar europese wedstrijden...
uefa-cup = troep, zal ook niet naar de thuiswedstrijden gaan

Ajax=nog steeds de mooiste club van de wereld met al zijn grillen
Ik had niet verwacht dat jij een mooi weer supporter bent.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41121909
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat klopt. Plus dat je met 9 miljoen ook makkelijker je topspelers kan behouden.
Ook dat, het is gewoon een ontzettende domper. Vooral gezien het feit dat je het de eerste helft zo goed in handen hebt.
pi_41121911
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Eens, alleen het probleem is dat we nu vele miljoenen zijn misgelopen om daadwerkelijk een versterking op het middenveld te halen, en dat is ontzettend jammer.
Zou die er komen dan, we waren toch compleet?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41121932
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:35 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zou die er komen dan, we waren toch compleet?
Ik had zo mijn twijfels. Gezien het verhuur van Schilder, had ik nog het idee (lees: hoop) dat men nog ergens mee bezig was.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:36:27 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121946
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. Volgend jaar wanneer er een goede aanbieding komt zal Ajax hem echt niet aan z'n contract houden. Dat heeft weer te maken met het feit dat we dankzij het mislopen van de CL 9 miljoen zijn misgelopen. Ajax moet toch weer ergens centen vandaan halen, zeker nu Grygera volgend jaar gratis de deur uit loopt.
Op Zdenek Grygera na, zal geen enkele potentiële basisspeler na dit seizoen transfervrij vertrekken en daarbij zijn er verder (buiten de CL) ook nog genoeg inkomsten. Het missen van de CL dit jaar, is im mijn ogen niet desastreus wat betreft het behoud van KJH. Wanneer Ajax dit seizoen kampioen wordt, zal hij volgend jaar dolgraag CL spelen. Je moet niet vergeten dat we als team echt wel beter geworden zijn, alleen de eerste keer dat we er écht moeten staan, geven we niet thuis. Jammer, maar daar kunnen we nu niets meer aan doen, we moeten doorgaan!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:39:47 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41122025
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op Zdenek Grygera na, zal geen enkele potentiële basisspeler na dit seizoen transfervrij vertrekken en daarbij zijn er verder (buiten de CL) ook nog genoeg inkomsten. Het missen van de CL dit jaar, is im mijn ogen niet desastreus wat betreft het behoud van KJH. Wanneer Ajax dit seizoen kampioen wordt, zal hij volgend jaar dolgraag CL spelen. Je moet niet vergeten dat we als team echt wel beter geworden zijn, alleen de eerste keer dat we er écht moeten staan, geven we niet thuis. Jammer, maar daar kunnen we nu niets meer aan doen, we moeten doorgaan!
Ach, het zou zelfs positief kunnen zijn inderdaad voor het behoud van KJH, wanneer we kampioen worden. Heeft 'ie nog iets te bereiken bij Ajax na dit seizoen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:39:52 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_41122030
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jezus, we gaan toch niet ineens Henk ten Cate afvallen na de eerste nederlaag? Zelf had ik ook de ervaren Roger gebracht in plaats van Jan Vertonghen, maar het had allemaal ook goed uit kunnen pakken en dan was Ten Cate de gevierde man, de bal is nu eenmaal rond. Urby Emanuelson was ongelukkig bij beide doelpunten, maar verder is hij geen enkel moment in de problemen gekomen en Ten Cate had ook geen alternatieven. De trainer/coach neem ik niets kwalijk, zijn commentaar vond ik ook heerlijk nuchter, hij gaf ook eerlijk toe nooit uitgegaan te zijn van UEFA Cup en dat hoort ook als je bij Ajax zit! Voor mij is Ten Cate, dus ook ondanks dit verlies, nog altijd een verademing!
De 2de helft raakte Emanuelson echt geen bal meer normaal. Ik zou echt niet willen zeggen dat hij niet meer in de problemen is gekomen. Draak van een 2de helft speelde hij. Ik noem een grote dekkingsfout en een domme actie trouwens niet "ongelukkig" maar goed.
Voor Vermaelen was het wel zielig. Die jongen zat er goed tussen en dan krijg je dit

Ten Cate doet het goed bij Ajax. Ze hebben in de laatste wedstrijden al beter gevoetbald dan vorig seizoen bij elkaar. Jammer alleen dat gisteren de doelpunten niet vielen.
Ik vond alleen het wisselbeleid van Ten Cate gisteren zwak.
Ik had nooit Verthongen erin gezet voor Maduro. Dan maar Roger ofzo. Verthongen heb ik de hele wedstrijd niet gezien.
Dan ook nog eens Gabri eruit voor Perez. Ik had er een verdediger uitgehaald voor Perez. Emanuelson speelde zwak de 2de helft dus dan maar Vermaelen op links, stam in het midden en Heitinga op rechts. Gabri met de punt naar achteren en Perez met de punt naar voren.
Dan maar alles op alles zetten.
Rosenberg inwisselen voor Rosales vond ik ook niet echt getuigen van veel lef. Hoewel Rosales de 2de helft niet geweldig speelde. In dan opzicht was het nog wel terecht geweest.

ik had liever gezien dat hij vol op de aanval was gaan spelen. Dan maar riskeren dat je tegen nog 1 of 2 doelpunten aan loopt....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_41122033
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je leert het al
pi_41122037
Wel grappig dat men voor de wedstrijd al aan het vertellen was welke poule Ajax moest komen, nooit de huid verkopen voor dat de beer geschoten is.

Verder jammer voor het Nederlandse voetbal en dat ze nu helemaal wel zullen moeten tegen ons..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41122063
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:40 schreef Superheld het volgende:
Wel grappig dat men voor de wedstrijd al aan het vertellen was welke poule Ajax moest komen, nooit de huid verkopen voor dat de beer geschoten is.
Dat blijkt wel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:41:13 #262
53851 BoNi
pi_41122066
Gabri gaf zelf aan gewisseld te willen worden.......
Schitterend!
pi_41122068
Ga je eens naar een CL(achtige ) wedstrijd, krijg je dit

Eerste helft was wel goed, tweede helft minder en dan heb je net de pech dat dit gebeurt.

Helaas, volgende keer beter

Geenstijl op de reclameborden moest ik overigens wel even om lachen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:42:06 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41122085
quote:

Verder jammer voor het Nederlandse voetbal en dat ze nu helemaal wel zullen moeten tegen ons..
We zullen moeten, maar laten we de huid niet alvast te duur verkopen
pi_41122146
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

That's the spirit! Ik heb vertrouwen in de groep, daar verandert het missen van de CL helemaal niets aan. Het is jammer, maar we moeten verder! De CL winnen we toch niet, dus of je nu in de voorronde of in de halve finale wordt uitgeschekeld, herinnert men zich over tien jaar toch niet meer. Laten we nu maar kampioen worden en eventueel nog presteren in de KNVB-beker en UEFA Cup, dan is het seizoen toch nog redelijk geslaagd.
Same goes for me. In de UEFA Cup zijn we veel sterker dan in de CL. Daar liggen dan ook grote mogelijkheden, denk ik. Hoop ik.
pi_41122165
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat blijkt wel.
Heel eerlijk gezegd ging ik er ook wel even van uit dat we ons al voor 99% geplaatst hadden, daarom is het extra zuur.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:44:55 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41122171
quote:

Dat eerste heb je gelijk in, maar het Nederlandse voetbal kan me geen reet schelen. Stel dat NL over een aantal seizoenen maar één club mag afvaardigen naar de CL? Dan zal Ajax maar moeten zorgen dat ze minimaal éénmaal in de twee seizoenen kampioen wordt.

Komend weekend moeten we inderdaad de kater maar wegspelen tegen NAC, speelt Anouar Diba eigenlijk nog bij jullie? Want die kan het (met een goede dag) Urby Emanuelson nog best lastig maken.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41122248
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat eerste heb je gelijk in, maar het Nederlandse voetbal kan me geen reet schelen. Stel dat NL over een aantal seizoenen maar één club mag afvaardigen naar de CL? Dan zal Ajax maar moeten zorgen dat ze minimaal éénmaal in de twee seizoenen kampioen wordt.

Komend weekend moeten we inderdaad de kater maar wegspelen tegen NAC, speelt Anouar Diba eigenlijk nog bij jullie? Want die kan het (met een goede dag) Urby Emanuelson nog best lastig maken.
Diba speelt nog bij ons, heeft laatst zijn contract verlengt tot 2010 en speelt een zondag zelfs zijn 100e wedstrijd voor ons. Maar als hij zoals in Alkmaar voetbalt kunnen ze hem maar beter gelijk wisselen want dan heb je er geen reet aan.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41122413
En het blijkt maar weer dat we ook totaal geen invallers hebben die iets kunnen forceren. Dat lijkt mij des te meer een reden om gewoon weer Charisteas op de bank te zetten als optie achter Huntelaar, in plaats van onze sympathieke Zweedse vriend.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:01:41 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41122648
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:
En het blijkt maar weer dat we ook totaal geen invallers hebben die iets kunnen forceren. Dat lijkt mij des te meer een reden om gewoon weer Charisteas op de bank te zetten als optie achter Huntelaar, in plaats van onze sympathieke Zweedse vriend.
Klopt, sowieso is Angelos Harry Charisteas vanaf rechts wél dreigend en Markus Rosenberg niet, daarbij is onze Zweedse vriend alleen maar goed als hij de ruimte krijgt om in te duiken en bij een achterstand krijg je maar weinig ruimtes.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:02:24 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41122673
Ach, wat kan een invaller nu doorgaans in een paar minuten uitrichten. Zeker tegen een laffe defensieve kutploeg als Kopenhagen.
pi_41122685
quote:
Nogal misplaatste grap...
pi_41122773
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende:

Verder heb ik gisteren een keertje op 409 gestaan net voor het fanatieke gedeelte. En ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb op het vak. Vanaf 126 ziet het er al leuk uit, maar een keertje er tussen kijken vond ik erg leuk. Alleen een paar dingetjes. Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien? Na de 0-2 jelelelele Ajax Amsterdam zingen? En dan zijn er ook nog een paar sukkeltjes die menen te moeten zingen dat rdam tv kijkt... En als je dan kijkt wie dat zingen, die lopen bij de eerste de beste stap die de ME zet al 500 meter naar achteren, laat staan dat ze de confrontatie zoeken met fijnoort. Maakt ook niet uit, maar ga dan niet zo stoer lopen doen, terwijl we tegen een stel fucking Denen spelen. Maar goed, hier had de vaste groep van 410 niets mee te maken. Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Leuk om te lezen dat je, ondanks dat het niet helemaal je ding is, je toch goed vermaakt hebt op 410. Die songs over rotterdam wordt altijd gezongen door een klein groepje, maar doet de vaste groep vrijwel nooit aan mee. Beetje kansloos ook.

Die irritante gozer heb ik gister wel even gezien (ook in de stad trouwens), maar heeft zich opmerkelijk stil gehouden. Wel was er nog een incidentje met de speaker, maar ik kon niet goed zien wie daar bij betrokken waren.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:06:02 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41122784
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef twi het volgende:
Ach, wat kan een invaller nu doorgaans in een paar minuten uitrichten. Zeker tegen een laffe defensieve kutploeg als Kopenhagen.
Eigenlijk best vreemd dat zo'n Deense ploeg wél een voorsprong succesvol (en nog redelijk eenvoudig ook) kan verdedigen en Ajax (of eigenlijk alle Nederlandse clubs) dit niet kunnen.
pi_41122803
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Ben bang dat ik het met je eens ben..
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:10:04 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41122896
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef Superheld het volgende:

[..]

Diba speelt nog bij ons, heeft laatst zijn contract verlengt tot 2010 en speelt een zondag zelfs zijn 100e wedstrijd voor ons. Maar als hij zoals in Alkmaar voetbalt kunnen ze hem maar beter gelijk wisselen want dan heb je er geen reet aan.
Wellicht ook nog een ontketende Leonardo die tegenover Johnny Heitinga komt te staan, kan nog een lastige wedstrijd worden in Breda, ik ben benieuwd!
pi_41122916
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wellicht ook nog een ontketende Leonardo die tegenover Johnny Heitinga komt te staan, kan nog een lastige wedstrijd worden in Breda, ik ben benieuwd!
Die zit toch bij NEC nu?
pi_41122931
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als we nu NAC al gaan vrezen die net met 8-1 klop hebben gekregen, van wie moeten we dan nog wel kunnen winnen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:11:58 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41122960
Nee

Het enige positieve wat je hieruit kunt trekken is dat al die achterlijke voorspellingen van 4-0 of 5-1 weer eventjes weg blijven.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:12:23 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41122972
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die zit toch bij NEC nu?
Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep. Dus hij zal tegen Ajax nog niet in de basis starten, maar zich wél willen bewijzen.
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als we nu NAC al gaan vrezen die net met 8-1 klop hebben gekregen, van wie moeten we dan nog wel kunnen winnen?
We moeten iedereen serieus nemen, niet het kalf verdrinken voor je hem uit de sloot hebt gehaald, ofzoiets.

pi_41122985
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep.
Ok
pi_41122995
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die zit toch bij NEC nu?
Nee, zulte warenogwat wilt hem hebben.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:18:49 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41123152
Ik hoop op OFK Belgrado, Levadia Tallinn, Derry Town en Plock

pi_41123157
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Zulte Waregem
Ja, die ja.

Is nu trouwens dit bijgekomen..
Theo Mommers ontkent die lezing van Waregem. ,,Integendeel, er is beslist dat Leonardo in geen geval de club mag verlaten", zo meldt Mommers.
pi_41123168
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, hoor. Na een goed verlopen gesprek met de clubleiding van NAC, sluit hij vrijdag weer aan bij de groep. Dus hij zal tegen Ajax nog niet in de basis starten, maar zich wél willen bewijzen.
Ach als ie er in komt staan ze toch al 6-0 achter.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:19:32 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41123175
quote:
Aandeel Ajax krijgt klappen op de beurs
Ajax is als gevolg van de uitschakeling in de voorronde van de Champions League vanmorgen bijna 9% minder waard geworden. Het aandeel kelderde na een uur handelen op de Amsterdamse beurs met 8,93% na een koers van 8,87 euro. De club loopt door de uitschakeling vele miljoenen mis plus de kans zich te profileren op het hoogste niveau met alle neveneffecten die daarbij komen kijken.
pi_41123196
Kan Standard nu Ajax loten?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:20:05 #289
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41123198
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat jij een mooi weer supporter bent.......
Dat ben ik ook niet, ben in het verleden wel altijd naar uefa-cup geweest maar ik denk niet dat ik het dit jaar aankan (misschien trekt het wel bij hoor)
pi_41123211
Zondag staan we er gewoon weer!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:20:40 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41123216
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, net als tegen FCK hebben we zowat bij voorbaat al gewonnen.
pi_41123267
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Net zoals tegen FCK zeker?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:23:20 #293
53851 BoNi
pi_41123290
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dat ben ik ook niet, ben in het verleden wel altijd naar uefa-cup geweest maar ik denk niet dat ik het dit jaar aankan (misschien trekt het wel bij hoor)
Daar ga ik maar vanuit dan
Ik 'zie' je vast de eerste wedstrijd tegen Hurts (volgens de stadionspeaker ) wel weer....
Schitterend!
pi_41123329
Vertrouwen blijft en is amper geschaad.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:26:48 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41123373
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan Standard nu Ajax loten?
Hoop het, dat leek me ook een mooie tegenstander in de groepsfase van de CL, dus nu maar in de UEFA Cup! Sowieso kunnen er natuurlijk ook in de UEFA Cup leuke tripjes gemaakt worden, naar de Spurs bijvoorbeeld of Anderlecht, komt allemaal wel goed.
pi_41123387
Dat gezeur over die 9 miljoen gaat ook nergens over. Het is nou niet zo dat we ineens financieel in de problemen zitten. Die 9 miljoen waren gewoon een leuk extra-tje geweest voor de begroting.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:27:58 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41123398
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Badabingea het volgende:
Vertrouwen blijft en is amper geschaad.
Daarom is het zo jammer. Liever een CL-winst in de handen dan een UEFA Cup, had makkelijk haalbaar geweest.

donderdag 24 augustus 2006 @ 11:28:09 #298
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41123403
oh ja, helemaal vergeten:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAhahahahahahahahahahahahahahahahha
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:29:09 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41123426
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef zjroentje het volgende:
Dat gezeur over die 9 miljoen gaat ook nergens over. Het is nou niet zo dat we ineens financieel in de problemen zitten. Die 9 miljoen waren gewoon een leuk extra-tje geweest voor de begroting.
Een leuk extraatje waarmee je weer een hele leuke speler had kunnen kopen, voor zover dat komende zomer nodig zou zijn
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:29:56 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41123448
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef jpg97 het volgende:
oh ja, helemaal vergeten:
Gisteravond had je niet zo'n grote mond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: