Als ik de concerten er nog bij tel kun je me helemala niet meer bijhouden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou niet van de akoustiek tijdens Gerard Joling.
Ik kom er alleen voor het voetballen.![]()
zo hoort het! positieve propaganda!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Sportjournaal is zwaar kut, helemaal geen beelden van ajax-kopenhagen
het was echt een Theresienstadt-dag vandaag zeg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, houd er nu maar over op en denk voortaan wat beter na voor je zoiets zegt. Het is begrijpelijk dat sommige mensen dat soort uitspraken als kwetsend ervaren.
joooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Rare goal die 0-2...
Vermaelen gleed uit en daarom vloog ie zo vaag richting doel, anders was die bal de tribune ingeknaltquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Rare goal die 0-2...
Yups.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:42 schreef Jasza het volgende:
Zie nu pas dat Vermaelen gewoon uitgleed
Ik neem jou wel eens mee naar een vernietigingskamp, kijken wat je dan zegt. Ok?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het was echt een Theresienstadt-dag vandaag zeg!
mijn pa heeft zelfs nog (bewust) de oorlog meegemaakt. ik weet genoeg. dank je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik neem jou wel eens mee naar een vernietigingskamp, kijken wat je dan zegt. Ok?
waar hebben jullie dan zo ruzie overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik neem jou wel eens mee naar een vernietigingskamp, kijken wat je dan zegt. Ok?
Hou dan je muilquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
mijn pa heeft zelfs nog (bewust) de oorlog meegemaakt. ik weet genoeg. dank je.
joh, we hadden gewoon dikke pech. slaap lekker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:50 schreef BobbyHill het volgende:
Ajax heeft veel te veel voetballers die leuk meedoen als het goed gaat, maar in een lastige periode de boel alleen maar erger maken. Ajax moet een talent gewoon op de bank durven zetten als een beter speler zich aandient. Kan je Gravesen kopen, dan doe je dat. Kan je Roger inbrengen, dan doe je dat. Nu loop je rond met een Maduro, die fout op fout stapelt en waarschijnlijk ook dit jaar weer niet zal doorbreken. Dat betekent bij Ajax al bijna automatisch dat hij dan volgend jaar weer een kans krijgt. Ik zou ze in Amsterdam eens willen adviseren dat je de prijzen NU gewonnen moeten worden en niet op de dag dat de Heitinga's en de Maduro's langer dan 5 wedstrijden achter elkaar goed spelen.
Ja, maar hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
joh, we hadden gewoon dikke pech. slaap lekker.
Ja, welterusten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:52 schreef -Wolf- het volgende:
joh, we hadden gewoon dikke pech. slaap lekker.
Ajax heeft geen andere linksback. Maduro had ie idd al in de rust moeten wisselen en dan niet voor die middelbare scholier Vertonghen. Hoe oud is die nou? 14? Die zet je er toch niet in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:56 schreef golfer het volgende:
Grootste fout (leermomentje voor een onervaren hoofdtrainer bij een topclub als Henk ten Cate) was dat ie Urby na 5x pingelen en balverlies lijden aan de linkerkant liet staan als linksback (6-e keer werd Urby fataal toen ie weer eens zijn man liet lopen bij het eerste tegendoelpunt) en dat ie Maduro handhaafde na de rust.
Hij greep te laat in.
zag niks, of heb ik hem na ajax uitgepleurdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:00 schreef Sethje het volgende:
ik ben ook slapen morgen een toelichting over de genocide in WOII
watsportjournaal betreft...doet middlesbrough wel lekker tegen chelsea
Wordt dat niet de finale van de playoffs?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die zet je er toch niet in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen?
kwam erna nog ff blokje engels voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zag niks, of heb ik hem na ajax uitgepleurd![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wordt dat niet de finale van de playoffs?
morgen ploegen op de akker, boerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:11 schreef Gelderland het volgende:
wat een agreessie zit er nog steeds in mijn lijfnog vol met alcohol dat wél ,maar wat baalde ik zeg..helemaal de tering gezopen, morgen dikke kater.. van de drank maar ook van de ui9tschakeling
hoerenzooi
*Hips*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Govder... Ike meot even oppassen wat k hierr post geloog ik...
Niet echt geloofwaardig, al heb je met Huntelaar en Babel wel goede spits voorin en stam achterin is ook goed. Ik denk dat ajax kwart finale / halve finale haalt. Alleen misschien loten jullie in de 1e ronde ook zo balkan ploeg en gaat er helemaal niks door.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
ik stel voor om elke eerste uitwedstrijd gewoon met zin 1-0 te verliezen, dan gaan ze er tenminste tegenaan! Maar als je kijkt hoe de goals tot stand zijn gekomen, door onervaren spelers, maar wie had dat zien aankomen? Emanuelson speelde goed de laatste tijd, en Vermaelen was de nieuwe stam. Vermaelen speelde deze wedstrijd overigens ook goed! Alleen die kutuitglijder. Kan gebeuren.
Gewoon zo spelen!
Stekelenburg
Heitinga-Stam-Vermaelen-Emanuelson
Gabri-Roger-Sneijder
Rosales-Huntelaar-Babel/perez
Ajax wint gewoon de Uefa cup dit jaar! Waarom niet? Als je naar afgelopen jaar kijkt, Sevilla en Middlesbrough, en 2 jaar geleden tussen CSKA en Sporting. Die moet Ajax toch kunnen verslaan? Een johan cruijff schaal, kampioensschaal, gatorade cup en de uefa cup staan toch noet slecht?![]()
Omdat het de feyenoord beker is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax wint gewoon de Uefa cup dit jaar! Waarom niet?
Pff je bent maar wat blij als jullie de uefa cup zouden winnenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat het de feyenoord beker is.
Zou ook mooi zijn, al zie ik ze toch liever gehakt van Barcelona makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig, al heb je met Huntelaar en Babel wel goede spits voorin en stam achterin is ook goed. Ik denk dat ajax kwart finale / halve finale haalt. Alleen misschien loten jullie in de 1e ronde ook zo balkan ploeg en gaat er helemaal niks door.
ja écht wel...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
morgen ploegen op de akker, boer![]()
Hoezo mongolenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutwedstrijd, wat een kutdag.
En er zaten teveel mongolen op 410 vandaag
Sowieso dat gezeik in het vak; verder zat er echt de grootste mongool voor me, die uit het niets ruzie begon te zoeken en wat klappen begon uit te delen, althans pogingen tot naar de gast naast me. En maar bleren dat ie heel belangrijk was; nog nooit gezien johquote:
Misschien zat je wel naast Devv dan, die had ookal last van een gast die ruzie ging zoeken bij hem in de buurtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik in het vak; verder zat er echt de grootste mongool voor me, die uit het niets ruzie begon te zoeken en wat klappen begon uit te delen, althans pogingen tot naar de gast naast me. En maar bleren dat ie heel belangrijk was; nog nooit gezien joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |