Ik weet heel goed waar ik het over heb als fervent WOII-liefhebber en verzamelaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgezien dat het Auschwitz is, is dat nogal een rare vergelijking.
Maar goed, je weet blijkbaar niet waarover je het hebt.
Een kutdag hebben om een nederlaag is toch wel iets anders.
Dat ze reclameborden hadden in de ArenA. Ach ja, het is in 'grote' handen nu, hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was die shit nou met geenstijl?
stijlloos en donzig roze.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was die shit nou met geenstijl?
televaagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat ze reclameborden hadden in de ArenA. Ach ja, het is in 'grote' handen nu, hè.
Tsjah, en dat terwijl anderen zich schamen dat gasten die nooit naar het stadion gaan zich ook Ajacied durven noemen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Soms schaam ik mij dat dit soort josti's zich ook Ajacied durven noemen.
luister de top 40, dan ga je je schamen dat je een Nederlander bent!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
Soms schaam ik mij dat dit soort josti's zich ook Ajacied durven noemen.
Ik denk inderdaad dat die mensen zich precies zoals jou voelden! Goeie vergelijkingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Sethje het volgende:
Pas op, daar heb je de moraalridder!!
Maak je niet druk gek, ik vind dit een kutdag en dat vergelijk ik dus met auswitz, een slechte ervaring of ben je het daar niet mee eens.
Jij toch niet? Jij gaat toch regelmatig naar de ArenA?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah, en dat terwijl anderen zich schamen dat gasten die nooit naar het stadion gaan zich ook Ajacied durven noemen.
doe mij een toppertje..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
luister de top 40, dan ga je je schamen dat je een Nederlander bent!
quote:
quote:X| Geen nieuws...
|X|
|X|
Hehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef Sethje het volgende:
Mensen doe niet zo simpel, dat is gewoon een uiting van woede, weetikveel ik word hier gewoon gek van. Als jij iemand een kankermongool noemt dan wens je hem toch ook geen handicap en een ziekte toe? Het is gewoon een manier om je te uiten, maak je niet druk stelletje nietsdoenende internetkutten zonder seizoenkaart
Ja man ik vind de woII interesant hehequote:
Gelukkig niet, ik ben geen ajacied. Hoef ik me ook niet te schamenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij toch niet? Jij gaat toch regelmatig naar de ArenA?![]()
de sfeer zat er dan goed inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die waren er ook nog eens voor de wedstrijd
Ik hou niet van de akoustiek tijdens Gerard Joling.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Al ben ik er nog altijd vaker dan jij, maargoed dat is logisch.
Ach, houd er nu maar over op en denk voortaan wat beter na voor je zoiets zegt. Het is begrijpelijk dat sommige mensen dat soort uitspraken als kwetsend ervarenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja man ik vind de woII interesant hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |